Gå til innhold

Suge på bryster

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

Liker dere jenter at gutter suger på puppene deres? Selv elsker jeg det. Spesielt hvis hun ronker meg elsker jeg å suge på dem. Synes dere det er hot? Eller får dere assosiasjoner til en unge som får pupp og synes det er helt turn off?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Jeg synes det er helt herlig. Jeg har ingen problemer med å skille mellom pupp brukt til mating og pupp brukt i seksuell sammenheng.

I tillegg er jeg så følsom at stimuli av brystvortene utløser utrolig sterke orgasmer.

Skrevet

Det er jo nesten ingen menn som gjør det. Menn burde gjøre mye mer av det!

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet
Jeg synes det er helt herlig. Jeg har ingen problemer med å skille mellom pupp brukt til mating og pupp brukt i seksuell sammenheng.

I tillegg er jeg så følsom at stimuli av brystvortene utløser utrolig sterke orgasmer.

Joda. Men rent biologisk/kjemisk så er det jo de samme impulsene som trigger et barns søken etter mat, som trigger en manns søken etter å suge på de. Ikke at et barn føler noe direkte seksuelt med det, men grunnen til at en mann vil suge på puppene dine er jo fordi det underbevisst ligger noe seksuelt relatert til å suge på pupp.

For meg er det i hvert fall slik at når jeg suger på pupper så får jeg litt den følelsen av at hun tar "hånd om meg", gir omsorg, og det blir jeg kåt av. Nå har ikke jeg noen komplekser med moren min eller noe..finner ikke henne attraktiv i det hele tatt, og aldri gjort, så jeg tror nok at min følelse er normal.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Deilig. Men det er også deilig når en dame suger på mine nippler hehe.

Skrevet (endret)

Det er en grov generalisering. Jeg er rimelig sikker på at det å bli "tatt vare på" ikke er noen assosiasjon jeg har ifm. å sutte på pupper. Imidlertid er det noe veldig mange kvinner finner _veldig_ opphissende, og dermed er det en "taktisk" del av forspillet. Og så er jo pupper pent, sexy og deilig, selvsagt :-)

Forørvrig har vi et fullgodt norsk ord: Brystvorter. Å kalle det "nippler" er fjortisspråk.

Joda. Men rent biologisk/kjemisk så er det jo de samme impulsene som trigger et barns søken etter mat, som trigger en manns søken etter å suge på de. Ikke at et barn føler noe direkte seksuelt med det, men grunnen til at en mann vil suge på puppene dine er jo fordi det underbevisst ligger noe seksuelt relatert til å suge på pupp.

For meg er det i hvert fall slik at når jeg suger på pupper så får jeg litt den følelsen av at hun tar "hånd om meg", gir omsorg, og det blir jeg kåt av. Nå har ikke jeg noen komplekser med moren min eller noe..finner ikke henne attraktiv i det hele tatt, og aldri gjort, så jeg tror nok at min følelse er normal.

Endret av Rimmern
Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet
Det er en grov generalisering. Jeg er rimelig sikker på at det å bli "tatt vare på" ikke er noen assosiasjon jeg har ifm. å sutte på pupper. Imidlertid er det noe veldig mange kvinner finner _veldig_ opphissende, og dermed er det en "taktisk" del av forspillet. Og så er jo pupper pent, sexy og deilig, selvsagt :-)

Forørvrig har vi et fullgodt norsk ord: Brystvorter. Å kalle det "nippler" er fjortisspråk.

Kjedelig for deg at sex er "taktikk".

Prøv å fantaser litt, la deg rive med, sex blir mye bedre da ;)

Skrevet

Elsker det og synes flere burde gjøre det. Overraskende få som gjør det på eget initiativ; og jeg har fine bryster ;)

• Hjerte 1
Gjest Melissa, 40
Skrevet
Elsker det og synes flere burde gjøre det. Overraskende få som gjør det på eget initiativ; og jeg har fine bryster ;)

Ja, overraskende hvor få menn som gjør dette! Hvorfor gjør de det ikker mer? Liker de ikke bryster?

Skrevet (endret)

(Slettet)

Endret av Småkjekset
Skrevet
Ja, overraskende hvor få menn som gjør dette! Hvorfor gjør de det ikker mer? Liker de ikke bryster?

Aner ikke. Menn: svar!

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Aner ikke. Menn: svar!

Akkurat nå har min kjære sugemerke på det venstre brystet, rett til høyre for brystvorten. Jeg vet at hun liker det, for hun løfter av å til brystet opp til munnen min og får et engleuttrykk i ansiktet. Jeg storkoser meg.

Gjest Papirkurven
Skrevet

Liker det best hvis han i tillegg bruker tunga på brystvorten. Suging blir ikke så erotisk for meg, fordi man stort sett kommer så langt "inn" på puppen, man suger ikke på den mest følsomme delen.

Skrevet

Min kjære gjør det ofte, helt av seg selv.

Det dumme er vel at det ikke gir meg så mye, er ikke særlig følsom der :P

Skrevet

jeg er heller ikke så følsom der .. men det er selvsagt ikke ubehagelig når han gjør det ...

Skrevet

Min kjære gjør det hver gang jeg har av meg toppen ;) Men nå er han en av de som liker bryster svært godt også da :)

Selv synes jeg det er utrolig godt! Men det spørs også litt på "dagsformen", av og til er brystvortene rett og slett for følsom til at det er godt.. Men som regel er det helt utrolig! :)

Skrevet

Toskete tullprat. Hvis du kan lese, så ser du at jeg bruker "" rundt ordet. Og hvis du kan litt mer, så ser du ut av sammenhengen at det selvsagt er et hint av humor i ordbruken.

Kjedelig for deg at sex er "taktikk".

Prøv å fantaser litt, la deg rive med, sex blir mye bedre da ;)

Skrevet

Suging: nei

Slikking, biting osv: JA

Gjest Shelob
Skrevet

JA til alt! Dette er bare digg, og ja, de burde gjøre det enda mer. Og TS, jeppda - ronke han samtidig som - høres kjempegodt ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...