Gå til innhold

Hvor mange barn har du?


Gjest anonym

Hvor mange barn har du?  

  1. 1. Hvor mange barn har du?

    • Ingen
      48
    • 1
      19
    • 2
      20
    • 3
      13
    • 4
      3
    • 5 eller flere
      0


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

En. Men han er ikke akkurat barn lenger. 17 år.

Skal ikke ha flere - selv om klokka tikker mange år enda. Liker barn og kunne tenkt meg en med samboer, men setter min frihet høyere akkurat nå, og framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen barn her. Selvvalgt, da jeg er "kun" er 27 år og ikke føler meg klar til få barn ennå. Nyter min frihet.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen barn her. Selvvalgt' date=' da jeg er "kun" er 27 år og ikke føler meg klar til få barn ennå. Nyter min frihet.[/quote']

Ditto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lykkelig mor

Jeg har 7 barn, er 5 mnd. på vei med nummer 8 nå og stooooortrives. Mannen min er veldig stolt av meg, vi er medlemmer i Smiths Venner og det er kvinnens plikt å få mange mange barn. Jeg har MS men har ikke lov til å bruke prevensjon og kan heller ikke nekte mannen min sex så jeg må bare holde ut.

Lykkelig mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det första fröet ligger i magen nu och väntas födas till nyår.

Alltså; ingen barn på mig (ännu)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Jeg har 7 barn, er 5 mnd. på vei med nummer 8 nå og stooooortrives. Mannen min er veldig stolt av meg, vi er medlemmer i Smiths Venner og det er kvinnens plikt å få mange mange barn. Jeg har MS men har ikke lov til å bruke prevensjon og kan heller ikke nekte mannen min sex så jeg må bare holde ut.

Lykkelig mor

Blir du ikke sliten da? Tar ikke mannen litt hensyn til deg når du faktisk er syk? Kan han ikke hoppe av i svingene eller er ikke det lov heller? Jeg vet ikke mye om deres religion og har full respekt for alle religioner, men ble litt nysgjerrig?

Jeg har 3 barn selv, men steriliserte meg for 8 år siden rett etter minstemann ble født, og har ikke angret et sekund på det, 3 barn holder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 jente som gleder seg til en dag hun skal bli storesøster.Blir vell om 1-2 år?? hvis jeg kan få fler da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...