tuji Skrevet 14. juli 2003 #1 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg kjøpte noen kjempefine putetrekk på Indiska i Stockholm for et par uker siden, og nå finner jeg ikke puter som passer! De skal være på 40x40. JEg trodde de hadde det på IKEA, men det minste de hadde var 50x50. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. juli 2003 #2 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg kjøpte noen kjempefine putetrekk på Indiska i Stockholm for et par uker siden, og nå finner jeg ikke puter som passer! De skal være på 40x40. JEg trodde de hadde det på IKEA, men det minste de hadde var 50x50. Noen som kan hjelpe? En normalt utrustet interiørforretning burde ha puter i den størrelsen du trenger. Forsøk forr. der de selger ting som pledd, håndklær, gardiner og finere sengetøy. Du som bor i Bærum kan jo forsøke Verket Interiør. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Lula Skrevet 14. juli 2003 #3 Del Skrevet 14. juli 2003 ...og hvis du mot formodning ikke finner det i en slik forretning som Minnie foreslår, så kan du jo lage innerputen selv. Sy puten av bomullslerret i 40x40 (selvsagt) og fyll den med "putefyll" som du får kjøpt på feks Panduro. Sy igjen og du kan bruke dine nye pyntepute-trekk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 14. juli 2003 #4 Del Skrevet 14. juli 2003 Du kan bestille puter av denne størrelsen via Internett fra SGS om du vil. Her ser du dem: http://www.sgs.as/detalj.asp?art_nr=1805 Anbefaler forøvrig SGS på det varmeste. Masse flotte produkter til en ok pris. Og nettbestillinga deres er kjempeenkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 14. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 14. juli 2003 Takk for alle tips! Skal sjekke på Verket Interiør i dag, og hvis ikke de har, bestiller jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 15. juli 2003 #6 Del Skrevet 15. juli 2003 Du kan forresten sjekke om de har på Kid Interiør også...ikke så værst priser der heller :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 15. juli 2003 På Verket hadde de i hvert fall ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 15. juli 2003 #8 Del Skrevet 15. juli 2003 Tror de har den størrelsen på JYSK. Kjøpte en sånn pute der en gang for en stund siden og mener det var sånne størrelser der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå