Gå til innhold

Trollet i esken

Skogstrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk Pleiepike :klemmer:

Mamma og pappa har sendt bursdagsgaven min med bussen nå, den kommer i morgen tidlig kl 07:00! Hehe! Gleder meg :lur: Fortsatt litt kjedelig at mamma ikke kom i helgen, bilen står jo på verkstedet enda.. lurer på hva de egentlig driver med der... :regn: Men nå er det i hvertfall bestemt at hun kommer om 2 uker, da har sambo bursdag så det er jo hyggelig! :) Også er det mulig sambo sin søster kommer sammen med henne for å besøke oss :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele dagboka di! :hallo:

Så du sliter i vei på sykepleiestudiet?? Been there, done that g035.gif Har selv vært sykepleier i over 1.5 år nå... Det studiet er ikke for pyser, rett og slett beinhardt! Men lykke til videre! Det er en drøm når man endelig er ferdig!

Så må jeg jo selvsagt få lov å si:

Gratulerer med dagen!!!

s005.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner Betina :klemmer:

Så koselig at du har lest dagboka mi! Sitter å fordyper meg litt i din og ;)

Veldig godt å høre at du synes det er en drøm når man er ferdig. Er enkelte dager midt i eksamen og styr jeg tenker "hmm, er dette virkelig verdt det :P ?"

Endret av Skogstrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det!! :tommelsmil: Så stilige smileyer du har! Fant link til siden, laster du ned noe eller kopierer du?

Får finne på noe kos med min kjære ;) Har laget kake så han formelig henger i kjøleskapsdøra og sikler :fnise:

e015.gif

Endret av Skogstrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg syns det er kjempe festlig med de smilyene. Var en annen bruker som også brukte de, så var der jeg fikk tipset.

Jeg kopierer bare fra den siden! Enjoy!

Åhhh det hørtes godt ut med kake h025.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kake er snadder! Jeg har prøvd meg på rullekake nå, til tross for at jeg overfylte den med syltetøy klarte jeg å rulle den noenlunde sammen uten å herpe den fullstendig. Jeg er stolt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært å hentet bursdagsgave fra mamma, pappa og søsken. De kom med nattbussen i natt ;) Fikk en kjempefin Bergans dunjakke, den ble testet ut med snømåking i dag tidlig! SPREKT! Da tenker jeg gamle besteforeldre fikk noe å tygge på.. Det regjerte dårlig samvittighet etter uttalelsen i går, og vi ble invitert på frokost :fnise:

Fikk 4 whiskyglass fra Rosendahl av mine søsken :)

Whiskyglass:

http://www.danskdesign.nu/rosendahl-grand-...sid=efaf762a835

Dunjakke:

http://www.sportsdeal.no/produkter/1133131...ideShow?bilde=1

Også fikk jeg gavekort på kinoen av min kjære så da blir det film ja! :rødme:

g082.gifg082.gifg082.gifg082.gifg082.gifg082.gifg082.gifg082.gifg082.gifg082.gifg082.gifg082.gifg082.gifg082.gifg082.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der var du også i gang med smilyene :fnise:

Så fine gaver du har fått! Kjekt med bursdag!

Sånn dunjakke er jo et must når det er kaldt, ser utrolig gode og varme ut!

Håper dagen bringer enda mer glede k034.gif

a122.gife118.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åssen får du kopiert de smilefjesa over på KG??? Jeg får det ikke til! :sukk::ler: I need some help! :skratte:

Hvis det er de fra cheesebuerger du mener, så trykker du bare på den smilyen du vil ha, kopierer koden som dukker opp nederst og limer inn i innlegget ditt.

Zimzalabim super enkelt d012.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er de fra cheesebuerger du mener, så trykker du bare på den smilyen du vil ha, kopierer koden som dukker opp nederst og limer inn i innlegget ditt.

Zimzalabim super enkelt d012.gif

Jeg fant dem!!! e011.gif

Mange takk! e016.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Versågod c015.gif Blir så mye mer fargerikt og morsomt med de smilyene hehe..

Skogstrollet! Hvordan gikk første dag i praksis? Hvilken avd er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være skikkelig partypooper og si at det egentlig ikke er lov med smileyer og bilder som ikke er fra kg, da... :sjenert:

Men tviler på det blir noe problem med det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være skikkelig partypooper og si at det egentlig ikke er lov med smileyer og bilder som ikke er fra kg, da... :sjenert:

Men tviler på det blir noe problem med det. :fnise:

Er det ikke :snurt: Oj det visste jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i alle fall ikke det ellers i forumet. :sukk: Teit regel, da. Bilder og sånn fra utenom kg må enten legges inn som link, eller lastes opp fra pc-en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...