Gjest Lily1 Skrevet 12. april 2009 #21 Skrevet 12. april 2009 Seriøst? Så rart! Jeg forventa med en gang at min alder skulle bli eldre enn min biologiske alder som følge av kronisk sykdom, medisinbruk, mangel på mosjon. Jeg slutta å røyke for 2,6 år siden, men det var ikke lenge nok uten røyk i følge testen. Også fikk jeg anmerkning fordi jeg ikke hadde husdyr, tro det eller ei :gjeiper: Jeg forventet også en mye høyere "real age" enn biologisk alder, trodde aldri i verden at kroppen min er yngre enn de antall år jeg er ... Men det eneste som trakk alderen opp på meg, var røykingen, og at jeg tok for lite vare på meg selv (hadde for lite egentid) Det som trakk ned alderen, var en fin bmi, kostholdet mitt, og at jeg lever et tilnærmet risikofritt liv, i tillegg til at ingen i nær familie har hatt kreft.
Pjukset Skrevet 12. april 2009 Forfatter #22 Skrevet 12. april 2009 Jeg forventet også en mye høyere "real age" enn biologisk alder, trodde aldri i verden at kroppen min er yngre enn de antall år jeg er ... Men det eneste som trakk alderen opp på meg, var røykingen, og at jeg tok for lite vare på meg selv (hadde for lite egentid) Det som trakk ned alderen, var en fin bmi, kostholdet mitt, og at jeg lever et tilnærmet risikofritt liv, i tillegg til at ingen i nær familie har hatt kreft. Jeg satser på at alderen minker når jeg kutter ut medisiner og kommer meg i mosjon igjen Jeg kan ihvertfall ikke spise sunnere enn det jeg gjør, det går søren ikke an
Gjest SmallTalk Skrevet 12. april 2009 #23 Skrevet 12. april 2009 Jeg ble ganske mye yngre enn jeg egentlig er! Original alder er 20.6, testen sa 16,9! I likhet med Pjukset fikk jeg også beskjed om å spise mer grønnsaker og å skaffe med en hund! Og å spise mer vitaminer. Fikk et stort pluss for at jeg ikke røyker eller ruser meg.
Gjest Lily1 Skrevet 12. april 2009 #24 Skrevet 12. april 2009 Jeg satser på at alderen minker når jeg kutter ut medisiner og kommer meg i mosjon igjen Jeg kan ihvertfall ikke spise sunnere enn det jeg gjør, det går søren ikke an Og så må du ikke glemme kjæledyret da... En gullfisk tar sikkert noen år bort den også. Jeg er som sagt veldig fornøyd med å være godt over 2 år yngre enn det jeg egentlig er, men jeg tar denne testen med en klype salt. Det beste med denne testen, er at vi blir mer bevisste på hvilke områder av livet vårt som trenger litt ekstra "tilsyn".
Pjukset Skrevet 12. april 2009 Forfatter #25 Skrevet 12. april 2009 Jeg ble ganske mye yngre enn jeg egentlig er! Original alder er 20.6, testen sa 16,9! I likhet med Pjukset fikk jeg også beskjed om å spise mer grønnsaker og å skaffe med en hund! Og å spise mer vitaminer. Fikk et stort pluss for at jeg ikke røyker eller ruser meg. Da tror jeg standarden for å spise nok grønnsaker må være temmelig høy. Jeg spiser ihvertfall 3 enheter med grønnsaker daglig (eks en gulrot, en squash og en paprika), noen ganger også mer. Jeg er da ingen kanin heller Og så må du ikke glemme kjæledyret da... En gullfisk tar sikkert noen år bort den også. Hehe, nei det måtte faktisk være pelsdyr. Men jeg har jo nabo som har hund, den koser jeg med hver dag. Det burde vært et svaralternativ
Gjest Løve66 Skrevet 12. april 2009 #26 Skrevet 12. april 2009 Jeg er 42 og ble 37 så jeg er godt fornøyd. Glemte å sjekke evt. kommentarer og forslag til forbedringer da....
Cæmis Skrevet 12. april 2009 #27 Skrevet 12. april 2009 Jeg fikk 25,5 og er 25,5...så den var ganske grei! :D
Saeria Skrevet 12. april 2009 #28 Skrevet 12. april 2009 Er 29,1 og fikk 29,6. Vet ikke (eller rettere sagt gadd ikke å skrive inn) hvor mye vitamin e jeg tar. Det er brystkreft i familien, og jeg trener ikke nok.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #29 Skrevet 12. april 2009 Eg e 25,3 år og fikk 25,5 år. Må visst skaffe meg hund, hehe
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #31 Skrevet 13. april 2009 Jeg er 23,1 og fikk at den egentlig alderen var 22 år. Syns det var veldig rart egentlig, siden jeg ikke spiser grønnsaker og ikke får i meg nok vitaminer Ikke har jeg dyr heller, hehe. Men er vel et stort pluss at jeg verken drikker eller røyker. Og så tar jeg ikke medisiner, og det er lite sykdom i familien. Gode gener
Pjukset Skrevet 13. april 2009 Forfatter #32 Skrevet 13. april 2009 Hvor er linken til testen? I hovedinnlegget på side 1
Erle84 Skrevet 13. april 2009 #33 Skrevet 13. april 2009 Min ble nesten 2 år under egentlig alder. Pluss for sunt kosthold, en del trening (men ikke nok, og det er jeg jo klar over) og gode gener. Og null rus. Og sabla god munnhygiene :D hehe
Teriyaki Skrevet 13. april 2009 #34 Skrevet 13. april 2009 Jeg er 18. Dermed var jeg vist for ung til å delta...jaja..Får ta den om to år da..
juliane Skrevet 13. april 2009 #35 Skrevet 13. april 2009 Jeg endte opp på 26.0, er 24.5. Må jo le litt, skriver i testen at jeg har alvorlige allergier og astma, og så blir min Realage høyere fordi jeg ikke har hund. Jeg tør påstå at jeg ikke hadde vært særlig sunnere hvis jeg hadde utsatt meg for allergener til enhver tid.
Gjest LanaLane Skrevet 13. april 2009 #36 Skrevet 13. april 2009 Jeg er 23,4 men ble 21,9 Jeg spiser absolutt ikke nok frukt og grønnsaker. Ikke nok cardio, ikke nok styrketrening, jeg må bruke tanntråd og spise mindre rødt kjøtt. Men uansett så er jeg jo yngre enn jeg er, og sånn føles det også Nå har jeg både katt og samboer, kan være det gjorde utslaget
Gjest Løve66 Skrevet 13. april 2009 #37 Skrevet 13. april 2009 I hovedinnlegget på side 1 ..he-he....
Pjukset Skrevet 13. april 2009 Forfatter #38 Skrevet 13. april 2009 Jeg endte opp på 26.0, er 24.5. Må jo le litt, skriver i testen at jeg har alvorlige allergier og astma, og så blir min Realage høyere fordi jeg ikke har hund. Jeg tør påstå at jeg ikke hadde vært særlig sunnere hvis jeg hadde utsatt meg for allergener til enhver tid. Nei du hadde vel som allergiker trolig gått rett i bakken hvis du omga deg med hund døgnet rundt. Hm, jeg begynner å syns den testen er teit
ynskje Skrevet 13. april 2009 #39 Skrevet 13. april 2009 Jeg er 23,9 år og fikk en alder på 24,2, så det var jo ganske nærmt. Noe av det som trakk ned alderen min var at jeg ikke kjørte i fylla (!), mens at jeg ikke hadde hund gjorde meg eldre. Var nok ikke helt seriøs denne testen, men kjekt allikevel
Gjest Cipheria Skrevet 13. april 2009 #40 Skrevet 13. april 2009 23.2 fekk eg. Har ikkje sjukdom i familien, bortsett frå astma og eit par allergiar. Men eg trener for lite, og burde ete meir sunt. Samt at eg bruker for lite tanntråd og søve visstnok for mykje (9timar).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå