Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 6. april 2009 #21 Del Skrevet 6. april 2009 livet mitt er alt annet enn forutsigbart og kjedelig. Det går helt fint an å ha det gøy med venner, dra på byen etc etc, UTEN å se etter en potensiell hverken ONS eller kjærste Stemmer. Og så kan jeg heller kose med katten min, som jeg alltid kan regne med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #22 Del Skrevet 6. april 2009 Husk at den som intet våger, inten vinner også da! Bedre å bli skuffet av og til en å leve et helt trygt, forutsigbarn og kjedelig liv. Er litt enig med deg jeg, at den som intet våger intet vinner ! Møkk lei av å date, og de jeg ikke vil ha, vil gjerne ha meg, og de jeg liker vil så klart ikke ha meg.... typisk eller hva he he Men har jo ikke lyst til å tro at det ikke snart dukker opp en som er perfekt for meg Hvis jeg slutter å tro det, så blir det jo fryktelig trist da Vært singel i 3 år nå og trives i mitt eget selskap og har absolutt ikke et kjedelig liv, men skulle jo gjerne sett at det snart dukket opp en for meg også! Skal ikke late som annet... Som jeg sa i tidligere innlegg her - Lei av å kysse frosker !! he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. april 2009 #23 Del Skrevet 6. april 2009 Stemmer. Og så kan jeg heller kose med katten min, som jeg alltid kan regne med haha, akkurat samme her! Koselig med pusekatt :happy: ... Altså jeg mener.. mulig jeg er bitter, men jeg syns liksom jeg har prøvd alt nå, og blir bare skuffet og såret i ett sett.. så da gidder jeg ikke mer, føler liksom at jeg må begynne å ta vare på meg selv nå.. blir litt som nevnt over her, jeg liker ikke de som liker meg, og de jeg liker, liker seff ikke meg.. Og syns liksom det er samme leksa hver gang - uavhengig av hvor jeg treffer fyren til å begynne med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 6. april 2009 #24 Del Skrevet 6. april 2009 Er singel selv, og går definitivt ikke på fancy diskoteker med så høy musikk at man ikke hører hva folk sier. Er 28 år, og unngår også steder hvor det er overvekt av folk på 20 år. Jeg går heller på bar/pub, hvor det ofte er mer avslappet stemning og hvor folk heller tar seg en pils i stedet for å hive innpå masse tequila og danse til drittmusikk Hvor da? :D Som jeg har sagt selv i en lignende tråd, så er jeg ikke interessert i de typiske helgefyllene med promillesjekking enten i dårlig discomusikk, trang barkø, eller amper taxikø. Da sikter jeg heller mot et sted der man kan få noe mer fornuftig enn "hva?", "ja", eller annet uvesentlig til svar...og gjerne litt repons tilbake også. Mye av dette skyldes nok alder også selvsagt, men synes ikke det er et argument hverken for eller mot, siden det er likt for så og si alle. Uansett enig i at dersom man ikke vil ha noen som bare henger på byn, så bør man kanskje heller ikke lete der. I så måte er det ikke rart man har gitt opp, og klamrer meg vel for så vidt til det siste hårstrået selv (også)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trude_* Skrevet 6. april 2009 #25 Del Skrevet 6. april 2009 og av ons kan det aldri bli et forhold...Hvorfor ikke, seksuell tiltrekning er vel ganske grunnleggende mtp på å føre gener videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. april 2009 #26 Del Skrevet 6. april 2009 Hvorfor ikke, seksuell tiltrekning er vel ganske grunnleggende mtp på å føre gener videre? Jeg har fått høre fra en gutt hvorfor han ikke kan forelske seg i en ons. Det er rett og slett fordi han tenker at om hun sprer beina så let for han er hun ikke trofast, fordi da kan hun lett falle for fristelsen igjen. Han kunne altså ikke forestille seg å noengang kunne stole på ei jente som spredde beina for han første kvelden. Det er jo seff bare forklaringen til en kar (som til gjengjeld har hatt ons med halve oslo), men tror det kan ligge noe i det altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 7. april 2009 #27 Del Skrevet 7. april 2009 Forrige gang jeg hadde ONS endte det med å bli ett forhold som varte i 2 år, så det er slettes ikke umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wunderbarbara Skrevet 7. april 2009 #28 Del Skrevet 7. april 2009 Hvor da? :D Som jeg har sagt selv i en lignende tråd, så er jeg ikke interessert i de typiske helgefyllene med promillesjekking enten i dårlig discomusikk, trang barkø, eller amper taxikø. Da sikter jeg heller mot et sted der man kan få noe mer fornuftig enn "hva?", "ja", eller annet uvesentlig til svar...og gjerne litt repons tilbake også. Mye av dette skyldes nok alder også selvsagt, men synes ikke det er et argument hverken for eller mot, siden det er likt for så og si alle. Uansett enig i at dersom man ikke vil ha noen som bare henger på byn, så bør man kanskje heller ikke lete der. I så måte er det ikke rart man har gitt opp, og klamrer meg vel for så vidt til det siste hårstrået selv (også)... Hvor? Vel, det kommer vel an på hvor du bor det Men hvis du er en voksen mann på jakt etter kjærlighet, så er det vel ganske logisk at man ikke går på de hotteste diskotekene hvor klientellet er max 22 år? Med mindre du vil ha en kjæreste på 22 da! Her i min by finnes det hvertfall et par steder hvor det ikke spilles Britney Spears, og hvor det heller ikke er blitt så voksent klientell at det spilles Abba En fin mellomting! Det er tull å si at man ikke kan finne folk på byen. Alle er jo ikke ute hver helg! Noen er ute en sjelden gang, og det er jo rart å si at de er typiske partymennesker. Jeg syns nå faktisk at det er mer normalt å gå ut innimellom, enn det er å aldri gjøre det. Men det er nå min mening! Ofte går man jo mer ut når man er singel, det betyr jo ikke at man vil slite bardisken hver helg når man er i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. april 2009 #29 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har fått høre fra en gutt hvorfor han ikke kan forelske seg i en ons. Det er rett og slett fordi han tenker at om hun sprer beina så let for han er hun ikke trofast, fordi da kan hun lett falle for fristelsen igjen. Han kunne altså ikke forestille seg å noengang kunne stole på ei jente som spredde beina for han første kvelden. Det er jo seff bare forklaringen til en kar (som til gjengjeld har hatt ons med halve oslo), men tror det kan ligge noe i det altså.. Hva heter karen? Noen kan bli kjæreste med en ons og noen kan ikke. Jeg har datet gutter etter en ons, og selv om det ikke har blitt et forhold ut av det, så var det ikke pga sex´en at det ikke fungerte. Det finnes nok ingen fasit svar på dette, og gutter som ser ned på jenter de har ons med er bare latterlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wunderbarbara Skrevet 7. april 2009 #30 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har fått høre fra en gutt hvorfor han ikke kan forelske seg i en ons. Det er rett og slett fordi han tenker at om hun sprer beina så let for han er hun ikke trofast, fordi da kan hun lett falle for fristelsen igjen. Han kunne altså ikke forestille seg å noengang kunne stole på ei jente som spredde beina for han første kvelden. Det er jo seff bare forklaringen til en kar (som til gjengjeld har hatt ons med halve oslo), men tror det kan ligge noe i det altså.. Enkelte menn er selvfølgelig så sneversynte at de ser ned på jenter som har ONS. Men de er jo ute på ONS selv? Ser de på seg selv som horete og ute av stand til å være trofast? Min forrige kjæreste møtte jeg på byen (vi hadde møttes en gang i jobbsammenheng tidligere) og vi dro hjem til meg og drakk vin og lot lystene få fritt utløp. Det var ikke noe problem eller sak i det hele tatt at vi hadde hatt sex på første date! Vi likte hverandre, hvorfor skulle dét stå i veien? I hvertfall når sexen var fantastisk... Folk er litt for strenge med reglementet noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wunderbarbara Skrevet 7. april 2009 #31 Del Skrevet 7. april 2009 ... og forresten så tror jeg at jo eldre og mer modne menn blir, jo mindre bryr de seg om damas sexkapader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 7. april 2009 #32 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har fått høre fra en gutt hvorfor han ikke kan forelske seg i en ons. Det er rett og slett fordi han tenker at om hun sprer beina så let for han er hun ikke trofast, fordi da kan hun lett falle for fristelsen igjen. Han kunne altså ikke forestille seg å noengang kunne stole på ei jente som spredde beina for han første kvelden. Det er jo seff bare forklaringen til en kar (som til gjengjeld har hatt ons med halve oslo), men tror det kan ligge noe i det altså.. Det er den dummeste grunnen jeg hører. Har hørt det før, men ser den virkelig ikke. For det første; Gutten er jo ikke det spor bedre selv, hvorfor vil han ha en trofast dame når han i følge sin teori absolutt ikke er det? Og for det andre; det kan jo hende at jenta aldri har hatt en ONS før - men valgte å ligge med fyren fordi hun likte han; selvfølgelig ikke i like stor grad hvis det er en totalt fremmed tilfeldig fyr på byen - men om det er en gutt hun kjenner litt og så ligger med han uten at det har vært noen mer anstendige dater i forkant - kan det ikke da faktisk føre ting i riktig retning istedet? Ganske kjipt å avskrive en person som noe mer bare på bakgrunn av sex/ikke sex - gi personen en ekstra sjanse til å vise hvordan/hvem han/hun er iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leoni Skrevet 7. april 2009 #33 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har fått høre fra en gutt hvorfor han ikke kan forelske seg i en ons. Det er rett og slett fordi han tenker at om hun sprer beina så let for han er hun ikke trofast, fordi da kan hun lett falle for fristelsen igjen. Han kunne altså ikke forestille seg å noengang kunne stole på ei jente som spredde beina for han første kvelden. Det er jo seff bare forklaringen til en kar (som til gjengjeld har hatt ons med halve oslo), men tror det kan ligge noe i det altså.. Jeg hadde ONS for to år siden. Var interessert i denne gutten, men han ville ikke treffe meg igjen. Siden har jeg ikke hatt sex med noen, selv om jeg har vært singel hele tiden. Jeg har bare ikke møtt noen jeg har ønsket å ha sex med. Hvis denne gutten for to år siden ikke ville møte meg igjen fordi han trodde jeg ville være utro, er det jo synd. For han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 7. april 2009 #34 Del Skrevet 7. april 2009 Med mindre du vil ha en kjæreste på 22 da! Her i min by finnes det hvertfall et par steder hvor det ikke spilles Britney Spears, og hvor det heller ikke er blitt så voksent klientell at det spilles Abba Det er tull å si at man ikke kan finne folk på byen. Alderen på en eventuelle kjæreste er jo tradisjonelt ikke det mest sentrale, men en 22-åring er nok i de fleste tilfeller litt for ung for meg ja. Men selvsagt, det handler jo vel så mye om på hvilket stadium man er i livet (under utdanning, fast jobb, etc), og hvor moden man er. Jeg har ikke plagsomt mye i mot hverken Abba, Britney eller Take That, men får man for mye, med feil volum, på feil tidspunkt, på feil sted - da trives jeg ikke så godt nei. (litt usikker på om TT var et godt eksempel, men pyttpytt) Selvsagt kan man jo finne partnere på byen, og i alle fall nye bekjentskaper, men jeg opplever det som alt annet enn enkelt å bli kjent med folk på byen. Det er rett og slett lite akseptert å "intervjue" folk om de mer seriøse og ikke "fylleprataktige" temaene (uten at jeg har gode eksempler på stående fot). Jeg har flere ganger opplevd skremmende lite innsikt og interesse for hva som skjer i verden blant folk\jenter på 25 +/-, og føler at jeg blir omtrent ugglesett fordi dette er noe som interesserer meg. De finnes selvsagt der ute, men det er rett og slett vanskelig å komme tilstrekkelig under huden på folk når man er på byen. Jeg er ikke redd for å si at jeg konsekvent blar forbi alt av kjendisstoff i aviser, eller unngår det på TV, men uheldigvis blir dette sett på som noe a-la "særing". Man finner ikke kjæreste på byen, man finner noen man vil bli bedre kjent med, og som i sin tur kanskje kan vise seg å være en potensiell kjæreste. Dette vil jeg si er en ok oppsummering av faktum (i alle fall for mitt vedkommende), men det passer dårlig med mitt krav om at du må ha noe intellektuelt å bidra med. Man må ikke ha hovedfag i Ibsens kvinneskikkelser, eller kunne molekylærbiologi i søvne, men at man rett og slett er alment orientert og interessert i det som skjer. Dette er veldig vanskelig å finne ut på byen, siden man blir sett på som "for seriøs for å kunne ha det moro". Jeg har såvisst ikke gitt opp, men jeg merker at lista kryper nedover, noe som kanskje er positivt til syvende og sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 7. april 2009 #35 Del Skrevet 7. april 2009 Alderen på en eventuelle kjæreste er jo tradisjonelt ikke det mest sentrale, men en 22-åring er nok i de fleste tilfeller litt for ung for meg ja. Men selvsagt, det handler jo vel så mye om på hvilket stadium man er i livet (under utdanning, fast jobb, etc), og hvor moden man er. Jeg har ikke plagsomt mye i mot hverken Abba, Britney eller Take That, men får man for mye, med feil volum, på feil tidspunkt, på feil sted - da trives jeg ikke så godt nei. (litt usikker på om TT var et godt eksempel, men pyttpytt) Selvsagt kan man jo finne partnere på byen, og i alle fall nye bekjentskaper, men jeg opplever det som alt annet enn enkelt å bli kjent med folk på byen. Det er rett og slett lite akseptert å "intervjue" folk om de mer seriøse og ikke "fylleprataktige" temaene (uten at jeg har gode eksempler på stående fot). Jeg har flere ganger opplevd skremmende lite innsikt og interesse for hva som skjer i verden blant folk\jenter på 25 +/-, og føler at jeg blir omtrent ugglesett fordi dette er noe som interesserer meg. De finnes selvsagt der ute, men det er rett og slett vanskelig å komme tilstrekkelig under huden på folk når man er på byen. Jeg er ikke redd for å si at jeg konsekvent blar forbi alt av kjendisstoff i aviser, eller unngår det på TV, men uheldigvis blir dette sett på som noe a-la "særing". Man finner ikke kjæreste på byen, man finner noen man vil bli bedre kjent med, og som i sin tur kanskje kan vise seg å være en potensiell kjæreste. Dette vil jeg si er en ok oppsummering av faktum (i alle fall for mitt vedkommende), men det passer dårlig med mitt krav om at du må ha noe intellektuelt å bidra med. Man må ikke ha hovedfag i Ibsens kvinneskikkelser, eller kunne molekylærbiologi i søvne, men at man rett og slett er alment orientert og interessert i det som skjer. Dette er veldig vanskelig å finne ut på byen, siden man blir sett på som "for seriøs for å kunne ha det moro". Jeg har såvisst ikke gitt opp, men jeg merker at lista kryper nedover, noe som kanskje er positivt til syvende og sist Jeg er jente og i det store og det hele veldig enig med deg:) Men jeg må få tilføye at; min erfaring er at såkalte "intellegente" folk er de som er morsomst å feste med, som er mest gærne og har de beste festene..hehe kanskje fordi jeg anser meg selv litt under samme kategori som deg og i flere år har vanket i studiemiljøer.. Men enig i at man kanskje ikke finner disse ute på de hippe utestedene i f.eks oslo, men her kommer igjen argumentet om at type sted osv faktisk spiller en rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 7. april 2009 #36 Del Skrevet 7. april 2009 Men jeg må få tilføye at; min erfaring er at såkalte "intellegente" folk er de som er morsomst å feste med, som er mest gærne og har de beste festene.. Smak og behag selvsagt, men er ikke selv av typen som må være gærn. Er over det stadiet der for en stund siden, men skjønner erfaringen din, selv om den ikke passer meg. Men enig i at man kanskje ikke finner disse ute på de hippe utestedene i f.eks oslo, men her kommer igjen argumentet om at type sted osv faktisk spiller en rolle. Nå er vi ikke alle fra Oslo, og vi har ikke alle veldig mange utesteder å velge mellom. Jeg er derimot blitt mer og mer bevisst på føreinntrykk (og det kan vare flere timer det), språk, holdning og væremåte. I stedet for å bare se og lytte på noen, så faktisk tenke litt samtidig kan være lærerikt. For å ta et godt sitat innen emnet: ”Språket avslører et menneske, snakk så jeg kan se deg.” Når det kommer til uteliv, dating og det å treffe andre (partnere) er det derimot veldig interessant at folk flest vil ha regnbuen, men fåtallet finner seg i at det regner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wunderbarbara Skrevet 7. april 2009 #37 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Alderen på en eventuelle kjæreste er jo tradisjonelt ikke det mest sentrale, men en 22-åring er nok i de fleste tilfeller litt for ung for meg ja. Men selvsagt, det handler jo vel så mye om på hvilket stadium man er i livet (under utdanning, fast jobb, etc), og hvor moden man er. Jeg har ikke plagsomt mye i mot hverken Abba, Britney eller Take That, men får man for mye, med feil volum, på feil tidspunkt, på feil sted - da trives jeg ikke så godt nei. (litt usikker på om TT var et godt eksempel, men pyttpytt) Selvsagt kan man jo finne partnere på byen, og i alle fall nye bekjentskaper, men jeg opplever det som alt annet enn enkelt å bli kjent med folk på byen. Det er rett og slett lite akseptert å "intervjue" folk om de mer seriøse og ikke "fylleprataktige" temaene (uten at jeg har gode eksempler på stående fot). Jeg har flere ganger opplevd skremmende lite innsikt og interesse for hva som skjer i verden blant folk\jenter på 25 +/-, og føler at jeg blir omtrent ugglesett fordi dette er noe som interesserer meg. De finnes selvsagt der ute, men det er rett og slett vanskelig å komme tilstrekkelig under huden på folk når man er på byen. Jeg er ikke redd for å si at jeg konsekvent blar forbi alt av kjendisstoff i aviser, eller unngår det på TV, men uheldigvis blir dette sett på som noe a-la "særing". Man finner ikke kjæreste på byen, man finner noen man vil bli bedre kjent med, og som i sin tur kanskje kan vise seg å være en potensiell kjæreste. Dette vil jeg si er en ok oppsummering av faktum (i alle fall for mitt vedkommende), men det passer dårlig med mitt krav om at du må ha noe intellektuelt å bidra med. Man må ikke ha hovedfag i Ibsens kvinneskikkelser, eller kunne molekylærbiologi i søvne, men at man rett og slett er alment orientert og interessert i det som skjer. Dette er veldig vanskelig å finne ut på byen, siden man blir sett på som "for seriøs for å kunne ha det moro". Jeg har såvisst ikke gitt opp, men jeg merker at lista kryper nedover, noe som kanskje er positivt til syvende og sist Jeg mener jo at man kan det moro OG være smart! Det finnes da intelligent humor, og hvis den eneste formen for moro på byen hadde vært å rølpe og fortelle vitser så er jeg enig med deg. Jeg luker fort ut de menneskene jeg ikke har noen interesse av å prate med. Jeg merker fort om de har noe å komme med eller ikke; på måten de snakker til meg på (respekt eller ikke respekt), og om de klarer å komme med kommentarer med "snert" og har et godt vokabular. Det er ikke ofte jeg møter sånne på byen, men jeg møter dem jammen ikke ofte noe annet sted heller. Jeg vil ha en intelligent fyr, men jeg vil jo også ha en morsom fyr som er litt easy going. Jeg er smart og kan diskutere både politikk og litteratur, men jeg vil jo også flørte og snakke om litt mindre viktige ting. Nå bor ikke jeg i en av Norges absolutt største byer da, så her blir det fort litt lett blanding av folk ute på byen Endret 7. april 2009 av Wunderbarbara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wunderbarbara Skrevet 7. april 2009 #38 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) ...og forresten så syns jeg det er en bra ting at du blar forbi kjendisstoffet i aviser, og at du er opptatt av hva som skjer i verden! Jeg vet at det finnes mange ute i verden som ikke vet en døyt om annet enn glamourmodeller og realityserier... Og det blir litt for dumt! Endret 7. april 2009 av Wunderbarbara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-jente Skrevet 7. april 2009 #39 Del Skrevet 7. april 2009 Er selv en singel jente som synes det er veldig viktig at mannen er orientert/interessert i det som skjer i verden, men det skal nok litt til å finne ut av det på byen. Selv merker jeg at jeg sjeldent er interresert i de veldig dype samtalene når jeg er ute... Det som er viktig for min del er at jeg blir nysgjerrig på fyren, at vi har en fin samtale og god kjemi, uansett hva slags temaer man kommer innom i løpet av kvelden. Og så får man rett og slett bare se hva slags menneske dette er når man har møtt hverandre noen ganger. Så tror du kan glemme å "komme tilstrekkelig under huden på folk " når du er ute på byen. Kos deg, prat med hyggelige mennesker og ikke tenk så mye der og da på hvor "intellektuell" samtalen er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 7. april 2009 #40 Del Skrevet 7. april 2009 ...og forresten så syns jeg det er en bra ting at du blar forbi kjendisstoffet i aviser, og at du er opptatt av hva som skjer i verden! Jeg vet at det finnes mange ute i verden som ikke vet en døyt om annet enn glamourmodeller og realityserier... Og det blir litt for dumt! Enig der. Får jammen med meg nok av alt det der bare ved å se overskrifter og den slags. Alt med måte selvsagt, men jeg forlanger faktisk å i k k e måtte være interessert i rampelyssakene. Alt med måte selvsagt. Man kan ikke bare lese seriøse saker, men heller ikke ille å lese de første 3-4 sidene i avisene heller (eller 3-4 siste i nye Dagbla) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå