Kreps Skrevet 14. juli 2003 #1 Del Skrevet 14. juli 2003 Kan ikke alle dere som bytter avatar titt og stadig kutte ut dette, dere forvirrer hodet til stakkars meg. Går helt i surr jeg. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 14. juli 2003 #2 Del Skrevet 14. juli 2003 Tyverr, for å beholde min egen balanse i skallen så må jeg ha forandring. Jeg kommer ikke til å slutte å skifte..... Sårri Beib! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 14. juli 2003 #3 Del Skrevet 14. juli 2003 Kan ikke alle dere som bytter avatar titt og stadig kutte ut dette, dere forvirrer hodet til stakkars meg. Går helt i surr jeg. :-? Jeg går også i surr med alle nye avatarer! Derfor er jeg bare Tjorven hele tiden jeg! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 14. juli 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 14. juli 2003 Ja ikke lett og holde styr på alle de forskjellige bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 14. juli 2003 #5 Del Skrevet 14. juli 2003 :oops: Jeg skal ikke bytte for en _stund_ isåfall. Denne tror jeg faktisk er den lengste jeg har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 14. juli 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 14. juli 2003 :oops: Jeg skal ikke bytte for en _stund_ isåfall. Denne tror jeg faktisk er den lengste jeg har hatt. Nei hold på denne nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 14. juli 2003 #7 Del Skrevet 14. juli 2003 Ja, ok, da. De flotte hvite tennene mine fortjener å bli vist frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 14. juli 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 14. juli 2003 så sant som det er sagt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. juli 2003 #9 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg også blir forvirret av all denne byttingen. Tenk om man kunne gjort sånn på ordentlig... når man ble lei sitt eget speilbilde . Hadde vært kjekt, men veldig forvirrende for familie og venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 14. juli 2003 #10 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg får ikke til å bytte, så sånn er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 14. juli 2003 #11 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg går også i surr med alle nye avatarer! Derfor er jeg bare Tjorven hele tiden jeg! :blunke: Litt enig med dere, jeg. Men det er selvsagt opp til hver enkelt bruker da Men jeg, jeg er bare Nala hele tiden, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. juli 2003 #12 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg har ikke byttet en eneste gang jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 14. juli 2003 #13 Del Skrevet 14. juli 2003 Tyverr, for å beholde min egen balanse i skallen så må jeg ha forandring. Jeg kommer ikke til å slutte å skifte..... Sårri Beib! =) Jeg synes liksom at det ligger i Anafugias natur å skifte avatar hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. juli 2003 #14 Del Skrevet 14. juli 2003 Går veldig i surr jeg, og! Har ikke tenkt og bytte på leeeeenge (rett og slett fordi jeg ikke husker hvordan! ) Dessuten beundrer jeg så tennene til Kira! Missunlig, jeg........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 14. juli 2003 #15 Del Skrevet 14. juli 2003 Om ca. ti års tid må jeg nok oppdatere bildet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. juli 2003 #16 Del Skrevet 14. juli 2003 Byttet et par ganger i begynnelsen, men nå har jeg funnet meg! Skal ikke bytte. Jeg blir også forvirret, men enda mer når folk bytter nick... DA blir jeg i alle fall forvirra... hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 14. juli 2003 #17 Del Skrevet 14. juli 2003 -Enig.- Men å bytte 2 gg i året går vel bra?? Jeg syntes den natt-månen jeg hadde, var så vinteraktig- så nå har jeg skiftet til en sommerlig delfin og kommer til å beholde den veeeeldig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2003 #18 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg har nok skiftet endel ganger, men har nå "funnet meg selv" og kommer nok til å forbli heks en stund fremover. Vil legge til at hekser er feiltolkede skapninger: egentlig bringer de lykke og beskytter mot fare! Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 14. juli 2003 #19 Del Skrevet 14. juli 2003 Vil legge til at hekser er feiltolkede skapninger: egentlig bringer de lykke og beskytter mot fare! Mente du å kommentere i denne tråden Mie min Mie? >> klikk her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2003 #20 Del Skrevet 14. juli 2003 he-he, nei, egentlig ikke. Jeg er aldri på Alternativt jeg, er nemlig en heks med rumpa godt festet på sopelimen, må vite. Men kanskje jeg svosjer innom en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå