StellaPolaris Skrevet 17. juli 2003 #21 Del Skrevet 17. juli 2003 Veslejenta vår på 1,5 år har ganske ømfintlig hud. Vi har brukt Avene 50, og det har fungert fint. Dessuten har hun ALLTID på seg caps eller solhatt når hun er i sola. På stranda eller ved bassenget tar vi på henne badedrakt med lange bein og ermer fra Stingray, den har solfilter i stoffet og beskytter bra. - Stella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 17. juli 2003 #22 Del Skrevet 17. juli 2003 Det er bare tull at man ikke blir brun med solkrem, man bare hopper over den røde perioden! Hvis man tar på ungene faktor 30 hver morgen, så blir de likevel brune og fine. Tar litt lenger tid, som noen sa, men man slipper å bli brent. Selv har jeg lys hud, og starter med 15 hvis det er sterk sol, i syden må jeg da smøre meg 2 ganger om dagen. Når jeg har fin grunding, bruker jeg 8, og smører meg en gang om dagen, og fyller på ved behov på nese osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå