Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært singel?

Gjest Gjest_Mona_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mona_*

Jeg er 40 år og har vært singel i snart 6 år, men reelt klar til å møte ny person/ kjærligheten i 4 år.

Jeg har hatt mange dater, har vært på "alle" date- nettsidene, og møtt mange kjekke menn, men ikke noe som har fenget meg. Får jeg ikke interesse på første daten, det må være noe som fenger meg, så blir det ikke date nr 2. Så det har ikke vært mange date nr 2. Jeg får alltid tilbakemelding om at de ønsker å møte meg igjen, men jeg har sagt nei takk. Jeg definerer det lett som at de må være kyssbare ;) .. og når det er sagt, så sier det seg selv at alle de kjekke jeg har møtt har bare ikke vært kyssbare, jeg kunne ikke tenkt meg å ta i dem engang..

Er det bare meg? Føler meg fryktelig kresen da, men.. Hvordan opplever dere det med dating?

Må også nevne at for ikke så lenge siden så traff jeg en som ikke bare var potensiell, men jeg ble helt betatt :yvonne: Nå har jeg alltid syntes det har vært en turn off med de som virker desperate, og jeg er redd jeg ikke klarte å skjule min betatthet, og ble nok noe ivrig der, og skremte han vekk... :sjenert: er iallefall min teori, jeg ble visst den som virket desperat. :tristbla:

Så hva er date - koden? Hvor ofte snakker man sammen, sender sms, møtes sånn i begynnelsen? Bare sånn i tilfelle jeg skulle være heldig å møte kjærligheten igjen... vil ikke skremme han vekk da :) Tok 4 år denne gangen så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, kjenner meg godt igjen i mye av det der.

Jeg er 37, har vært singel i 5-6 år, bega meg ut på markedet igjen for snart ett år siden. Ble stormforelsket i en fyr her i vinter, men som deg, så tror jeg at jeg skremte han vekk. :sjenert: Og det er den eneste jeg har følt noe for i løpet av denne datetiden. Det er svært få som vekker nysgjerrigheten min.

Men nå er jeg blitt betatt av en fyr igjen..etter bare 2 møter, og nå svarer han ikke på sms'n jeg sendte tidligere i dag. Skal ikke gjøre samme brøler som sist, ved pushe på. :hoho: Men jeg er jo en waco og sjekker mobilen hvert 3.minutt. Fornuften sier at han bare er ute etter et ligg, og der er ikke jeg for øyeblikket. Har bare lyst til å flørte og ha det morsomt. Sex vil jeg vente med. Trur eg.

Date-koden har jeg ikke, desverre. ;)

Dessuten så tror jeg at jeg er litt twisted, for når fyren er pågående, så tenker jeg at nei han der er ikke noe for meg. Og når han blir stille, så blir jeg småsprø. DA vil jeg ha han. :sjenert: Skakke værra enkelt nei.

Og en annen ting er at jeg har blitt så kynisk ang menn - jeg tror at alle er mer eller mindre ute etter bare en ting, nemlig sex. Jeg tror de fine, flotte fyrene sitter hjemme med fruene sine, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 år, har vært singel i 8 måneder. Forholdet varte kun i et halvt år, da vi gjorde den feilen i å bli like ivrige begge to. Før dette har jeg vært singel i syv år. Orker ikke dette date-opplegget. Det høres så slitsomt ut. Vil heller ta ting som det kommer. Min forrige kjæreste fant jeg på Rema :fnise: Helt sant.

Klart jeg lengter etter noen en gang i blant, når det føles som om jeg har vært singel i åtte år. Men jeg lar ikke livet mitt bli styrt av lengsler. Tenker heller det værste og håper på det beste. Også jeg er ufattelig kresen. Så kresen at jeg via nettet ikke engang finner noen som er interessante nok å date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år, og har vært singel i snart 2 år. Har også klart å skremme bort en. :( Har innsett i ettertid at jeg virkelig kjørte ut alle desperat-kortene jeg hadde på hand. Innbiller meg i alle fall det når jeg sitter her og overanalyserer. ;)

Men jeg er litt skeptisk nå til å sette i gang på nytt. Er redd for å bli skuffet. Samtidig har jeg barn, og det gjør at jeg:

1. ikke stiller så sterkt på sjekkemarkedet

2. er kresen på en event. partner med tanke på at barna skal bli involvert med tiden.

Men en eller annen gang finner jeg kanskje en jeg og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 31 år og har vært singel i 5 år. Har ikke vært aktiv på date markedet de siste 3 årene. Fikk regelrett nok av mannfolk som bare var ute etter en ting, sex. Har selvsagt truffet menn de siste årene, men ikke såkaldt date. Er ikke aktiv på date sider da jeg fikk nok. Satser heller på å møte en mann en gang i fremtiden via fritidsinteresser eller jobb. For min del er det mer rett å bli kjent før jeg starter med date, da har jeg litt mer trygget for at han går etter personen meg, og ikke kroppen...

Har og barn, det gjør jo sitt til at jeg stresser ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...