Gå til innhold

Hva er din egentlige alder?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er 26 år, og fikk 27,8. Var dermed ikke så mye gamlere enn jeg egentlig er :P phuu :smilorange:

Anonym poster: 682129c743ab61953251dc5767f531d3

AnonymBruker
Skrevet

Er 23 år og fikk 20,9 år. Veldig uventet!

"Wow, look at the power you have over aging!

Give it an extra boost, and watch yourself get even younger."

Anonym poster: 9e882f7ba153b4e6f0299d15e2b31a65

Skrevet

Er 25 og fikk 21,8 :hakeslepp: Trodde jeg skulle få skikkelig dårlig fordi jeg ikke trener noe særlig..

AnonymBruker
Skrevet

Er 25 og fikk 21,8 :hakeslepp: Trodde jeg skulle få skikkelig dårlig fordi jeg ikke trener noe særlig..

Samme her. :gjeiper: Trener lite og har så som så kosthold. Tror fisken, mangel på alkohol og røyk kombinert med en relativt frisk familie var det som hadde størst innvirkning.

Anonym poster: 9e882f7ba153b4e6f0299d15e2b31a65

Skrevet

Snart 29 her.. Fikk 33,5..

Gjest Blondie65
Skrevet

4+ i alder. Egentlig ikke så galt. Men ingenting nytt i hva som bør forandres. :)

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg er 22,8 og ble 15,8. Trooor det er noe mystisk med denne testen.

Skrevet

Jeg er 24 og fikk real age 20.

Skrevet

Jeg er 39, fikk 34,1 i real age.

Føler meg som noen og tjue, helt til jeg ser meg i speilet og innser at jeg faktisk ser bedre ut som straks 40 enn hva jeg gjorde som 25.Tror jeg kommer til å trives veldig bra som middelaldrende! ;-)

Skrevet

Wohoo, fikk 1 år under min egentlige alder!

Skrevet

7 år under min eigentlege alder... Til tross for at eg ikkje trenar noko særleg. Slo vel positivt ut at eg ikkje røykjer/snusar eller drikk alkohol, og at eg har ein frisk familie.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble 38 år, og jeg fyller faktisk 38 i neste uke. Brukbart fornøyd med det siden jeg sitter i rullestol. Jeg må ha hanket inn det meste på kosthold og generell god allmennhelse da mitt aktivitetsnivå er relativt lavt. I tillegg har jeg fulltidsjobb som (naturligvis) er veldig stillesittende og jeg er ganske utsatt for slitasje på skuldre, håndledd og nakke, noe jeg også tok med i testen.

Anonym poster: 2a848cb355cc66e852b758eb4b74e616

Skrevet

Jeg er 20 om ett par mnd og fikk 20.2

Ikke verst :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...