Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #21 Skrevet 18. april 2009 hm,,ja. dette synes jeg høres fornuftig ut, det kan nok være slik det henger sammen ja;) Er usikker på om jeg skal prøve jeg da, er unektelig nysgjerrig Kjøper du det på iherb (tror det er på ebay også) el så er det i det minste et billig prosjekt
Trillrund Skrevet 23. april 2009 #22 Skrevet 23. april 2009 Jeg har brukt "rescure remedy" dann og vann. Hev den oppi når jeg handlet på iherb, og lette etter noe lite og lett som passet oppi under 200 grensen. Men tja, jeg synes det fungerer egentlig. Men det er svindyrt i Norge. Så om du tenker på å prøve så kan iherb være et greit alternativ, spesielt om du ikke har bestilt der før og kan bruke rabattkode (RID044 var den jeg brukte). Da kommer en flaske på 30 kr eller noe slikt, i stedet for 100-200 som det er i Norge. Jeg har hatt god effekt av Bachs på hunder, men synes det blir for dyrt, og er litt skeptisk til å gi sprit til dyr... Ser at de har Rescue remedy uten sprit for dyr på iHerb, men hvor lang tid tar det fra man bestiller til man har varene?
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #23 Skrevet 23. april 2009 Jeg har hatt god effekt av Bachs på hunder, men synes det blir for dyrt, og er litt skeptisk til å gi sprit til dyr... Ser at de har Rescue remedy uten sprit for dyr på iHerb, men hvor lang tid tar det fra man bestiller til man har varene? En liten uke (med mindre det blir stoppet i tollen, de skriver ikke ned. Og vær litt obs på å ikke bestill urter og kosttilskudd uten å se gjennom lovdata. Blir det stoppet så sendes alt tilbake. Jeg pleier bestille chlorella og en eller 2 småting for å utnytte portoen bedre )
Trillrund Skrevet 23. april 2009 #24 Skrevet 23. april 2009 En liten uke (med mindre det blir stoppet i tollen, de skriver ikke ned. Og vær litt obs på å ikke bestill urter og kosttilskudd uten å se gjennom lovdata. Blir det stoppet så sendes alt tilbake. Jeg pleier bestille chlorella og en eller 2 småting for å utnytte portoen bedre ) Jeg har bare bestilt Bachs produkter. (Aspen og Resue remedy til dyr) Det er sendt 16.4 med USPS. Jeg har fått en sporingskode, men får ikke oppslag på denne hos USPS...
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #25 Skrevet 23. april 2009 Jeg har bare bestilt Bachs produkter. (Aspen og Resue remedy til dyr) Det er sendt 16.4 med USPS. Jeg har fått en sporingskode, men får ikke oppslag på denne hos USPS... Ja, det har vært et tilbakevendende problem desverre. Men jeg har ennå ikke opplevd at ting ikke har kommet frem, med mindre det har blitt stoppet i tollen og returnert (og da kommer pengene tilbake på kortet etter en stund). Gi det til mandag i det minste, gjerne litt ut i uka og send de en mail. De pleier svare kjapt og greit
Gjest Gjest kristin Skrevet 29. april 2009 #26 Skrevet 29. april 2009 Leserved en tilfeldighet gjennom denne stringen og påstanden om at blomstermedisiner kun har en placeboeffekt. Det forskes faktisk på blomstermedisiner i dobble blinstesteforsøk, som er samme type forsøk som benyttes av legemiddelindustrien. Om du er intressert i denne forskingen så finner du link til deler av den her http://www.flowersociety.org/scientific.htm. Jeg har jobbet og studert blomstermedisiner gjennom flere år, og har ikke funnet noe bedre som støtter en i selvutvikling. Jeg påstår ikke at det har en direkte fysisk healende effekt, men at de påvirker sinnstilstander som en befinner seg i det kan for meg ikke avvises.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå