Gå til innhold

Når begynner høstsemesteret for deg?

Grooo

Anbefalte innlegg

Ok, kanskje en litt deprimernede tråd nå i disse varme sommerdager, men allikevel.. Mitt spørsmål er:

Når begynner høstsemesteret for deg?

Vet at mange begynner veldig tidlig i år, så kanskje det kan være en trøst for de fleste av oss at det i alle fall er noen andre som begynner enda tidligere enn oss selv...

Jeg for min del var ferdigutdannet nå i mai, men skal gå ett etterutdannigskurs som går en kveld i uka + en lørdag i måneden over to år. Første dag for meg er 20. august, tror jeg har sen start i forhold til mange andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Étoile

Jeg begynner igjen den 18. august og er fortsatt ikke kommet til det stadiet hvor jeg gleder meg til å begynne igjen... :urovekkende: Vel, har fortsatt noen uker ferie igjen - heldigvis! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12-13. august tror jeg. De første dagene blir jo ikke noe undervisning, men man skal vel registrere seg, faddergrupper, boklister, timeplan osv osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg aner ikke ennå. Venter på svar om jeg har kommet inn... Men det vet jeg at jeg har, så det er i grunnen ikke så spennende. Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Begynner den 18. august, men jeg har konte-eksamen 11. august. Usj, vil ikke tenke på skole, har ferie nå jo :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner den 18. august, men jeg har konte-eksamen 11. august. Usj, vil ikke tenke på skole, har ferie nå jo :(

Jammen kjære frøken, så ikke tenk på det nå, da. Vent til 1. august, og panikkles i 10 dager. Leser du la oss si 10 timer hver dag, har du 100 timer å gå på. Det er nesten 3 fulle arbeidsuker, det. Jeg krysser iallefall fingrene for at det går med meg, for jeg skal ha eksamen den 14. Foreslår at vi tar en rulleskøytetur snart istedenfor at vi sitter og gruer oss til eksamen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8. september. Gler meg :D

Men det er litt skræmande at dette er det siste året mitt, eg får vel ta ein grad eller to til... (held på med bachelor nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Infomøte den 14. august. Og så begynner jeg den 18.

(hvorfor hvisket ingen til meg om kvalitetsreformens følger for semesterstart da vi planla bryllup den 16. august?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

15 august begynner jeg med eksamen som varer i 8 timer så er det rett bort i forelesningssalen for undervisning til kl 20.00 kommer til å bli en tøff dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...