Midnattsol Skrevet 13. juli 2003 #41 Del Skrevet 13. juli 2003 Er bilde av den HER hvis du scroller litt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juli 2003 #42 Del Skrevet 13. juli 2003 Self sit? Hva er det? :oops: GIGA- bind fra Saba Mölnlycke. De er helt firkantede i formen er uten klister på undersiden- og ett bind inneholder nok bomull til å fore ut 4 yttervegger på ett middels norskbygget hus. Ligger på nederste hylle under de vanlige tampongene/bindene. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 13. juli 2003 #43 Del Skrevet 13. juli 2003 mamma bruker saba self sit hun er absolutt imot tamponger. "bakteriebomber! ubehagelig fremmedlegeme inni xxxx!!! " slik ville hun nok ha beskrevet tamponger...hun skulle bare visst at jeg bruker tamponger natt og dag mens jeg har mensen 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juli 2003 #44 Del Skrevet 13. juli 2003 Min mor brukte o.b.- husker pakkene som alltid stod inne i ett av skapene vi hadde på badet. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 13. juli 2003 #45 Del Skrevet 13. juli 2003 jeg brukte mammas saba self sit da jeg var rundt 12 eller no og bodde hjemme... var grusomt! så ut som om jeg hadde stappet ett sokkepar nedi buksa eller no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juli 2003 #46 Del Skrevet 13. juli 2003 jeg brukte mammas saba self sit da jeg var rundt 12 eller no og bodde hjemme... var grusomt! så ut som om jeg hadde stappet ett sokkepar nedi buksa eller no Jeg prøvde også ett slik Self Sit bind en gang- Jesus! At noen klarer å gå en meter med den dassrullen i trusa er helt utrolig! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 13. juli 2003 #47 Del Skrevet 13. juli 2003 Mamma brukte alltid always, uten vinger :evil: Liten og sjenert som jeg var, turte jeg ikke be henne kjøpe annet, og iallefall ikke tamponger! Slik ble det til at jeg brukte bind noen år før jeg oppdaget tampongen :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 13. juli 2003 #48 Del Skrevet 13. juli 2003 mener også å huske at den delen av dassrullen som ble fuktet av blod ble hard og klumpete... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 13. juli 2003 #49 Del Skrevet 13. juli 2003 Kunne virkelig tenkt meg å sett et sånt et... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juli 2003 #50 Del Skrevet 13. juli 2003 Det er nok mange unge jenter som bruker bind de første årene fordi de ikke tør spørre/vet om at det finnes tamponger som gjør tilværelsen lettere. Å "blø igjennom" mens man feks. er på skolen er jo den store skrekken for mange- mange jenter ville nok satt pris på å få vite mer om tampongen og dens fordeler. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 13. juli 2003 #51 Del Skrevet 13. juli 2003 Ah, endelig er vi enige :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juli 2003 #52 Del Skrevet 13. juli 2003 Er det noen som vet hvorfor Libresse tampongene ikke selges i Norge, de selges ikke Sverige eller Danmark heller men det var en KG bruker som bodde på Island som sa at de fantes der, og at de var like gode som de gamle o.b. Minnie Bilde fjernet. Chiquita (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 13. juli 2003 #53 Del Skrevet 13. juli 2003 Så fin pakke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juli 2003 #54 Del Skrevet 13. juli 2003 Ja, det synes jeg også- uansett, hvorfor selges disse ikke i Norge tro? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 13. juli 2003 #55 Del Skrevet 13. juli 2003 Det vet ikke jeg... Send en mail til libresse og spør?! Ellers, vet noen om de finnes i Finland?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juli 2003 #56 Del Skrevet 13. juli 2003 Det vet ikke jeg... Send en mail til libresse og spør?! Ellers, vet noen om de finnes i Finland?? Det skulle jeg gjerne gjort men jeg finner jo ikke noen faens mailadresse på sidene deres. De finnes heler ikke i Finland, det nærmeste stedet blir enten Island eller Nederland. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 13. juli 2003 #57 Del Skrevet 13. juli 2003 Juhu! De finnes i Estland - dit skal jeg om to uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 13. juli 2003 #58 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg husker jeg fant noe i England en gang som het Tampax Compact. De hadde innføringshylse i halv lengde (laget av plast), som man "dro ut" til full størrelse før bruk. Husker de var veldig greie og ikke så "sandpapir" som andre tamponger for, dengang, uskyldige meg. Ergret meg lenge for at de ikke var å få tak i her. En tilng jeg har lurt på: Hvorfor er det så mange som bruker tamponger uten innf.hylse? Synes at det er adskillig mer yuk og uhygenisk med en tampong man må ta på og så...ja, dere vet. Man er da ikke alltid på sitt eget lille bad med vasken rett i nærheten? Jeg sluttet helt med Ob etter at jeg fikk lange negler :o (det var ikke videre behagelig...)Hvordan kan noen klare den kombinasjonen? Nysgjerrig jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juli 2003 #59 Del Skrevet 13. juli 2003 Estland- tøft- ta med en kasse da :-) Jeg sjekket akkurat om de fantes i Italia (drar dit om få uker) men nei, dessverre, de stod hvertfall ikke på nettsidene men jeg skal sjekke uansett jeg. Tampong-shopping! Den innføringshylsen er til mer bry enn nytte, dessuten skraper den inni huden (synes jeg)- med god håndhygiene er det heller ikke noe problem å bruke tamponger uten innføringshylse. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 13. juli 2003 #60 Del Skrevet 13. juli 2003 Ehh... Hvordan virer denne innføringshylsen..?? Aldri prøvd... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå