Gå til innhold

Endelig noen fridager

Gjest gjest-jente

Anbefalte innlegg

Gjest gjest-jente

Da er det første fridag i påsken, heldigvis holdt kontoret stengt så vært en avslappende dag... Omsider litt fri JIPPI !! Så nå ligger jeg på sofaen med ett glass rødvin og gjør meg klar for påskekrim :)

Var faktisk på lunsj-date i dag da. 4. date med karen, men har funnet ut at han ikke er noe for meg så får etterhvert ta den litt vansklige samtalen... he he. Skulle gjerne sluppet unna, men typisk at de man ikke vil ha er veldig ivrige eller hva... ?? Og de man faktisk vil ha..., ja de hører man jo aldri noe fra.

Litt kjedelig å være her på sofaen alene, men kanskje det dukker opp noen spennende i løpet av påskeuken :gjeiper: Men skal uansett nyte fridagene med god mat, god drikke og hyggelig selskap med familie og venner.

Håper dere alle får en spennende og hyggelig påskeuke :)

og nå klar for glass nr. 2 med vin hi hi :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Sitter her aleine jeg og drikker rødvin selv, burde hatt på meg findlandshette, funnet igjen deg og grisepult deg på sofaen, så kunne jeg reist hjem og vi kunne lurt på hvem vi var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

*rekker opp hånden* Drikker mitt 2.glass rødvin og er snart på plass i bingen. Trøtt etter å ha stått opp kl 5 i dag.

Hadde tilbud om pils eller kaffe med en beiler i dag, men gadd ikke...kanskje en annen dag.

Blir sofasløving, trening..og ja, thats it. Og en tur eller to ut på byen. Men where to go? Trondheim for voksne folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om finlandshetten hadde sjarmert så veldig.... :slår:

Desverre ikke kjent i Trondheim.... i Oslo selv og blir vel noen byturer på meg også i løpet av fridagene, men har faktisk ikke hatt by-påske på lenge så usikker på hvilken dag og hvor det er mest liv i byen?!?! Og helst på sted med folk på ca. 30 + he he Men vi finner nok ut av det og blir vel gøy uansett hvis bra selskap rundt seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vet ikke helt om finlandshetten hadde sjarmert så veldig.... :slår:

Desverre ikke kjent i Trondheim.... i Oslo selv og blir vel noen byturer på meg også i løpet av fridagene, men har faktisk ikke hatt by-påske på lenge så usikker på hvilken dag og hvor det er mest liv i byen?!?! Og helst på sted med folk på ca. 30 + he he Men vi finner nok ut av det og blir vel gøy uansett hvis bra selskap rundt seg :)

Jojo, findlandshette er tøft, alle jenter får svikt i knæra av findlandshette, sier seg selv det, herregud!

I Trondheim er det bare fælt, i Oslo drikker man seg dritings på bagatelle til man blir kastet ut av en pingvin. Alltid like gøy:) Men nå kommer jeg ikke inn i helgene lenger, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, findlandshette er tøft, alle jenter får svikt i knæra av findlandshette, sier seg selv det, herregud!

I Trondheim er det bare fælt, i Oslo drikker man seg dritings på bagatelle til man blir kastet ut av en pingvin. Alltid like gøy:) Men nå kommer jeg ikke inn i helgene lenger, he he.

Det høres jo nesten litt festlig å bli kastet ut av en pingvin... he he

Men blir nok uansett ikke bagatelle på meg da økonomien tilser noe helt annet.... Men ett par turer ut må det nok bli! Er du i Trondheim for påsken? Eller blander jeg to forskjellige "gjest"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...