Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er billigere å kjøpe vogn, seng etc i Sverige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, på babyshop på Svinesund, ikke på Nordby, der er det ikke så billig.

Skrevet

Dersom du finner ting til ca samme pris eller billigere i Sverige, så er kursen nå så lav at det lønner seg.

Ofte er prisene i Sverige også lavere, dersom man kjøper varer som ikke er på tilbud i Norge.

Happyland på svinesund er generelt sett billigere enn babyproffsen på Nordby. Men babyproffsen har ofte en del tilbud, som gjør dem veldig prisgunstige på de tingene.

Det kan jo lønne seg å sjekke nettsider ogs sånt før man reiser. Og de er veldig behjelpelige på mail og telefon om man vil spørre om noe, eller holde av varer.

Skrevet

Bra tråd:) Finnes det noen som har nettsidene til de butikkene dere skriver om?

Skrevet
Bra tråd:) Finnes det noen som har nettsidene til de butikkene dere skriver om?

www.babyproffsen.se

Og kanskje

www.happyland.se ?

Skrevet

Hva med butikker i Charlottenberg, er det billig å handle utstyr der? Har hørt at vogn, bilsete og mye annet er billigere i Sverige så tenker å sjekke det ut..

Skrevet

happyland på svinesund er veldig rimelige. Er også veldig fornøyd med sercive og pakkepriser på emmaljunga hos Kattis i Strømstad. Den på Nordby er dyr...styr unna!

Skrevet
happyland på svinesund er veldig rimelige. Er også veldig fornøyd med sercive og pakkepriser på emmaljunga hos Kattis i Strømstad. Den på Nordby er dyr...styr unna!

Jeg kjøpte vogn(hoco diamond),bilsete med isofix,ammepute,reiseseng,regntrekk til vogna,myggnetting.

Det er det jeg kommer på i farta.

Handla dette på happyland.

betalte 5800:)

Skrevet

Jeg kjøpte Emmaljunga City Cerox med City bag, FirstClass bilsete med base, fottrekk, exclusive stelleveske og adapter til bilstolen for under 8500 på Katti's :jepp:

Skrevet

Har noen en mailadresse til Happyland?

Fant det ikke på websiden deres.

Skrevet (endret)
Har noen en mailadresse til Happyland?

Fant det ikke på websiden deres.

men de har ikke svart meg på mail jeg sendte for to uker siden så lønner seg nok å ringe.

Mailadresse fjernet iht reglene.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Skrevet

Er det noe regler i forhold til skatt osv. på å kjøpe disse produktene til 5-6-7-8-tusen kr?

Skrevet
Er det noe regler i forhold til skatt osv. på å kjøpe disse produktene til 5-6-7-8-tusen kr?

Man skal jo egentlig betale moms da. Hvis man kjører inn og ut samme dag skal man betale moms på alt over 3000,- (per person), men hvis man oppholder seg i Sverige i mer enn 24 timer er grensen 6000,-.

Skrevet

Jeg sendte mail til Happyland i går, etter at jeg fikk adressen her, men den kom i retur, så ser ut til at den ikke virker.

• 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...