Gjest Donna Skrevet 13. juli 2003 #1 Del Skrevet 13. juli 2003 Hjelp !! Nå er jeg fortvila her !! Saken er at jeg har mistet så forferdeig mye hår i det siste !! Særlig de siste 4 ukene . Nå jeg har dusja så plukker jeg av store mengder hår ......og jeg merker at håret er blitt tynnere . Håret et stripet - og ja - noe slitt nå ser jeg ....må klippe tuppene for de har flist seg forferdelig opp ....stripet i mars siste gangen..... Men hvorfor mister jeg - hva kan jeg gjøre for å hindre dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 13. juli 2003 #2 Del Skrevet 13. juli 2003 Du bør sikkert snakke med en frisør - de har ofte peiling. Jeg vet at mange mister mye hår når de er gravide/akkurat har født, men jeg vet ikke om det gjelder deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 13. juli 2003 #3 Del Skrevet 13. juli 2003 Ingen beibiser på vei her nei ....*ler*....så det er nok en annen grun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 17. juli 2003 #4 Del Skrevet 17. juli 2003 Bare meg som mister hår?? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. juli 2003 #5 Del Skrevet 17. juli 2003 Mistet masse hår før jeg også ... Eller, dvs. mister fortsatt litt. Bleiket og farget hår for mye. Hadde ei venninne som mistet hår, hun slanket seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 17. juli 2003 #6 Del Skrevet 17. juli 2003 Jepp, skulle til å si hvis du slanker deg...så får du hårvekst ellers, og lite hår på hodet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 17. juli 2003 #7 Del Skrevet 17. juli 2003 Jepp' date=' skulle til å si hvis du slanker deg...så får du hårvekst ellers, og lite hår på hodet.. [/quote'] Dette skjer da ikke ved en vanlig slankekur for folk som er over- eller normalvektige, men med folk som allerede er for tynne. Klassiske tegn på spisevegring. Men Virgo, kanskje dette kan ha noe med operasjonen å gjøre? Tenker ikke på selve inngrepet, men alt stresset forbundet med det, lavere aktivitetsnivå osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå