Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #1 Del Skrevet 9. april 2009 Hvor kan en danseglad voksen kvinne gå ut i Trondheim alene uten å se helt lost ut?! Jeg liker techno og trance. Ja, jeg er nok en forvokst fjortis i så måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #2 Del Skrevet 9. april 2009 Søren og, feil by..hvis ikke skulle jeg blitt med;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #3 Del Skrevet 9. april 2009 Med den musikksmaken blir det ikke lett å foreslå noen plasser gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #4 Del Skrevet 9. april 2009 Søren og, feil by..hvis ikke skulle jeg blitt med;) Synd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #5 Del Skrevet 9. april 2009 Med den musikksmaken blir det ikke lett å foreslå noen plasser gitt. Buhu, hvorfor må alle uglese musikksmaken min? Det finnes utrolig mye vakker og kul musikk innen denne sjangeren. Så det så!! Men ok, hvilke plasser ville du anbefalt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #6 Del Skrevet 9. april 2009 Buhu, hvorfor må alle uglese musikksmaken min? Det finnes utrolig mye vakker og kul musikk innen denne sjangeren. Så det så!! Men ok, hvilke plasser ville du anbefalt da? Poenget var ikke å uglese musikksmaken din egentlig, men det er nok stor mangel på utesteder med voksent klientell som spiller sånn musikk. Jeg vet ikke hvor voksen du er da, selv er jeg 39, og går på brukbar/supa, blæst, fru lundgreen, storås(nå familien) og div konserter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #7 Del Skrevet 9. april 2009 Poenget var ikke å uglese musikksmaken din egentlig, men det er nok stor mangel på utesteder med voksent klientell som spiller sånn musikk. Jeg vet ikke hvor voksen du er da, selv er jeg 39, og går på brukbar/supa, blæst, fru lundgreen, storås(nå familien) og div konserter. Ok Da frekventerer vi de samme stedene, minus Blæst og Fru Lundgren. Har Storås skiftet navn til familien??!! Anyway, er drittlei av 60-tallsmusikken de setter i gang med der, og alle småttisene som hopper til. Brukbar har ikke den melodiøse teknoen jeg digger, bare hard dritt av noe slag Ups, det der hørtes ikke helt bra ut. Er 37 jeg da.. Men jeg kan godt menge meg med folk på 25-30 så lenge musikken tiltaler meg altså! Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #8 Del Skrevet 10. april 2009 Ja, så sitter jeg her igjen da. Kom meg ikke ut i går. Endte opp med hjemmealenefest med meg, vin og øl og musikk. Ikke dårlig, men klart, litt selskap hadde ikke vært dumt. Nå har jeg en beiler som maser på meg om å komme ut. Men hvor? Musikk er cluet her. Tror jeg må åpne min egen uteplass, for teknofreaks i alle aldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #9 Del Skrevet 10. april 2009 Kan du ikke bare bli med beileren din da, uavhengig av musikken? Jeg kan ikke huske å ha vært innom noen steder hvor de spilte tekno på veldig lenge. Heldigvis for meg, dumt for deg. Utestedene i trondheim som er beregnet på voksne er jo helt skumle, jeg kan ikke identifisere meg med det der. Takke meg til de stedene jeg nevnte i et tidligere innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #10 Del Skrevet 10. april 2009 Kan du ikke bare bli med beileren din da, uavhengig av musikken? Jeg kan ikke huske å ha vært innom noen steder hvor de spilte tekno på veldig lenge. Heldigvis for meg, dumt for deg. Utestedene i trondheim som er beregnet på voksne er jo helt skumle, jeg kan ikke identifisere meg med det der. Takke meg til de stedene jeg nevnte i et tidligere innlegg. Jo, jeg får gjøre det. Skal straks rusle ned til byen. Men er litt smånervøs, det er påskestille ute, og mørkt... Men det går sikkert bra, ikke sant? Du skal ikke ut du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #11 Del Skrevet 11. april 2009 Jepp, da ble det Brukbar Veldig ok plass og masse kul musikk så daten og jeg fikk dansa også. Og beileren var kjekkere enn jeg huska han, så nå er jeg litt betatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #12 Del Skrevet 11. april 2009 Så bra! Brukbar et alltid et bra sted, både på dag og kveldstid. Og nei, jeg skulle ikke ut igår er skikkelig lei av utelivet for tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #13 Del Skrevet 11. april 2009 Hvor kan en danseglad voksen kvinne gå ut i Trondheim alene uten å se helt lost ut?! Jeg liker techno og trance. Ja, jeg er nok en forvokst fjortis i så måte. Du kan gå ut på technosteder der 16-18-årigene er. Nattklubber og andre fine tilbud for voksne finnes dessverre ikke i noen norsk by. Du må til utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #14 Del Skrevet 11. april 2009 Du kan gå ut på technosteder der 16-18-årigene er. Nattklubber og andre fine tilbud for voksne finnes dessverre ikke i noen norsk by. Du må til utlandet. Og hvor er så det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #15 Del Skrevet 11. april 2009 Så bra! Brukbar et alltid et bra sted, både på dag og kveldstid. Og nei, jeg skulle ikke ut igår er skikkelig lei av utelivet for tida. Ok. Du er lei ja.. og jeg er litt nyfrelst. Blir nok Brukbar i kveld også, bare jeg får surra meg rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #16 Del Skrevet 12. april 2009 Da ble det en tur på DownTown gitt. I utgangspunktet er jeg skeptisk til den plassen, men i går funka det bra. Fikk dansa til god, gammel trance! Og beileren...nå er det vel jeg som er fortapt. Typisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 12. april 2009 #17 Del Skrevet 12. april 2009 Tråden er ryddet. vimse-mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #18 Del Skrevet 12. april 2009 Tråden er ryddet. vimse-mod. Hva har skjedd her siden sist? Hvem og hva har blitt moderert? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torine Skrevet 12. april 2009 #19 Del Skrevet 12. april 2009 Ja, brukbar duger vel greit, men skjønner absolutt hva du mener. Husker når det var teckokvelder på samfunnet. Det var gøy det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #20 Del Skrevet 12. april 2009 Ja, brukbar duger vel greit, men skjønner absolutt hva du mener. Husker når det var teckokvelder på samfunnet. Det var gøy det:-) Yes, det var kult det! Ah.. *mimre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå