Gå til innhold

søndag og sutrer

Gjest gjest-jente

Anbefalte innlegg

Gjest gjest-jente

Vil bare ha en kjæreste .... Vil finne mannen med stor M, mannen som er perfekt for meg. Vil bli lykkelig forelsket igjen (lykkelig=altså gjensidig forelskelse), det er så mange år siden sist.

Utrolig hvordan denne følelsen gjerne klarer komme snikende på en søndag kveld og når det attpåtil regner ute... he he

Uff, kan egentlig ikke fordra sutring, men nå sitter jeg altså her å sutrer litt selv he he..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare ha en kjæreste .... Vil finne mannen med stor M, mannen som er perfekt for meg. Vil bli lykkelig forelsket igjen (lykkelig=altså gjensidig forelskelse), det er så mange år siden sist.

Utrolig hvordan denne følelsen gjerne klarer komme snikende på en søndag kveld og når det attpåtil regner ute... he he

Uff, kan egentlig ikke fordra sutring, men nå sitter jeg altså her å sutrer litt selv he he..... :sjenert:

det er ikke søndag i dag.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var også min første tanken.....

HA HA HA HA HA HA, ler så jeg griner. Blir døgnvill etter noen dagers fri og siden det er tilbake på jobb i morgen var jeg heeelt sikker på at det var søndag, he he, surrehue. Lover godt for morgendagen (TIRSDAG) på jobb he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA HA HA HA HA HA, ler så jeg griner. Blir døgnvill etter noen dagers fri og siden det er tilbake på jobb i morgen var jeg heeelt sikker på at det var søndag, he he, surrehue. Lover godt for morgendagen (TIRSDAG) på jobb he he

Beklager det var ikke sånn ment. Jeg skjønner hva du mener. Det føles som søndag. Det er typisk søndagsfølelse å få, at man savner å ha noen. Jeg savner også å ha noen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager det var ikke sånn ment. Jeg skjønner hva du mener. Det føles som søndag. Det er typisk søndagsfølelse å få, at man savner å ha noen. Jeg savner også å ha noen. :sjenert:

For all del, det er da virkelig ingen ting å beklage :) !! Bare bra at noen informerer meg om at det IKKE er søndag i dag he he

Men ja, hadde vært hyggelig å ha en ved siden av seg på sofaen på en dag som denne... Men håper nå at våren snart kommer for fullt og da blir alt plutselig så mye bedre! Da er det liksom ikke noe stress å være singel... være litt våryr he he, flørte litt osv Morsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minniemus

Skjønner akkurat hva du mener... Selv om jeg nettopp er blitt singel gruer jeg meg til de årene som kommer fremover hvor jeg må være singel. Jeg har mista trua på at jeg kommer til å finne noen, ettersom jeg ikke fikk det til å fungere med han som skulle være drømmemannen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...