tytebrett Skrevet 9. april 2009 #1 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg er så glad nå!! Jeg må være verdens heldigste jente! Var på julebord med jobben tidligere i år, og hadde det kjempe gøy! Var en utrolig søt gutt som la meg til på facebook og skrev at han husket meg fra julebordet. (Jeg jobber på et utested der man har avdelinger i forskjellige byer i Norge) Noe skjedde som resulterte i at snusen min forsvant, og jeg husker at jeg så en gutt som hadde snus og at jeg fikk av han. Han har fortalt meg senere at jeg hadde gått bort til han og spurt om å få en snus, og gitt han en rask, vennskapelig suss på munnen som takk før jeg gikk videre. I ettertid har han sagt at han virkelig vil at jeg skal komme og besøke han for han har veldig lyst til å bli bedre kjent med meg, noe jeg også vil. Han har til og med sagt flere ganger at han vil komme førstkommende helg for å besøke meg. Det var en periode for noen mnd siden jeg hadde litt problemer på kjærlighetsfronten, og det var akkurat denne perioden han uttrykte for meg at han ville bli bedre kjent. Jeg var ikke spesielt interessert akkurat da siden jeg hadde så mye annet å tenkte på, og siden han faktisk bor i en annen by. Nå er disse problemene long gone, og jeg tok kontakt med han for to dager siden der jeg beklaget for at jeg var fraværende sist gang pga noen problemer.. da svarte han uten å spørre hva problemene var " Null stress, jeg er alltid her. Bedre at du har det bra!" Jeg fikk mld av han i natt på mobilen der det stod "Jeg angrer så sykt på at vi ikke var mer sammen den kvelden. Du er så utrolig nydelig, er en jente som deg jeg ønsker:)" Jeg blir helt målløs når han skriver og sier sånne ting til meg, jeg blir så glad! Han sa til og med at han hadde lyst å jobbe på den daglige jobben sin en mnd i den byen hvor jeg bor i, for de hadde kontorer her også. Så jeg tror ikke det hadde blitt noe problem å hatt en avstandsforhold etter som vi begge hadde hatt muligheten for å jobbe i hverandres byer. Han sa forresten til meg akkurat nå at "om det skulle gå den rette veien, så hadde jeg ikke hatt noe imot å pendlet mellom begge byene for å være sammen med deg" Men nå har jeg altså søkt meg inn på skole til høsten her i den byen hvor jeg bor.. hva syns dere jeg bør gjøre? Ta sjansen på å se om dette kunne fungert? Hvis vi begge virkelig vil det, så er det jo en mulighet for at det kan fungere. Noen som har opplevd dette før, og har positive/negative erfaringer med det? Vi er forresten begge i begynnelsen av 20 årene;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 10. april 2009 #2 Del Skrevet 10. april 2009 Du har ingenting å tape på å prøve om det fungerer Høres jo lovende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tytebrett Skrevet 18. april 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 18. april 2009 Er det jeg også tenker.. enten så går det, eller så går det ikke:) Han skal være her i helgen, så får se hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowgirl22 Skrevet 22. april 2009 #4 Del Skrevet 22. april 2009 Hvordan gikk det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #5 Del Skrevet 22. april 2009 lucky you:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tytebrett Skrevet 22. april 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 22. april 2009 Njaaa.. det gikk ikke så bra som jeg håpte på! Han var veldig interessert i meg, skulle trodd vi var forlovet.. men jeg kjente etter at jeg ikke var så veldig keen akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #7 Del Skrevet 24. april 2009 det var lei å høre:( har opplevd det samme selv...men hva gjorde dere, hva skjedd og hvordan oppførte dere dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 24. april 2009 #8 Del Skrevet 24. april 2009 Det er jo alltid sånn når man forelsker seg i folk man ikke kjenner. Man vil heller være forelsket enn å bli kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå