^^Belle^^ Skrevet 15. april 2009 #21 Skrevet 15. april 2009 kan denne kjøpes på apoteket UTEN resept? Det vet jeg ikke. Men jeg tror det er best mulighet for å finne den på helsekost heller enn apotek, det er jo et kosttilskudd.
Gjest Wacmoc Skrevet 15. april 2009 #22 Skrevet 15. april 2009 Denne Rosenrot og Damiana hørtes utsom noe for meg. Hvor mye ca koster disse to, og hvor lenge holder det? Hvor fort funker Rosenrot? :
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2009 #23 Skrevet 15. april 2009 Denne Rosenrot og Damiana hørtes utsom noe for meg. Hvor mye ca koster disse to, og hvor lenge holder det? Hvor fort funker Rosenrot? : Den damianaen jeg har koster 88 kr på urtesenteret.no. Hva den koster i butikken vet jeg ikke.
Gjest Wacmoc Skrevet 15. april 2009 #24 Skrevet 15. april 2009 Den damianaen jeg har koster 88 kr på urtesenteret.no. Hva den koster i butikken vet jeg ikke. Okei. Får ikke kjøpt fra nettet jeg. Hadde vært fint med litt mer sexlyst for å si det sånn.. :/
Gjest ko Skrevet 15. april 2009 #25 Skrevet 15. april 2009 Sliter med kåtheten jeg også, og jeg skylder på pillen. Men jeg gidder ikke slutte på p-pillen med det første, så jeg bruker en annen metode. Fantasi!!!!! Fantaserer det hele tiden! Samtidig er det lurt å finne ut hva som tenner dere når dere skal ha sex. Jeg elsker f.eks å ha sex ute, eller en plass hvor det er en sjanse for å blir ferska. Det gjør meg super kåt. Prøv også erotisk litteratur. Funker skikkelig bra. Les deg opp før han kommer på besøk o.l
Gjest Wacmoc Skrevet 16. april 2009 #26 Skrevet 16. april 2009 * Dra opp * Ingen som vet noe mer om Rosenrot og Damiana?
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 16. april 2009 #27 Skrevet 16. april 2009 spør også om det samme som hun over... noen som vet noe??? og går det ann å ta begge deler? jeg kjøpte meg rosenrot nå, men angrer på at jeg ikke kjøpte damiana(hadde ikke hørt om det før ETTER jeg kjøpte rosenrot)
Gjest Papirkurven Skrevet 16. april 2009 #28 Skrevet 16. april 2009 Jeg lurer egentlig mest på hva dere gjør, dere som ikke bruker hormonell prevensjon. Vet at det var en lang diskusjon om hvor deilig sex med kondom er, men har virkelig alle bortsett fra meg det sånn?
Pingting Skrevet 16. april 2009 #29 Skrevet 16. april 2009 Jeg lurer egentlig mest på hva dere gjør, dere som ikke bruker hormonell prevensjon. Vet at det var en lang diskusjon om hvor deilig sex med kondom er, men har virkelig alle bortsett fra meg det sånn? Ja, det lurer jeg på og. Har lyst til å slutte på pilla, men kondom er ikke et særlig godt alternativ for kjæresten min. Hvor sikre er disse målegreisusene? Ang. rosenrot så får man kjøpt det både på apotek og helsekost. Jeg har prøvd det, og merket ingen effekt whatsoever, men det kan jo ha noe å gjøre med at jeg var sammen med eksen min da, hehe.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #30 Skrevet 16. april 2009 Jeg lurer egentlig mest på hva dere gjør, dere som ikke bruker hormonell prevensjon. Vet at det var en lang diskusjon om hvor deilig sex med kondom er, men har virkelig alle bortsett fra meg det sånn? Ovusoft, og vurderte lenge pessar eller femcap.
Gjest Papirkurven Skrevet 16. april 2009 #31 Skrevet 16. april 2009 (endret) Ovusoft, og vurderte lenge pessar eller femcap. Hva er ovusoft? Tror ikke jeg har lyst på pessar, er jo like turnoff og keitete som kondom Endret 16. april 2009 av Papirkurven
thumbalina Skrevet 17. april 2009 #32 Skrevet 17. april 2009 Nå er jo jeg i gang med prøving, men jeg skal over på spiral etter at jeg har fått barn. Vil ikke tilbake på hormonprevansjon igjen nå som jeg kjenner hvor godt det er uten! på alle måter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå