*snuppis* Skrevet 9. april 2009 #1 Del Skrevet 9. april 2009 Leste om et lagerutsalg i Vestby som visstnok skulle være dritbra! masse merkevarer til billig penge...Er det noen som har vært her og kan fortelle om det er verdt turen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 3. januar 2010 #2 Del Skrevet 3. januar 2010 Gjentar spørsmålet jeg.. :-) er det noen som har vært der? er det separate butikker/"områder" for hvert merke eller ligger alt i en eneste stor rothaug? Var på et outlet engang der alt var sortert på farge, det var LITT håpløst da... :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 3. januar 2010 #3 Del Skrevet 3. januar 2010 Les her, men ja, klærne er sortert etter merker (tror jeg). Nå er det lenge siden jeg var der, og det ble bare den ene gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest najki Skrevet 3. januar 2010 #4 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg var der en gang tidligere i år og ble skikkelig skuffa! Syntes ikke det var fryktelig mange kjente merker, veldig dårlig utvalg i størrelser, og ikke så gode tilbud. Endte ikke opp med spesiellt mye etter den turen gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #5 Del Skrevet 3. januar 2010 Har vært der og det er rotete. Alt er i en og samme butikk og spesielt dameavdelingen var mye gammelt der. Men det var mye fint til menn og mye sportsklær. Var bare å kikka og kjøpte ikke noe, så vet ikke så mye om utvalg i størrelser. Til våren kommer jo det store greiene til Ådne Sndreål i Vestby, med mange merker i hver sin butikk. Regner kanskje med at det blir mer orden når hvert merke har ansvar for sin butikk??? Hvem vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 6. januar 2010 #6 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg er veldig fornøyd etter de turene jeg har vært der. Men jeg tror det kommer litt an på forventningene til folk og hva slags merker de egentlig er kjent med og hvilken stil de har. Selv har jeg gjort flere kjempe gode kupp blandt merker som; Ralph Lauren, By Malene Birger, Gant, Sand og Hunter. Utvalget varierer selvfølgelig og det at det er gamle kolleksjoner er jo faktisk noe av det som ligger i betydningen "outlet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå