Gjest Brunhilde Skrevet 13. juli 2003 #1 Del Skrevet 13. juli 2003 Gratulerer (om enn litt sent) med at du er blitt BESTEMOR - men....jeg savner den gamle avataren din med den nydelige indiske damen... Kommer hun tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 14. juli 2003 #2 Del Skrevet 14. juli 2003 Hei Postit :D Takker og bukker for den,du savner den indiske damen.jeg kunne jo ikke ha en flott feiene dame og være bestemor.Derfor tok jeg dette trollet av en avtar.Likner mye på Mor Ugle dette jeg har nå måtte lage litt liv. Håper at er bra med deg i varmen og at du leser mye bøker. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 18. juli 2003 #3 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg ser at den indiske damen er tilbake... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 19. juli 2003 #4 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg ser at den indiske damen er tilbake... folk begynte å tro at det var et bilde av meg og ikke avtar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 19. juli 2003 #5 Del Skrevet 19. juli 2003 Velkommen tilbake - NÅ kjenner jeg deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 1. august 2003 #6 Del Skrevet 1. august 2003 Indiangranny-ble du borte? Syns det var så hyggelig å ha deg her, hvor er du? (hm, har jeg ikke fulgt med i det siste, kanskje du har sagt fra?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 1. august 2003 #7 Del Skrevet 1. august 2003 :o Hvorfor er indiangranny plutselig gjest og ikke registrert bruker?? Hva går jeg egentlig glipp av for tiden?? :o :cry: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 1. august 2003 #8 Del Skrevet 1. august 2003 Indiangranny har forlatt forumet. Synd, men slik er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 1. august 2003 #9 Del Skrevet 1. august 2003 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 1. august 2003 #10 Del Skrevet 1. august 2003 Neeiiiiiiiiiiiiiii, kom tilbake, du kan ikke forlate oss nå.Hvem skal jeg da chatte med????????? Nei, fra spøk til revolver, kjære indiangranny, kommer til å savne deg, ta godt vare på deg selv og din mann. :kysse: fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 1. august 2003 #11 Del Skrevet 1. august 2003 Ja, kom tilbake!!! Men håper det går bra med deg, og tar godt vare på deg selv. Jamilaklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå