Gå til innhold

14 års aldersforskjell - feil vei.

Gjest <3

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg aldri har vært så forelsket før. Han er simpelthen mann med store bokstaver - jeg har aldri opplevd å møte på en slik selvsikkerhet i verken jevnaldrende eller eldre menn. Ikke selvsikker som i cocky på en typisk unggutt-måte, men i at han tåler at jeg er mer av alt enn ham. Jeg har utdannelse, erfaring, stabil økonomi, ett ekteskap bak meg, barn - the works. Likevel virker det som om han aldri føler truet av meg på noen måte - tvert imot. Han har en naturlig maskulin selvsikkerhet som får meg helt mo i knærne.

Kan det være at hans generasjon menn er mye mer åpne og holder på å finne tilbake til seg selv, eller hva kan det skyldes?

Har samfunnet ennå kommet såpass langt at ingen reagerer på yngre menn og eldre kvinner lenger? Jeg vet at dette er mer normalt i USA nå, men her hjemme er det sjelden man hører om slike aldersforskjeller.

Ingen sier noe til oss, men jeg regner med at det ikke går upåaktet hen. Nå skal det sies at jeg ser mer ut som 25 enn 35, har utrolig heldige gener og passer meget godt på kroppen min. I tillegg kan min generasjon jenter/kvinner lett komme unna med alt fra business-suit til saggebukser uten at det ser helt håpløst ut.

Nå skal det sies at jeg ikke ser noen fremtid med poden, selv om merkeligere ting har skjedd. Regner med at vi begge ser på dette som en utrolig positiv erfaring, selv om vi ikke har diskutert veien fremover.

Ja, og forresten har vi den beste sexen jeg noensinne har opplevd... :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest strykebrett

Det er jo ikke feil vei! Kvinner i dette landet lever jo i gjennomsnitt 6 år lengre enn menn, så hvis man ikke vil være ensom på gamlehjemmet er det jo en fordel at mannen er yngre :)

Dessuten mener jeg å ha lest noe om at kvinner er på topp seksuelt noen år senere enn mannen og, så dette burde jo være helt fint.

Ikke bry deg så mye om hva andre mener du. Min forrige kjøreste var 15 år eldre enn meg. Vi var sammen i 2 år, og alderen hadde ingenting med saken å gjøre på hvorfor det ble slutt mellom oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

He he, kos deg mens du kan sier nå jeg :)

Men må samtidig si at min forrige samboer var 14 år eldre enn meg (men er jo mer "akseptert" når mannen er den eldre) og jeg hadde i utganspunktet veldig mange "betenkligheter" med å bli sammen med en som var såpass mye eldre enn meg selv. Alt ble med ett mye mer komplisert både da og under forholdet, så kjenner at jeg nå skygger unna de med litt for stor aldersforskjell. At forholdet ikke fungerte i lengden hadde ikke så mye med alder å gjøre, mer fordi han var en idiot he he.

Så hvis dette fungerer for deg, kjør på - Ha det gøy, kos deg og nyt tiden med denne gutten :gjeiper: Og ser det med sexen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Bare flott det! Jeg har et par venninner som er 34 og de dater faktisk begge to menn i 50-årene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme aldersforskjell mellom foreldrene mine.. de er sammen enda! Og i den retningen du beskriver :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg elsker dere Kvinneguiden kvinner. Jeg trengte denne oppmuntringen akkurat i dag! Jeg er så oppgitt for jeg treffer bare menn som er minst 10 år yngre enn meg.

Jeg har frem til nå avskrevet dem som potensielle kjærester tiltross for herlig kjemi. Jeg har latt meg påvirke av hva andre skulle komme til å tenke og jeg tror faktisk jeg har vært hard mot meg selv. Jeg har følt meg dirty og useriøs som kunne se noe potensielt i en som er såpass mye yngre enn meg.

Det skal jeg slutte med! Nå skal jeg være min egen lykkes smed. Så takk dere damer her inne som nå nettopp fikk litt på rett spor i hodet mitt. Neste gang jeg treffer en sjarmerende yngre mann skal jeg tenke på han som en mulig potensiell partner og ikke bare en skitten flørt.

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er selv snart 31 år gammel og de fleste menn jeg treffer er under 25. Tror faktisk det er en annen generasjon ja. Min veninne som er litt eldre enn meg opplever nøyaktig det samme.

Men må vel si att de i begynnelsen av 20 årene har jeg litt problemer med å se på som potensiell partner i ett seriøst forhold. Helt greit for litt gøy. Men man vet jo aldri, kommer jo mye an på personligheten deres og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er jo ikke feil vei! Kvinner i dette landet lever jo i gjennomsnitt 6 år lengre enn menn, så hvis man ikke vil være ensom på gamlehjemmet er det jo en fordel at mannen er yngre :)

Dessuten mener jeg å ha lest noe om at kvinner er på topp seksuelt noen år senere enn mannen og, så dette burde jo være helt fint.

Ikke bry deg så mye om hva andre mener du. Min forrige kjøreste var 15 år eldre enn meg. Vi var sammen i 2 år, og alderen hadde ingenting med saken å gjøre på hvorfor det ble slutt mellom oss.

Tror jeg dør av latter!

:ler::ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på den trenden jeg :klø:

Er selv 20 år, og vil gjerne ha gutta på mitt eget alderstrinn for meg selv :fnise: Jeg mener ikke noe slemt med å fortelle dere dette jenter, men jeg pleier å henge med en forholdsvis stor guttegjeng på byen (pga jeg holder på litt med han ene) og de sjekker stadig opp "eldre" damer, typ i starten av 30-årene på byen. dette gjør de av 2 enkle grunner, jeg siterer: 1, de damene er desperate og løse. 2. de damene har mye penger pg spanderer alkohol.

de fleste i den gjengen er playere da, men om de skal se etter noe varig ser de etter jenter på sin egen alder.. men det er de da.. er selvfølgelig forsjellige individer der ute, som ser etter forskjellige ting.

Jeg bare skjønner ikke hele den greia med eldre dame, yngre mann.. mulig jeg er litt for ung til å uttale meg på temaet i det hele tatt da.. men men..

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke noe slemt med å fortelle dere dette jenter, men jeg pleier å henge med en forholdsvis stor guttegjeng på byen (pga jeg holder på litt med han ene) og de sjekker stadig opp "eldre" damer, typ i starten av 30-årene på byen. dette gjør de av 2 enkle grunner, jeg siterer: 1, de damene er desperate og løse. 2. de damene har mye penger pg spanderer alkohol.

Jeg kan godt tenke meg at mange unge menn oppfører seg slik. I mitt tilfelle hadde jeg aldri engang tenkt på å prøve meg på en som var såpass ung - det bare skjedde. Vi tilhører begge en vennekrets med stor variasjon i fysisk alder, men med svært likesinnede mennesker. I "vår" bransje er det vanskelig å se hvor gamle folk er utfra ytre fremtoning.

Jeg vil vel ikke si at jeg er verken desperat eller løs, tvert imot egentlig. Jeg er ikke ute etter et forhold, og bare det at man utstråler manglende interesse pleier å virke tiltrekkende. Ikke spanderer jeg heller - det er det han som gjør... *søte lille gutten*

Alder er i de fleste tilfeller bare et mål på antall år levd på jorden, om man har oppnådd å utvikle seg som menneske i løpet av de årene er høyst individuelt. Min eksmann er et godt eksempel - i en alder av 35 er han egosentrisk og umoden som en gjennomsnittlig tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv 20 år, og vil gjerne ha gutta på mitt eget alderstrinn for meg selv :fnise: Jeg mener ikke noe slemt med å fortelle dere dette jenter, men jeg pleier å henge med en forholdsvis stor guttegjeng på byen (pga jeg holder på litt med han ene) og de sjekker stadig opp "eldre" damer, typ i starten av 30-årene på byen. dette gjør de av 2 enkle grunner, jeg siterer: 1, de damene er desperate og løse. 2. de damene har mye penger pg spanderer alkohol.

Sånn opplever ikke jeg det. De yngre spanderer alltid drinker på meg, jeg har aldri spandert på noen. Nå er det 3 yngre jeg har flørta med ute på byen i det siste, har ikke hatt sex med noen av de, men alle 3 fortsetter å ta kontakt med meg og ønsker noe mer. For løs er jeg ikke.

Men sikkert veldig store forskjeller der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste i den gjengen er playere da, men om de skal se etter noe varig ser de etter jenter på sin egen alder.. men det er de da.. er selvfølgelig forsjellige individer der ute, som ser etter forskjellige ting.

Jeg bare skjønner ikke hele den greia med eldre dame, yngre mann.. mulig jeg er litt for ung til å uttale meg på temaet i det hele tatt da.. men men..

Jepp, du er for ung til å skjønne det :fnise:

Jeg skjønte det heller ikke før nå når jeg 36. Jeg var heller ikke klar over at det var sånn. Jeg blir alltid sjekket opp av gutter på 25-30, aldri menn på min alder. Det hender jeg ser eldre kjekkaser ute, men de ser så lukket ut, så de tør jeg ikke ta kontakt med, og de tar heller ikke kontakt. Men jeg merker at de kan sitte å glo i det skjulte. Kanskje det handler om selvtillit, at de yngre er litt mer uredd?

Når det er sagt så skjønner jeg godt at de yngre velger de voksne. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det du skriver er min erfaring også... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spanderer alkohol på gutter??? :hakeslepp: Tror det må dreie seg om en spesiell type kvinner i en spesiell samfunnsklasse. Jeg er i 30-årene og har verken hørt om eller kjenner noen kvinner som spanderer noe som helst på menn/gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...