Gå til innhold

Pynteputer

tuji

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte noen kjempefine putetrekk på Indiska i Stockholm for et par uker siden, og nå finner jeg ikke puter som passer! De skal være på 40x40. JEg trodde de hadde det på IKEA, men det minste de hadde var 50x50. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg kjøpte noen kjempefine putetrekk på Indiska i Stockholm for et par uker siden, og nå finner jeg ikke puter som passer! De skal være på 40x40. JEg trodde de hadde det på IKEA, men det minste de hadde var 50x50. Noen som kan hjelpe?

En normalt utrustet interiørforretning burde ha puter i den størrelsen du trenger. Forsøk forr. der de selger ting som pledd, håndklær, gardiner og finere sengetøy.

Du som bor i Bærum kan jo forsøke Verket Interiør.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke innlogget Lula

...og hvis du mot formodning ikke finner det i en slik forretning som Minnie foreslår, så kan du jo lage innerputen selv.

Sy puten av bomullslerret i 40x40 (selvsagt) og fyll den med "putefyll" som du får kjøpt på feks Panduro. Sy igjen og du kan bruke dine nye pyntepute-trekk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tips! Skal sjekke på Verket Interiør i dag, og hvis ikke de har, bestiller jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Du kan forresten sjekke om de har på Kid Interiør også...ikke så værst priser der heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror de har den størrelsen på JYSK. Kjøpte en sånn pute der en gang for en stund siden og mener det var sånne størrelser der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...