Gjest HenningGG Skrevet 6. april 2009 #1 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg er 31år, har vært samboer i 5år, og det tok nylig slutt. Nå kommer påsken, og x`n har stukket til fjells med unger og ny mann. Vi skilte lag som venner som det heter, og har barnas beste i fokus tross bruddet vårt. Det som irritere meg er at jeg må være helt alene hele påsken, vi har barna 50/50 og skiller ikke på høytider, men slavisk på uker, mandag til mandag. Mine venner er stort sett i forhold med kone og barn, jeg er vel egentlig den eneste i vennekretsen min som pr i dag er singel. Påsken er jo barnas tid, med egg og pølser, kvikklunsj, kakako, ski, snø, og kos på hytta. Påsken for meg er noe dritt dette året... Gidder ikke dra alene på hytta iallefall. I tillegg så irriterer det meg at min X har funnet ny mann, en mann som jeg tror hun tok mer for pengene enn for personen. Flere som har det som meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vær..dama :o) Skrevet 6. april 2009 #2 Del Skrevet 6. april 2009 Hei. Jeg har stor forståelse av at du er frustrert å sint pga bruddet og at hun har funnet seg ny kar, men vil du virkelig ha ødelagt påsken din slik a? Det er DU som må finna no positivt å fokusere på! Hva med å fokusere på deg selv? Kan faktisk være ganske stas det au Det at din tidligere samboer har funnet seg en kar og at du tror det er fordi hun har penger, så er det strengt tatt hennes problem! Kan hende at hun trengte en rask bekrfetelse og tok det første og beste? Uansett så må hun finna ut av det sjøl trur je! Hvis dette gnager deg fordi at du ikke er helt ferdig med henne (?) så kommer du muligens til å ha det småpyton i både påska og fremover! Kan vel bare konkludere med at du bør prøve å bruke tid på deg selv freomover og prøv å ha en fin påske alene! Trenger du noen tips rundt dette så bare spør, er en mester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå