pleiepike Skrevet 22. februar 2010 #81 Del Skrevet 22. februar 2010 Hjemmelagde knekkebrød er knallgodt!!! Lager det selv av og te, men nå er det lenge siden sist gitt.... Kanskje jeg au bør gjøre det snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #82 Del Skrevet 2. mars 2010 Knekkebrødene er kjempegode så det er bare å hive seg rundt pleiepike Skal lage meg et par nye brett så jeg får fylt opp boksen min igjen snart, men nå sliter jeg med pleieplan i stedet så får ta det sida. Praksisen farer avgårde, (heldigvis!) og på fredag er det halvtidsevaluering! Godt tida går fort! Vi entret den første vårmånenden i går og i dag ramlet det noen tonn snø ned i fra himmelen... :snø: Jeg fått gave fra min kjære her hjemme, iPhone Han er snill og jeg er litt bortskjemt i blant Så nå sitter jeg her å leker meg med den i stedet for å skrive pleieplan som jeg egetlig burde.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. mars 2010 #83 Del Skrevet 2. mars 2010 Knekkebrødene er kjempegode så det er bare å hive seg rundt pleiepike Skal lage meg et par nye brett så jeg får fylt opp boksen min igjen snart, men nå sliter jeg med pleieplan i stedet så får ta det sida. Praksisen farer avgårde, (heldigvis!) og på fredag er det halvtidsevaluering! Godt tida går fort! Vi entret den første vårmånenden i går og i dag ramlet det noen tonn snø ned i fra himmelen... :snø: Jeg fått gave fra min kjære her hjemme, iPhone Han er snill og jeg er litt bortskjemt i blant Så nå sitter jeg her å leker meg med den i stedet for å skrive pleieplan som jeg egetlig burde.. ! inne å sniker jeg kommer stadig mer snø her også heldig du er som fikk iphone da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 3. mars 2010 #84 Del Skrevet 3. mars 2010 Så bra at praksisen suser avgårde Jeg fikk også iPhone av pappa da jeg var i London. Man blir fort hekta på den ja Sitter å laster ned all slags morsomme applications. Så nå har jeg en egen menskalender som minner meg på å ta ut p-ringen, og som viser meg når jeg kan bli gravid Egen profil til kattene mine, hvor jeg har lagret alt av info om dem. En haug med morsomme spill. Videokamera og masse annet... Veldig festlig liten sak Må bare si at jeg forstår det der med å utsette pleieplanskriving! Off det er så kjedelig og alt skal være perfekt. Men når man er ferdig spl så er det ingen som gidder å gjøre det så skikkelig uansett, for man har aldri tid å sette seg ned med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 4. mars 2010 #85 Del Skrevet 4. mars 2010 Så bra me praksisen da!! Jeg hadde sluttevaluering med min praksis i går.. Og det gikk bra Krysser fingrene for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #86 Del Skrevet 7. mars 2010 Her har det rakkern meg ramla ned enda mer snø! Tar av! :snø: Jeg skal gjøre pleieplan, innlevering i morgen kl 14:00.... Motivasjonen har tatt feire... ! inne å sniker jeg kommer stadig mer snø her også heldig du er som fikk iphone da Hei Twinklestar! Koselig med nye fjes i dagboka mi! Ja jeg følte meg relativt herldig der gitt. Nå har jeg blitt superavhengig av den allerede. Beste telefonen jeg noensinne har hatt! Hehe:) Så bra at praksisen suser avgårde Jeg fikk også iPhone av pappa da jeg var i London. Man blir fort hekta på den ja Sitter å laster ned all slags morsomme applications. Så nå har jeg en egen menskalender som minner meg på å ta ut p-ringen, og som viser meg når jeg kan bli gravid Egen profil til kattene mine, hvor jeg har lagret alt av info om dem. En haug med morsomme spill. Videokamera og masse annet... Veldig festlig liten sak Må bare si at jeg forstår det der med å utsette pleieplanskriving! Off det er så kjedelig og alt skal være perfekt. Men når man er ferdig spl så er det ingen som gidder å gjøre det så skikkelig uansett, for man har aldri tid å sette seg ned med det Jeg ble nysgjerrig Betina. Nå har jeg og lastet ned menskalender! hehe! Hva heter katteprofilen? Jeg finner ikke noe sånt. Er det du har lastet ned gratis? Så bra me praksisen da!! Jeg hadde sluttevaluering med min praksis i går.. Og det gikk bra Krysser fingrene for deg!! Gratulerer med vellykket sluttevaluering Pleiepike! Halvtidsevalueringen min gikk helt vanvittig bra! Er utrolig fornøyd og glad for det! Nå håper jeg resten av praskis går strålende og fort Neste helg skal jeg og en venninne reise med flere i fra klassen vår på kurs til Oslo gjennom Røde Kors. Er i forbindelse med neste praksis vi har. Håper det blir spennende. Opplegget virker noe merkelig. Vi får ikke gjøre noe særlig på egenhånd og fokuset på det sosiale er høyt. Mine foreldre bor like ved og jeg vet ikke om jeg får lov å besøke de en gang.. Litt kjedelig sida det er sjelden jeg ser de.. men men. Til påske er det i hvertfall planlagt en hjemtur uansett! Første halvdel blir hos mamma og pappa og siste halvdel av påska skal jeg og sambo bli med min søsters håndballag til Danmar der de skal delta i en stor håndballcup Pappa er og med, han er trener. Gleder med til det! Tror det blir en festlig påske. Forhåpentligvis er være bedre enn her og. Det har det pleid å være de siste årene vi har vært i Danmark i påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #87 Del Skrevet 8. mars 2010 ENDELIG FERDIG MED OPPGAVEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. mars 2010 #88 Del Skrevet 8. mars 2010 ENDELIG FERDIG MED OPPGAVEN!! :bolledeig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #89 Del Skrevet 9. mars 2010 Snart tid for nok en seinvakt! Møter jo bare samboeren i døra om dagen. Jobber om hverandre! Kjedelig, men sånn er det jo i peioder. I helga blir det kurs i Oslo. Later til at jeg tydeligvis ikke får besøke mamma og pappa pga opplegget på kurset. Sosialt fokus! Men fikk vite av kontaktlærer nå at jeg slipper å ta igjen vakta på fredagen når vi skal reise. Det er fint. Synes jeg jobber mer enn nok;) Nå har jeg sengt sammen et par brett med knekkebrød her, det blir lunsj på jobben i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #90 Del Skrevet 9. mars 2010 Hmm.. tar meg selv i å henge inne på ymse graviditetsdagbøker og dagdrømme ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. mars 2010 #91 Del Skrevet 9. mars 2010 Hurra for ferdig oppgave Oi, så spennende.. Kurs jah.. Du vet ikke hvilken type kurs dette er? Spennende me slikt.. Godt din halvtidsevaluering gikk bra!! Sånn det ska være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #92 Del Skrevet 10. mars 2010 Det jeg leser i info skrivet her sier litt lite om kurset, men det er vist i regi av Røde Kors ungdom også kaller de det ungdomshelg. Vi er vist Aktivt-valg studenter ser jeg. Også snakker de om Aktivt Valg instruktører. Vi skal få info om Akerhus Røde Kors Ungdom og påvirkningstorg, om ledelse i Røde Kors Ungdom og opplæring som Aktivt- Valg instruktør. Dette er i forbindelse med en praksis og jeg finner ikke noen sammenheng med praksisen men men :gjeipe: Egentlig litt usikker på hva helgen bringer, men bra blir det sikkert! Er du noe aktiv i Røde Kors Pleiepike ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #93 Del Skrevet 10. mars 2010 Seinvakt i dag og gitt! I går var det knekkebrød baking før seinvakt. I dag er det skoleboller Nå står de og hever. Blitt rene husmora her! Sambo nyter godt av dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 15. mars 2010 #94 Del Skrevet 15. mars 2010 Tudelu!! Jeg glemte helt å svare deg ang iphonen.. Hvis du søker på PetsCare, så finner du den. Den koster vel rundt en tier, tror jeg.. Ikke last ned den som heter Pets Info, for der virker ikke den funksonen hvor du skal legge inn fødselsdato. Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #95 Del Skrevet 15. mars 2010 Takk Betina! Fant en kalender som lignet på mens kalenderen du pratet om, men får den ikke til å fungere! Hva heter din? Kanskje jeg har lastet ned feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 15. mars 2010 #96 Del Skrevet 15. mars 2010 Min heter P Tracker Lite Denne er gratis, men det er jammen en jungel på applestore...Sinnsykt mange forskjellige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #97 Del Skrevet 18. mars 2010 Takk Betina! :D Nå har jeg lastet ned litt ymse Har du noen andre festlige applikasjoner? Blitt litt avhengig er! hehe! Forutenom Iphone avhengighet har jeg blitt skikkelig forkjøla!! Det passer uhyre dårlig for nå har jeg ingen flere dager å gå på i praksis! Heldigvis er snart hele praksisen over, det er allright! Jeg snakket med megler for noen dager siden angående lånet vårt. Det viste seg da at søknaden vår ikke var blitt vurdert enda fordi han ventet på godkjenning av hele prosjektet, og det var forsinket...! Men på den andre siden kom det en god nyhet. Behandlingstiden har nå gått ned fra 4-6 uker til 1-3 uker. Han sa at de siste søknandene han hadde jobbet med tok 1 uke å få svar på så det ser ut til at svaret nærmer seg nå Nå gleder både jeg og sambo oss til å besøke familien min i påsken. Vi skal og selvsgt besøke hans familie og. Hadde en lang samtale med sambo i går om familien, spesielt forholdet til faren. Har vel nevnt dette tidligere, men sambo mistet moren sin da han var 10 år og forholdet til faren etter dette har ikke vært helt bra da faren ikke engasjerer seg noe særlig i det hele tatt. Dette gjelder og søsknene. Veldig trasig. Nå om dagen ringer han en sjelden gang. Går hvertfall en måned i mellom hver gang han lar høre fra seg.. Jeg ser på sambo at dette plager han til tider. Hører med til historien at faren fikk ny samboer ett år etter at moren døde og at hun er svært sjalu og det har resultert i at de ikke har pratet om moren og det som skjedde etter at den nye samboeren kom i hus. De 3 yngste husker ikke moren (ikke rart når hun ikke har vært snakket om) Samboeren min husker moren da han var 10 år da det skjedde. Han hadde et enormt behov for å prate ut om dette da vi kom sammen, noe vi og selvsgt har gjort. Faren har lite kontakt med familien på morens side (besteforeldre, tanter, onkler etc) Vi har mye kontakt med de på den siden og kommer til å fortsette med dette. Min familie kjente moren og faren da de var sammen (mødrene våre var venninner) og farens nåværende samboer later til å synes det er ugreit at vi godt viste hvem moren var etc. Dette ble et langt innlegg og jeg kunne ha fortsatt å skrive enda mer, men dette er historien i korte trekk. Grunnen til at jeg skriver om den er at jeg spurte samboeren min i går om det vile ha hjulpet om jeg var med han å pratet med faren da sambo synes dette er vanskelig selv og har prøvd. Han ville gjerne det og tror det kunne ha hjulpet. Jeg vil jo gjerne hjelpe han. Er usikker på hvordan faren vil ta dette, men jeg synes det er verdt det om det kan hjelpe. Noen som har innspill? Tenker en del på dette i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #98 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Glemte helt å poste mitt siste strikkeprosjekt i stad. Jeg får ikke tak i garnet jeg trenger her jeg bor så jeg må enten bestille eller kjøpe det når jeg reiser å besøker mamma og pappa. Irriterende å bo på en liten plass, men nå er det bare 1 år igjen da! Her er i hevrtfall link til babyteppet jeg skal strikke http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b18&d_id=15&lang=no Endret 18. mars 2010 av Skogstrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 18. mars 2010 #99 Del Skrevet 18. mars 2010 Så fint teppe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 18. mars 2010 #100 Del Skrevet 18. mars 2010 Vet du? Det høres ut som min stemor du har skrevet om! Hun kom også raskt inn i bildet etter min mor døde. Jeg husker henne ikke, siden jeg var ganske liten, men familien min på mamma's side ville at vi skulle snakke helt naturlig om henne. Dette likte stemoren min dårlig, og det ble aldri snakket om henne hjemme. Fikk ikke lov å ha bilde på rommet eller på veggen en gang.. Husker da jeg var rundt 4 år, så sa hun at jeg måtte slutte å snakke om mamma, for da ble pappa så lei seg. Jeg trodde jo selvsagt på dette, og det siste jeg ville var jo å såre ham. Dette fortalte jeg ham for ca 1,5 år siden, og han ble sjokkert og lei seg. Det hadde han aldri hverken sagt eller ment. Poenget mitt er vel at menn ikke alltid er best på å vise følelser, og mange gjør store feil i forhold til når moren dør. Jeg vet ikke hva dere konkret har tenkt å ta opp. Men hvis det er f.eks det med moren og det at faren er så lite tilstede så syns at man skal si akkurat hva man føler. Det var akkurat det jeg gjorde med pappa. Lykke til! Så til mine morsomme aplikasjoner på iphone: Kalenderen min som heter 3 apps, merkelig navn i grunnen, men gratis! Facebook og msn, men det har du sikkert allerede.. iRelax og relaxhelper. Sånn deilige naturlyder for god avslapping! Matprat og Gilde kokebok Natural Cures og Medscapes, masse nyttig info for oss sykepleiere Makeup Free, maaaasse nyttige tips Spillene uno, ludo, rat on a scooter og doodleJump. DrinksFree..Drinkleksikon, så kan du mikse i vei hehe Emoji så du kan ha kule smilys i mld dine Så her har du iallefall noe å velge mellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå