Gå til innhold

Pinlig Innrømmelse

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en flau innrømmelse man ikke skal si til noen.............. Jeg peller meg i nesen, og jeg spiser det :O :O Er jeg den eneste, eller tør noen fler å innrømme det her på nett ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, fysj! Så ekkelt! Gjør du virkelig det???

Gjest Gjest_Papirlommetørkle_*
Skrevet

Jeg gjør det også. Både jeg og søstra mi faktisk, og vi er 24 og 27 :sjenert:

Tar meg selv i det, vet jo at det er ekkelt, men...

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg gjør det også. Både jeg og søstra mi faktisk, og vi er 24 og 27 :sjenert:

Tar meg selv i det, vet jo at det er ekkelt, men...

Bra jeg ikke er den eneste med denne hemligheten ;)

Gjør det selvfølgelig skjult hjemme alene da :P

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har en flau innrømmelse man ikke skal si til noen.............. Jeg peller meg i nesen, og jeg spiser det :O :O Er jeg den eneste, eller tør noen fler å innrømme det her på nett ??

vet du hva som ligger rett innenfor nesen? Noe vi alle har,men så lenge du er frisk så går det greit. Stafylikokker. Vi er alle smittebærere. Hvorfor spiser du dette da? Er du sulten, gidder du ikke ta det i papir?

Gjest Araminta
Skrevet

Ja, da jeg var 3-4 år, kanskje? Ærlig talt, det er hæslig! Bra du gjør det i skjul hjemme, og forhåpentligvis pusser du tennene med grønnsåpe før du kysser kjæresten. :kvalm:

Gjest Wacmoc
Skrevet

Nei, huff, nå blei jeg ikke sulten lenger..

Så jævla ekkelt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gjør også det, ser ikke noe galt i det...

Skrevet

Jeg bivånet en gutt på 6 år nå i helgen som også piller seg i nesen og spiser snottet sitt. Han grov seg godt inn i nesen. Fant en stor klump. Litt hard og litt myk. Stirret på den littegranne før han tygget/slurpet den i seg. Hele tiden mens han pratet med en annen gutt på samme alder. Kameraten hans foretrakk ikke en mine. Tydeligvis helt akseptabelt og vanlig i de kretser.

Skrevet
vet du hva som ligger rett innenfor nesen? Noe vi alle har,men så lenge du er frisk så går det greit. Stafylikokker. Vi er alle smittebærere. Hvorfor spiser du dette da? Er du sulten, gidder du ikke ta det i papir?

:ler: Bakteriene i din egen normalflora gjør ikke noe mer skade i munnen din enn i nesen, og svært mange av dem befinner seg uansett begge steder. Stafylokokker har du overalt på hele kroppen, og du får garantert i deg en hel del av dem hver gang du spiser, uansett hvor godt du vasker hendene.

Men jeg spiser ikke buser jeg heller, altså... hehe.

Skrevet

Nei, har aldri gjort det, og har store problemer med å fatte hvorfor noen velger å gjøre det.

Såå.. hvorfor spiser du "nesens avfalsstoffer"? Tviler på at det er en kulinarisk opplevelse.

Men spiller ingen rolle for andre hva du/dere velger å gjøre eller ikke, så lenge ingen trenger å se på^^

Skrevet

Trådstarter her..

Jeg trodde dette var noe alle gjorde men ingen tørte og si, men ser jeg tar rimlig feil der..

Tror nok dette er en vane jeg må kutte ut ja :P

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg også gjør det :$ har ingen store planer om og kutte det ut...

Gjest Gjest
Skrevet

Nei. Jeg kan pelle meg i nesa når jeg er for meg selv, men da har jeg et papir for hånden og vasker hendene. Og det er kun for å få det bort fordi det er ekkelt å ha buser i nesa i utgangspunktet. Men produksjonen kan jeg ikke gjøre stort med. Å spise dem derimot gir meg brekninger bare av tanken.

Man er ikke nødvendigvis et ekkelt menneske selv om man spiser dem, men ekkelt er det!!! Blir som å drikke sin egen svette. Ekstremt ekkelt!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg peller meg i nesen, men spiser det aldri. Men jeg brukte å kline det under sofaen blant annet, men har suttet med det når jeg fikk egen sofa.

Gjest Christabelle
Skrevet

Hahahaha, jeg må le litt :fnise:

Jeg ser at unger gjør det hele tiden. Sier ikke foreldrene noe eller er det greit? Hvorfor er det da ikke greit at voksne gjør det?

I bunn og grunn er det jo bare maten vi spiser som endrer form :-)

Skrevet

Nei, har ikke behov for å spise det. Synst det ser veldig udelikat ut når voksne og barn finner på å pelle seg i nesa. Sier ifra til småsøskna mine hvis jeg ser at de finner på slik, en uvane de kan kvitte seg med allerede nå.

Skrevet

Nei! Dette trodde jeg ærlig talt ingen voksne gjorde. "Greit nok" med små barn, men selv min 1. klassing tror jeg da sluttet med det for flere år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...