Gå til innhold

Suge på bryster

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen menn som gjør det? De fleste jeg har hatt sex med gjør det, på eget initiativ eller fordi jeg sier.. sug på brystvortene mine, hahaha

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har aldri opplevd at de ikke har blitt sugd på:)

Skrevet

Suging, som i å bare suge på er for meg ingenting. Det er hverken turn on eller off. Men småbiting, slikking og litt suging om hverandre. Da skal det ikke mer enn ett lite trykk på g-punktet før jeg eksploderer, for å si det slik.

Skrevet
Liker dere jenter at gutter suger på puppene deres? Selv elsker jeg det. Spesielt hvis hun ronker meg elsker jeg å suge på dem. Synes dere det er hot? Eller får dere assosiasjoner til en unge som får pupp og synes det er helt turn off?

SYnes det er kjempedeilig :) Noe både jeg og kjæresten synes er hyggelig.

Jeg får absolutt ingen barne-assosiasjoner. :P

• 6 måneder senere...
Gjest puppefiksert mann
Skrevet
Aner ikke. Menn: svar!

Sorry sent svar, men har ikke sett denne tråden tidligere.

At menn ikke selv tar initiativ til dette overrasker meg. Personlig er jeg nokså åpen i dialogen med venner (menn) om sex og samliv, og jeg finner ingen som ikke selv har store glede av puppene til sexpartneren sin. Kanskje dette har med generasjon å gjøre?

Selv har jeg enormt glede av det. Jeg gjør det sexuelt, sensuelt, hardt,ømt, av ren kåthet...alt ettersom hvordan akten forløper seg. Det gir meg enorm tenning. Og jeg blir ytterligere tent av hennes reaksjon på det om hun liker at jeg koser meg med dem. For meg er pupper av så stor seksuell betydning, at jeg aldri ville klare meg i et forhold hvor suging/kosing av pupper var bannlyst.

Men jeg har aldri ønsket meg som barnet i mors favn, i hvertfall ikke bevisst. Når jeg har tenkt tanken av at jeg "blir ammet" av kjæresten min....så er det full avtenning! Den biten ser jeg ikke som seksuelt attraktivt i det hele tatt. Heldigvis ser jeg aldri på meg selv som et barn som får morsmelk av mamma når jeg "dier", men på at jeg har sex med en jente som liker det samme som meg.

Skrevet

Jeg gjør dette med dama mi mens jeg stimulerer klitoris og hun ser ut til å lite det utrolig godt

jeg bruker tungen rundt nippelen mens jeg veksler på å småbite i nippelen og slikke den og rundt.

ser ut som hun kommer ganske bra da:)

• 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Sutte på pupp er deilig ja :hjerter_rundt:

Anonymous poster hash: 8965d...d84
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det iallfall. Kommer som et skudd når typen suger på dem under sex, gjerne begge samtidig. Eller jeg suger på den ene mens han suger på den andre. Og ja, jeg har store pupper!

Anonymous poster hash: 53c96...eb9

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes menn om damer som nesten ikke har pupper? A cup.

Anonymous poster hash: dfe44...3b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For min del liker jeg store pupper, men det er helheten som teller, andre ting som teller mer enn bare puppene. Men hvis dama har kropp som en 12 år gammel gutt er det major turnoff for min del.

Hva synes menn om damer som nesten ikke har pupper? A cup. Anonymous poster hash: dfe44...3b9

Anonymous poster hash: 53c96...eb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...