Tjorven Skrevet 16. juli 2003 #21 Del Skrevet 16. juli 2003 Dette fungerer fint for meg også, unntatt når jeg får mamma på besøk da ,hun klager alltid på at jeg ikke har ordentlig kluter... Det er derfor jeg alltid har noen tradisjonelle kluter liggende i skuffen hjemme, i tilfelle hun er på besøk og "klager". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 16. juli 2003 #22 Del Skrevet 16. juli 2003 Heldig jeg da, som er oppvokst med ei mamma som OGSÅ bruker slike tynne "lett-kluter". Ja, hun vasker dem gang etter gang, til de er utslitt, og jeg gjør det samme, for slik er jeg oppvokst. Jada, vi har noen "skikkelige kluter" også, og de er gode til hvert sitt bruk føler jeg. Men om noen kommer og klager over hvilke kluter jeg har på kjøkkenet (måtte nok være "svigerfar" det da, han "klager" over alt mulig, men ikke seriøst da) så skulle de fått høre at disse klutene er topp til sitt bruk, og den dagen DE skal bruke mine kluter, DA skal de få velge hvilke kluter de vil ha.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. juli 2003 #23 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg har skikkleige kluter også altså... Et par spesialkluter (microfiber-aktige) Og jeg klipper opp sambos utslitte t-skjorter og har dem som reservekluter. Kan egentlig brukes til alt og kastes etter et døgn. Jeg orker ikke sånne "strikkede" kluter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 16. juli 2003 #24 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg har også et anstrengt forhold til kjøkkenkluter... Må innrømme at jeg ofte bruker papir, selv om jeg vet at jeg ikke burde rent økologisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluen-ikke innlogga Skrevet 16. juli 2003 #25 Del Skrevet 16. juli 2003 Det er også viktig at kluten blir godt oppvridd etter skylling, den bør være nesten tørr! -Hver gang gubben styrer på kjøkkenet er det bare å vaske kluten, det en alt for bløt!! -Bakterier triver i vann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå