Skogstrollet Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #41 Del Skrevet 30. januar 2010 Tusen takk Wind! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 30. januar 2010 #42 Del Skrevet 30. januar 2010 ca 20 min te men... GRATTIS ME DAGEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #43 Del Skrevet 30. januar 2010 Tusen takk Pleiepike Mamma og pappa har sendt bursdagsgaven min med bussen nå, den kommer i morgen tidlig kl 07:00! Hehe! Gleder meg Fortsatt litt kjedelig at mamma ikke kom i helgen, bilen står jo på verkstedet enda.. lurer på hva de egentlig driver med der... Men nå er det i hvertfall bestemt at hun kommer om 2 uker, da har sambo bursdag så det er jo hyggelig! Også er det mulig sambo sin søster kommer sammen med henne for å besøke oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 30. januar 2010 #44 Del Skrevet 30. januar 2010 Nå har jeg lest hele dagboka di! Så du sliter i vei på sykepleiestudiet?? Been there, done that Har selv vært sykepleier i over 1.5 år nå... Det studiet er ikke for pyser, rett og slett beinhardt! Men lykke til videre! Det er en drøm når man endelig er ferdig! Så må jeg jo selvsagt få lov å si: Gratulerer med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #45 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Tusen takk for gratulasjoner Betina Så koselig at du har lest dagboka mi! Sitter å fordyper meg litt i din og Veldig godt å høre at du synes det er en drøm når man er ferdig. Er enkelte dager midt i eksamen og styr jeg tenker "hmm, er dette virkelig verdt det ?" Endret 30. januar 2010 av Skogstrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #46 Del Skrevet 30. januar 2010 Både bursdagen min og 2 års dag for meg og sambo i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 31. januar 2010 #47 Del Skrevet 31. januar 2010 Så kos!! Håper du får en strålende dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #48 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Tusen takk for det!! Så stilige smileyer du har! Fant link til siden, laster du ned noe eller kopierer du? Får finne på noe kos med min kjære Har laget kake så han formelig henger i kjøleskapsdøra og sikler Endret 31. januar 2010 av Skogstrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 31. januar 2010 #49 Del Skrevet 31. januar 2010 Ja jeg syns det er kjempe festlig med de smilyene. Var en annen bruker som også brukte de, så var der jeg fikk tipset. Jeg kopierer bare fra den siden! Enjoy! Åhhh det hørtes godt ut med kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #50 Del Skrevet 31. januar 2010 Kake er snadder! Jeg har prøvd meg på rullekake nå, til tross for at jeg overfylte den med syltetøy klarte jeg å rulle den noenlunde sammen uten å herpe den fullstendig. Jeg er stolt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #51 Del Skrevet 31. januar 2010 Nå har jeg vært å hentet bursdagsgave fra mamma, pappa og søsken. De kom med nattbussen i natt Fikk en kjempefin Bergans dunjakke, den ble testet ut med snømåking i dag tidlig! SPREKT! Da tenker jeg gamle besteforeldre fikk noe å tygge på.. Det regjerte dårlig samvittighet etter uttalelsen i går, og vi ble invitert på frokost Fikk 4 whiskyglass fra Rosendahl av mine søsken Whiskyglass: http://www.danskdesign.nu/rosendahl-grand-...sid=efaf762a835 Dunjakke: http://www.sportsdeal.no/produkter/1133131...ideShow?bilde=1 Også fikk jeg gavekort på kinoen av min kjære så da blir det film ja! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 31. januar 2010 #52 Del Skrevet 31. januar 2010 Se der var du også i gang med smilyene Så fine gaver du har fått! Kjekt med bursdag! Sånn dunjakke er jo et must når det er kaldt, ser utrolig gode og varme ut! Håper dagen bringer enda mer glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #53 Del Skrevet 31. januar 2010 Haha, ja det er smittsomt dette smiley-viruset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 1. februar 2010 #54 Del Skrevet 1. februar 2010 Åssen får du kopiert de smilefjesa over på KG??? Jeg får det ikke til! I need some help! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 1. februar 2010 #55 Del Skrevet 1. februar 2010 Åssen får du kopiert de smilefjesa over på KG??? Jeg får det ikke til! I need some help! Hvis det er de fra cheesebuerger du mener, så trykker du bare på den smilyen du vil ha, kopierer koden som dukker opp nederst og limer inn i innlegget ditt. Zimzalabim super enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 1. februar 2010 #56 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvis det er de fra cheesebuerger du mener, så trykker du bare på den smilyen du vil ha, kopierer koden som dukker opp nederst og limer inn i innlegget ditt. Zimzalabim super enkelt Jeg fant dem!!! Mange takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 1. februar 2010 #57 Del Skrevet 1. februar 2010 Versågod Blir så mye mer fargerikt og morsomt med de smilyene hehe.. Skogstrollet! Hvordan gikk første dag i praksis? Hvilken avd er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. februar 2010 #58 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg kan være skikkelig partypooper og si at det egentlig ikke er lov med smileyer og bilder som ikke er fra kg, da... Men tviler på det blir noe problem med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 1. februar 2010 #59 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg kan være skikkelig partypooper og si at det egentlig ikke er lov med smileyer og bilder som ikke er fra kg, da... Men tviler på det blir noe problem med det. Er det ikke Oj det visste jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. februar 2010 #60 Del Skrevet 1. februar 2010 Er i alle fall ikke det ellers i forumet. Teit regel, da. Bilder og sånn fra utenom kg må enten legges inn som link, eller lastes opp fra pc-en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå