Gjest Tex Skrevet 13. juli 2003 #1 Del Skrevet 13. juli 2003 HER ER NOEN EKSEMPLER: Agurk Frisk salat Kyllingfilet Skjell Ananas Grapefrukt Lett syltetøy Skummet melk Appelsin Gravet laks Løk Sopp Asparges Grønkål Mager yoghurt Spinat Aubergin Grønne pickle oliven Magerost Squash Avocado Grovt brød Mango Stangselleri Blåbær Grovt knekkebrød Pære Sylteagurk Bladsalat Gulrot Paprika Te og kaffe Blomkål Havregryn Pickles Tomat Brokkoli Hvitløk Reddik Tomatjuice Cottage cheese Jordbær Rødbeter Urtete Dill Kalkunrull Røke laks Vann Eple Kålrot Sellerirot Vannmelon Fisk, kokt eller dampet Kiwi Skalldyr Vilt Fiskepudding Kjøtt uten synlig eller innblandet fett Skinke uten fett I følge Dagbladet er dette mat du kan spise så mye du vil av uten å legge på deg... mmmmmmm.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 13. juli 2003 #2 Del Skrevet 13. juli 2003 Da skal jeg fra nå av spise tonnevis av avocado med stangsellerisyltetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 14. juli 2003 #3 Del Skrevet 14. juli 2003 Hmmm... Tror jeg fortsetter å gjøre som jeg gjør : Spise det jeg vil når jeg vil.. Livet er liksom for kort til noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 15. juli 2003 #4 Del Skrevet 15. juli 2003 Det var en laaaaang liste....Får klistre den på kjøleskapdøra og se om det hjelper.... (Blir lettere, men har ennå 15 kg for mye.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 16. juli 2003 #5 Del Skrevet 16. juli 2003 Gravet laks er noe av det aller beste jeg vet... Men det er jo fett i den og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå