Gjest Gjest_tordivel_* Skrevet 11. april 2009 #21 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Normalt liker jeg godt å være singel, og jeg kan likefint gjøre de tingene jeg liker å gjøre alene, som sammen med noen. Men i dag føler jeg meg bare ensom.. Nesten alle er bortreist i påsken, og de som er hjemme har jobb opp over ørene, leser til eksamen, eller har fått familie og feirer påsken dem i mellom. I dag hadde jeg så veldig trengt å finne på noe med noen, og det får meg til å føle meg så veldig viggo venneløs.. Tjolahopp-jeg er mann,men føler mye av det samme som deg.Jeg er snill-omgjengelig,og kan lytte.Jeg snakker gjerne med deg- Vennlig hilsen Tor Telefonnummeret er slettet iht. reglene. Helen - mod. Endret 12. april 2009 av Helen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 11. april 2009 #22 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Tjolahopp-jeg er mann,men føler mye av det samme som deg.Jeg er snill-omgjengelig,og kan lytte.Jeg snakker gjerne med deg- Vennlig hilsen Tor Hehe, ja, der kom smilet mitt frem i allefall Tusen takk for tilbudet Sitat endret. Helen - mod. Endret 12. april 2009 av Helen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 11. april 2009 #23 Del Skrevet 11. april 2009 Nå går jeg og legger meg Tusen takk for at dere var her alle sammen, og gjorde en tøff kveld mindre vanskelig for meg Håper dere også har det litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mai_* Skrevet 11. april 2009 #24 Del Skrevet 11. april 2009 Her er en til! Jeg føler meg også helt alene i kveld! Kjærsten har dratt hjem til Oslo og er på fest med alle vennene våre, mens jeg måtte jobbe og er igjen alene i byen vi studerer i, som er en skikkelig studentby, hvor de fleste har reist hjem der de kommer fra. Jeg var faktisk på nippet til å begynne å gråte før jeg fant denne tråden som fikk meg i bedre humør. Når jeg føler meg ensom tenker jeg automatisk at alle andre har det ustyrtelig festlig med hauger av venner og familie rundt seg, og jeg er den eneste som er alene i heeeele verden, hihi så feil kan man ta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #25 Del Skrevet 11. april 2009 Uff. sitter alene eg og. Dama og eg har "pause" i påska, Savner henne veldig atter en kveld(noe som muligens blir kvar kveld). Du får si ifra vist du trenger noen å prate med. Blir vel noe CSI eller noe annet rart snart på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 12. april 2009 #26 Del Skrevet 12. april 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #27 Del Skrevet 12. april 2009 De kveldene jeg føler meg veldig alene forsøker jeg å gjøre akkurat de samme tingene som jeg ville gjort om jeg hadde en kjæreste eller en venn på besøk. Jeg dusjer, kler meg fint og ordner meg litt. Jeg lager god mat og finner en god film. Jeg koser meg skikkelig med et glass god vin og en sjokolade. Dette hjelper på, og jeg kjenner at jeg faktisk er litt glad i meg selv og at det ikke er så galt å være alene når jeg er det sammen med noen som er så kjekke som meg, haha. Det er ikke før man kjeder seg når man er alene at man er i dårlig selskap, er det noen som har sakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #28 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg runker eller sover når jeg føler meg ensom. Føler meg alltid bedre når jeg våkner opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå