Gå til innhold

Hvor mange barn har du?


Gjest anonym

Hvor mange barn har du?  

  1. 1. Hvor mange barn har du?

    • Ingen
      48
    • 1
      19
    • 2
      20
    • 3
      13
    • 4
      3
    • 5 eller flere
      0


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en gutt på 7 og en jente på 4. Det holder nok egentlig, men det frister jo med en liten til når man ser de søte små rundtom. Det er når det begynner å kile i eggstokkene igjen jeg er meget glad for at jeg satt inn spiralen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to, en gutt og en jente, og har bestemt oss for ikke å få flere. Mest fordi vi begge har passert 35, men også fordi vi rett og slett føler at det er nok med to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen barn enda. Har tre år igjen på skolen. Så etter det en gang skal jeg ha 2barn. Helst én jente og én gutt. Men får vel ta det jeg får. Har det ikke travelt. Er bare 21år, vil ha den første før jeg er 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to jenter, 11 og 15 år.

Det frister ikke med flere, selv om jeg nettopp har giftet meg med min kjære som ikke har barn fra før. Heldigvis er han ikke lysten på det han heller.

Orker ikke å begynne på nytt nå som de er så store....orker heller ikke småbarnsproblematikk sammen med tenåringsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to gutter, 5 og 9 år. Føler meg ferdig med barn nå. Når begge går i full jobb, og har lyst å få med seg alt, er det nok å følge opp to. Men må si jeg beundrer og er litt missunnelig på de som har energi til å ha mange barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 1 barn,en jente på snart 7 år.

Vil ha flere,så det er ikke umulig i fremtiden.

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...