Gjest Tokidoki Skrevet 11. april 2009 #1 Del Skrevet 11. april 2009 Jepp som overskriften sier, hvilke sko til tights? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 11. april 2009 #2 Del Skrevet 11. april 2009 Synes personlig ballerinasko eller pumps er fint til tights Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tokidoki Skrevet 11. april 2009 #3 Del Skrevet 11. april 2009 Ballerinaskoene er ikke pakket fram enda, men har diverse pumps. Men det blir jo skille der tightsen slutter, er det noe pent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillAmalie Skrevet 11. april 2009 #4 Del Skrevet 11. april 2009 pusher på denne .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tokidoki Skrevet 11. april 2009 #5 Del Skrevet 11. april 2009 Men nå haster det virkelig altså Støvletter med litt hæl, blir det helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 11. april 2009 #6 Del Skrevet 11. april 2009 Men nå haster det virkelig altså Støvletter med litt hæl, blir det helt feil? Støvletter funker fint, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shelob Skrevet 11. april 2009 #7 Del Skrevet 11. april 2009 Pumps eller ankelboots med høye hæler blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passive Skrevet 13. april 2009 #8 Del Skrevet 13. april 2009 Oxfordpumps. Til alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Stine- Skrevet 18. april 2009 #9 Del Skrevet 18. april 2009 Helt klart ballerinasko eller pumps! Det skillet du snakker om regner jeg med er der det blir "bart" mellom tightsen og skoene, men det synes jeg ikke gjør noe dersom man har en litt fin tights med kanskje blonder eller noe neders. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 18. april 2009 #10 Del Skrevet 18. april 2009 Til jobb da? Jeg kan ikke fryse ihjel med bare ankler riktig enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 18. april 2009 #11 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg bruker mørke strømper når jeg bruker (svarte) tights og pumps. Funker bra, samboeren synes det er dritsexy :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 18. april 2009 #12 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg synes støvletter eller ankelboots! Synes ikke det "skillet" mellom tights og sko er noe pent. Dessuten gjør det at bena ser lavere og bredere ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beuwi Skrevet 19. april 2009 #13 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg bruker ofte converse:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylapp Skrevet 19. april 2009 #14 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg bruker ofte converse:) Bruker høye støvletter, eller faktisk strømper i samme farge som tightsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanel.No5 Skrevet 20. april 2009 #15 Del Skrevet 20. april 2009 Bruker pumps, støvletter og det meste til thights jeg. Synes det kan brukes til det meste om resten passer inn :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå