Gå til innhold

Pinlig Innrømmelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg leste ett eller annet sted at det er bra for barn og pille i nesen og spise jord og sånt som de ofte gjør, fordi det bygger opp imunforsvaret i og med at de blir motstandsdyktige mot enkelte bakterier:P men om det stemmer aner jeg ikke... hehe...

så dere som piller dere i nesten kan jo tenkte på det som å bygge opp imunforsvaret deres... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Peller meg i nesa ofte nok, men spise det gjør jeg ikke. Ihvertfall ikke om det er noe å knaske på! Snørr er en annen sak, men det må være minst to år sida jeg var skikkelig snørrete, om ikke mer.

Vaske henta etterpå? Tøys.

"Rasket" forsvinner under bordplata eller på gulvet.

Sånn, dagens hemmelighet :)

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Det ekleste må jo være de som peller seg i nesa, ruller det de får ut mellom fingrene og slipper det på gulvet! Eller de som klistrer det under gjenstander som sofa, bordplate ol. Satt på bussen en gang og der satt den en gutt i 20 årene!!! og gjorde dette. Ble kvalm og måtte snu meg bort jeg, sånn satt han i en god stund.

Så da er det heller å foretrekke at folk putter det i sin egen munn om de ikke gidder å finne fram papir. Slipper i hvertfall andre og "plages" av det.

Når det kommer til kyssing er det vel ikke verre enn mye annet man gjør med munnen.. F.eks oralsex!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg peller og spiser :sjenert:

Det smaker bare salt. Noe som virker helt normalt er å snufse istedenfor å snyte seg konstant når man er forkjølt. Da havner jo snørra akkurat samme sted. Bihuler, nese, munn og svelg er da et sammenhengende og åpent system. Forskjellen mellom dette og å pelle-spise er vel kun at snørra går i en halvsirkel utenfor kroppen istedenfor innenfor?

Skrevet

Har ikke lyst til å fordømme noen, for jeg beit selv negler i mange år, men synes det å spise buser er ekkelt å se på. Sikkert mange som mente det samme om meg da jeg beit negler.

En gang satt jeg og prata med ei venninne, og plutselig pilla hun seg i nesa og spiste det. Jeg ble helt satt ut, hadde egentlig ikke tenkt på at voksne folk dreiv med det, og i alle fall ikke mens man sitter og prater med noen.

Vet at jeg ikke gjorde det som barn heller, og at jeg hadde en annen venninne som så ut til å elske det. Ikke spesielt fint å se på.

Men vi har vel alle vårt:)

Gjest Araminta
Skrevet
Har ikke lyst til å fordømme noen, for jeg beit selv negler i mange år, men synes det å spise buser er ekkelt å se på. Sikkert mange som mente det samme om meg da jeg beit negler.

En gang satt jeg og prata med ei venninne, og plutselig pilla hun seg i nesa og spiste det. Jeg ble helt satt ut, hadde egentlig ikke tenkt på at voksne folk dreiv med det, og i alle fall ikke mens man sitter og prater med noen.

Vet at jeg ikke gjorde det som barn heller, og at jeg hadde en annen venninne som så ut til å elske det. Ikke spesielt fint å se på.

Men vi har vel alle vårt:)

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...