Gå til innhold

bare en rebound?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jeg er uendelig forelsket i en mann som ikke kan beskrives med ord. han er et utrolig menneske jeg beundrer tvers igjennom, og nå som jeg har følelser for han i tillegg kjenner jeg at jeg står på uttrygg grunn.

jeg føler kanskje han er min soulmate, for det har vært "noe" der siden første gang vi så hverandre. Og istedet for å bli svakere med tiden, har det heller bare blitt sterkere.. Han er viljesterk og bestemt, har klare mål i livet, er dyktig å prate og sterkt karismatisk. Jeg er livredd for å slippe følelsene løs, for hvis jeg skulle ta feil og han ikke ser på meg på samme måten er jeg redd hjertet vil ta lang tid å lege.

vi bor på hver vår kant av landet, og jeg lengter hele tiden. jeg vil se ham, prate med ham, bli holdt rundt, bli strøket over huden, le sammen.. og samtidig forsøker jeg å holde igjen. han er nyskilt, og jeg er redd han bare bruker meg som rebound. hvordan vet man forskjell? jeg har heller ikke vært singel på over ti år, hvordan vet man hva man kan legge i de signalene man får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke innlogget nå
jeg er uendelig forelsket i en mann som ikke kan beskrives med ord. han er et utrolig menneske jeg beundrer tvers igjennom, og nå som jeg har følelser for han i tillegg kjenner jeg at jeg står på uttrygg grunn.

jeg føler kanskje han er min soulmate, for det har vært "noe" der siden første gang vi så hverandre. Og istedet for å bli svakere med tiden, har det heller bare blitt sterkere.. Han er viljesterk og bestemt, har klare mål i livet, er dyktig å prate og sterkt karismatisk. Jeg er livredd for å slippe følelsene løs, for hvis jeg skulle ta feil og han ikke ser på meg på samme måten er jeg redd hjertet vil ta lang tid å lege.

vi bor på hver vår kant av landet, og jeg lengter hele tiden. jeg vil se ham, prate med ham, bli holdt rundt, bli strøket over huden, le sammen.. og samtidig forsøker jeg å holde igjen. han er nyskilt, og jeg er redd han bare bruker meg som rebound. hvordan vet man forskjell? jeg har heller ikke vært singel på over ti år, hvordan vet man hva man kan legge i de signalene man får?

Jeg har vært i samme situasjon som deg, bare for å få mitt hjerte knust.

Etter en heftig kveld med masse følelser, fridde han til meg og jeg sa ja. Jeg var overlykkelig. Så fikk han panikk og kalde føtter. Han skjønte nok det var overilt. Jeg hørte ikke noe fra ham på ukevis, da jeg sporet ham opp, var det tydelig at "frieriet" hadde ødelagt vårt forhold og vennskapet. Han unngikk meg (under påskudd av at ting var hektisk i hans liv) og forholdet/vennskapet...kall det hva du vil døde en naturlig død. Derfor i dag er jeg redd for å kaste meg hodestups ut i ting. Er redd for å bli såret og lekt med igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nyskilte menn bør selv ta initiativ og stå for å forsikre og bekrefte overfor kvinnen de dater/er sammen med, om at hun betyr noe for ham og at han har henne med i sin langtidsplanlegging.

Hvis ikke er han ikke interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...