Gjest Gjest_mia_* Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 jeg er kjempe forelsket i typen min, så det har inegen ting med det å gjøre... (OG han er drit deilig),he he... men greia er at jeg syns ikke at jeg har så mye sexlyst. hva kan jeg gjøre?
Gjest Papirkurven Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 abonnerer. folk sier at man "bare skal tenke masse på sex", men det er ikke alltid enkelt det heller, når man bare ikke har lyst.
Erle84 Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Bruker du hormonell prevensjon? For min del; å slutte med denne gjorde meg ikke bare kåtere, men jeg ble langt mer sensitiv for berøring og generelt "der nede", så sexen ble bedre. Sånn "la meg ligge her en liten stund og puste, for jeg tror ikke jeg klarer å stå på bena"-bedre. Dessuten er det gjerne slik at du må "venne" deg til å ha mer sex. Du må på en måte vekke kroppen litt. Følte i alle fall jeg etter et tidligere forhold der det seksuelle ble neglisjert, kroppen dovnet litt vekk, sånn seksuelt sett. Du må aldri ha sex når du egentlig ikke vil, for da kan du være for lite tent og våt og kan få et negativt forhold til det hele. Men hva med å prøve å sette av tid og energi. Ofte er det jo slik at man vil når man får ligget og kost og kysset litt og? Jeg har aldri prøvd kosttilskudd, men reklamen sier at rosenrot hjelper...
Frustrert Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 jeg er kjempe forelsket i typen min, så det har inegen ting med det å gjøre... (OG han er drit deilig),he he... men greia er at jeg syns ikke at jeg har så mye sexlyst. hva kan jeg gjøre? Kan jeg spør hvor gammel du er? For min del, hjelper det å kysse/kline. Når typen (nå eks) kysset meg lidenskapelig, fikk jeg kjempelyst på ham. Han hadde verdens beste kyss...
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 jeg er 25 og JA jeg går på p piller? kan det ha noe og si da?
Frustrert Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 jeg er 25 og JA jeg går på p piller? kan det ha noe og si da? Se i pakningsvedlegget til p-pillene. Mange har "nedsatt sexlyst" som bivirkning.
Gjest Stjernedryss Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 Slutt på p-piller. Jeg sluttet med mine for mange år siden, og kommer aldri til å begynne igjen. Det kan også hende at det tar en stund fra du slutter til lysten går tilbake til det normale igjen.
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 ok! men hva skal man bruke istede da? er mini pillen helt uten hormoner?
Frustrert Skrevet 13. april 2009 #9 Skrevet 13. april 2009 ok! men hva skal man bruke istede da? er mini pillen helt uten hormoner? Jeg bruker Pearly. http://www.pfc.no/ Jeg måler temperaturen og ser hvilke dager som er trygge å ha sex på. Minipillen har mindre hormoner, men inneholder likevel hormoner. Jeg hadde veldig humørsvigninger. Det hjalp å slutte med p-pillene, men merker det fortsatt. Hadde ingen problemer med sexlysten.
stella K Skrevet 13. april 2009 #10 Skrevet 13. april 2009 henger meg på... hvor mye koster slik pfc? og må man måle HVER eneste dag selm om du vet du ikke skal ha sex?
Gjest Frustrert_utlogget Skrevet 13. april 2009 #11 Skrevet 13. april 2009 henger meg på... hvor mye koster slik pfc? og må man måle HVER eneste dag selm om du vet du ikke skal ha sex? Jeg kjøpte den enkleste, Pearly, som kostet 3590,- Man må måle hver dag i starten for at den skal bli kjent med syklusen. Etterhvert vil den komme inn i hvordan kroppen fungerer, og om du da hopper over noen dager eller en helg, så "vet" den at du er på grønne eller røde dager. Jeg har brukt den i 3 mnd og har begynt å få litt flere grønne dager. Den viser gult i starten, før den er blitt kjent med kroppen, og viser flere røde dager for å være på den sikre siden. Etterhvert vil du også bli kjent med din egen syklus, slik at du også "vet" når det er trygt. (Etter eggløsning får jeg grønne dager i ca 1 uke før mensen og grønne dager i ca 1 uke etter mensen. Dette vil forlenge seg når Pearly'en kjenner kroppen min enda bedre)
Gjest Papirkurven Skrevet 13. april 2009 #12 Skrevet 13. april 2009 Jeg bruker Pearly. http://www.pfc.no/ Jeg måler temperaturen og ser hvilke dager som er trygge å ha sex på. Minipillen har mindre hormoner, men inneholder likevel hormoner. Jeg hadde veldig humørsvigninger. Det hjalp å slutte med p-pillene, men merker det fortsatt. Hadde ingen problemer med sexlysten. Men det er jo ikke prevensjon, bare overvåking ? Finnes en annen lang diskusjon om dette med mekanisk vs. hormonell prevensjon, så jeg skal ikke gå inn på det, men kan egentlig ikke se at p-piller har så mye å si for meg.
Dølahoppa Skrevet 13. april 2009 #13 Skrevet 13. april 2009 Jeg har aldri prøvd kosttilskudd, men reklamen sier at rosenrot hjelper... Rosenrot hjelper på sexlyst ja, såpass mye at jeg måtte slutte med det.. Grunnen for at jeg brukte det på det tidspunktet var for å få økt energi.. Kan være flere grunner til at lyst forsvinner, og dette er vondt og uforståelig. Mye å tenke på, stress, sorg m.m, og som nevnt tidligere i tråden.. prevensjon..
nissejenta Skrevet 15. april 2009 #16 Skrevet 15. april 2009 Slutt på p-piller! De kan drepe sexlysten helt..
thumbalina Skrevet 15. april 2009 #17 Skrevet 15. april 2009 enig i de som sier dropp pilla... jeg skal aldri tilbake på hormonell prevansjon igjen. Er en verden av forskjell før og etter - og jeg gikk på minipille....
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2009 #18 Skrevet 15. april 2009 Som iherdig prøver bruker jeg Damiana, et kosttilskudd. Der er en av ''bivirkningene'' økt sexlyst, noe som bare er et pluss i min bok. Det funker på veldig kort tid - jeg hadde bare tatt det i en uke før jeg merket forskjell. Den er også mildt antidepressiv slik at du føler deg veldig lett til sinns, noe som igjen kanskje gjør at du har mer lyst på sex. Jeg bruker denne . Nettbutikken kan også sterkt anbefales by the way, kjemperask levering.
stella K Skrevet 15. april 2009 #19 Skrevet 15. april 2009 enig i de som sier dropp pilla... jeg skal aldri tilbake på hormonell prevansjon igjen. Er en verden av forskjell før og etter - og jeg gikk på minipille.... hva bruker dere istede da? kondom og "hoppe av i svingen" er jo døds kjedelig!
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 15. april 2009 #20 Skrevet 15. april 2009 Som iherdig prøver bruker jeg Damiana, et kosttilskudd. Der er en av ''bivirkningene'' økt sexlyst, noe som bare er et pluss i min bok. Det funker på veldig kort tid - jeg hadde bare tatt det i en uke før jeg merket forskjell. Den er også mildt antidepressiv slik at du føler deg veldig lett til sinns, noe som igjen kanskje gjør at du har mer lyst på sex. Jeg bruker denne . Nettbutikken kan også sterkt anbefales by the way, kjemperask levering. kan denne kjøpes på apoteket UTEN resept?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå