Gjest Ethereal Skrevet 14. juli 2003 #1 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg trenger tips... Om en uke drar jeg til Hellas med min kjære, og trenger tips om en god bodylotion som trekker raskt inn, samtidig som den gir mye fuktighet til en tørr hud. Normalt sett liker jeg Vichy Lipidiose 2, Nutrilift for tørr hud fra L'Oreal eller bodylotionen i orange flaske fra Biotherm, men alle disse vil nok bli for klissete for bruk i varmt vær. Tips? Anyone? Er den normale bodylotionen til Biotherm (den med sitruslukt) å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 14. juli 2003 #2 Del Skrevet 14. juli 2003 Høres ut som du liker litt dyrere lotioner enn den jeg tenkte å anbefale, men jeg sier det likevel jeg... Jeg pleier nemlig å bruke kremen fra Vaseline Intensive Care med aloe vera. Den er kjølende, og det beste trikset er å sette den i kjøleskapet før du bruker den... Deilig!! Har brukt Biotherm sin med sitruslukt også, vet ikke hvordan den blir i kjøleskapet, men synes den er litt klissete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 14. juli 2003 #3 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg er vel heller slik at jeg ikke bryr meg om pris (innenfor rimelighetens grenser), bare produktene funker skikkelig. Den VIC-bodylotionen du nevner, har jeg faktisk, men jeg er litt usikker på om den vil gi nok fuktighet til huden min. Men den lukter helt fantastisk.... Kanskje jeg skal teste den ut i dagene fram mot avreise, og se om det holder? Det er jo ganske varmt her også, for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 14. juli 2003 #4 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg har også veldig tørr hud, men den funker godt på meg. Og den er veldig, veldig deilig på litt solbrent hud, særlig etter noen timer i kjøleskapet. Lukten minner meg om en deilig uke i Hellas for noen år siden, det var da jeg begynte å bruke den... Kanskje det er derfor jeg liker den så godt - hvis jeg lukker øynene når jeg tar den på, føles det som om jeg er i Hellas igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 14. juli 2003 #5 Del Skrevet 14. juli 2003 Det avgjør saken! Kremen blir tatt med, så får jeg heller kjøpe noe annet hvis den ikke skulle være nok. Hos meg blir gode minner vekket til live når jeg kjenner lukten av solkremene fra Piz Puin, ganske enkelt lukten av ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 14. juli 2003 #6 Del Skrevet 14. juli 2003 vaseline intensive care med aloe vera er kjempeherlig ja... synd at jeg ikke visste at jeg var allergisk mot aloe vera før jeg brukte den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. juli 2003 #7 Del Skrevet 14. juli 2003 Hvis du bruker Biotherms oransje bodylotion ville jeg uten tvil valgt den blå/hvite nå. Ellers er alt med aloe vera deilig på varme dager. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerpia Skrevet 14. juli 2003 #8 Del Skrevet 14. juli 2003 I sommer sverger jeg til Biotherm. Bruker den hvite med sitrus ekstrakter og den passet fint både til norsk sommer og varme feriedager i Barcelona. Synes pumpeflasken er veldig praktisk i tillegg Leggene får av og til en omgang med Body Butter fra Body Shop. Om jeg bruker skjørt/kjole (som brukes flittig nå om sommeren) synes jeg ikke det gjør noe om det tar litt tid før det trekker inn på leggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 14. juli 2003 #9 Del Skrevet 14. juli 2003 Tips? Anyone? Er den normale bodylotionen til Biotherm (den med sitruslukt) å anbefale? JA! Jeg bruker den i varmen her i Oslo og er veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 15. juli 2003 #10 Del Skrevet 15. juli 2003 Og siden jeg i tillegg skal innom taxfreen på Gardermoen, er den hvite lotionen til Biotherm så godt som kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. juli 2003 #11 Del Skrevet 15. juli 2003 Den blå/hvite fra Biotherm er herlig på varm hud, den friske sitrusekstrakten er kjempedeilig. Dessuten praktisk at den kommer på en 400 ml pumpeflaske. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 15. juli 2003 #12 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg fikk katalog fra flyselskapet vi skal fly med; 2x400 ml koster der 298,-, som er veldig billig. But it takes away some of the joy of hunting..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. juli 2003 #13 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg har fikk biotherm sin bodylotion med sitrusduft av mannen min sist han var ute på reise, og den er kjempedeilig. Men nå er den snart tom, og jeg tenkte å bestille meg ny fra strawberrynet. Men jeg ble så usikker på om det er den samme, for flaska ser ikke ut som den jeg har hjemme, toppen er litt forskjellig. Kan noen ta en kikk på denne og se om det er den vi snakker om (mener den øverste)? Jeg elsker den friske sitrusduften, så jeg vil ikke ha vanlig kjedelig bodylotion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 15. juli 2003 #14 Del Skrevet 15. juli 2003 Bildet er av den gamle flaska, evt den som er litt mindre. Den nye flaska har en mye mindre topp enn den på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. juli 2003 #15 Del Skrevet 15. juli 2003 Ah...da er det sikkert den nye flaska jeg har da. Tar sjansen og bestiller jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 15. juli 2003 #16 Del Skrevet 15. juli 2003 Vi snakker om den som heter Anti Drying Body Milk? Den har jeg, og fy søren så deilig den er. Luksus på flaske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. juli 2003 #17 Del Skrevet 15. juli 2003 Ah...da er det sikkert den nye flaska jeg har da. Tar sjansen og bestiller jeg Det er den nye flasken! Kremen er den samme. Tristessa- enig i at den er luksus- sørger alltid for å ha den på lager. Har du prøvd deo'en fra samme serie? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. juli 2003 #18 Del Skrevet 15. juli 2003 Nå skal jeg ødelegge alt her: Jeg synes Body Silk fra Dove er bra, jeg da! For meg er det luksus på krukke. Selvom det hadde vært kjekt med en pumpeflaske...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 15. juli 2003 #19 Del Skrevet 15. juli 2003 Har akkurat kjøpt en Christian Dior body lotion, og jeg får silkemyk hud av den. Den er super, husker ikke hva mer den het, men den har rosa kork. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 15. juli 2003 #20 Del Skrevet 15. juli 2003 Nei, deo'en har jeg ikke prøvd. Kjører Yerka jeg... Men kanskje noe å prøve ut? Fikk jo lønn i dag sånn helt uventet og gode greier. *jeg er riiik!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå