Gå til innhold

"hockey" frisyre..?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Yes! da har jeg bestilt meg frisørtime.. :) Vet vel sånn ca hvilken frisyre jeg vil ha, problemet er vel heller å klare forklare frisøren hvordan... Frisyren jeg tenker på er halvlang, der håret går ned i en spiss bak, ja nærmest en slags hochey-frisyre. Rettetang bør helst brukest for å få frem denne effekten. Håret ligger så i "etasjer" oppover.. Underhåret vil jeg ha litt mørkere enn det andre, slik at denne spissen fremtrer ekstra, hvis dere skjønner.. Foran vil jeg ha det klippet i "etasje lignende trinn", der det kortese går til litt over (evt under) øyenbryna...

Hm.. ikke lett å forklare, men mulig at noen av dere skjønte det likavel :kgblunk: Så spørsmålet mitt er da... noen som vet om sider på nettet med bilde av denne frisyren? har lett overalt, men ikke blitt noe klokere.. Tenkte det ville bli lettere dersom frisøren hadde et bilde å gå ut i fra lissom...

mvh, pernilla :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat den frisyren jeg har nå..

Den er kjempe fin..

Klippen ligger på Sebastians hjemmeside. Det er de som har "laget" den, og det er sånn kolleksjongreier.

Akkurat nå driver de dessverre å oppdaterer siden, men den burde være tilgjengelig snart igjen.

Klippen ligger hvertfall definitivt der: www.sebastian-intl.com

Lykke til da.. Sveisen er dødskul, om jeg skal si det selv.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for tips!

Sjekka sida, men ser ut til at den er under konstruksjon enda... Noen andre som vet om bilder på nettet med bilde av denne frisyren?

Frisørtime i morra! :o

klems pernilla :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...