Gå til innhold

Trollet i esken

Skogstrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Absolutt, men nå har jeg slengt meg på sofaen og nyter celebert selskap på tv! MMM, skulle ønske det kom en hjem til meg og disket opp med et slikt måltid! :kokk:

Er så spent på morgendagen nå! Mamma og pappa skal møte megler og snakke med han. Kjedelig at jeg ikke får gjort det selv, men 50 mil er litt langt å kjøre..! Godt med litt hjelp fra foreldre i blant :)Det eneste som kan by på problemer i forhold til dette er jo at både jeg og sambo er under utdanning så får håpe vi får finansieringen i boks etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gnager den dårlige samvittigheten her, har ikke orket å dra på skolen for å sitte der å forberede meg til medikamentregning i morgen.. jaja! Får prøve å gjøre noe fornuftig her hjemme i dag. Sambo slutter tidlig så det spørs vel hvor mye fornuft jeg får ut av dagen.

Har to sjanser til å få 100% rett, enten i morgen eller på fredag. Hvis jeg ikke klarer det rykker jeg ned 1/2 år (til kullet etter oss) Liker ikke tanken på at to dager avgjør så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at mamma kommer opp nå på fredag. Det kommer litt ann på hvordan bilen vår ligger ann på verkstedet. For å gjøre en lang historie kort, vi har vært ekstremt uheldig med bilene våre i det siste. Det endte med at vi kjøpte oss en ny, stasjonsvogn denne gangen! Endleig god plass. Da vi var hjemme på juleferie slo plutelig hele elektronikken seg vrang så den er levert inn på verksted, på selgerens regning selvsagt!! Det har tatt ekstremt lang tid, den ble levert inn 2 dager etter nyttårsaften, og er enda ikke klar!! Låner nå bil av mamma og pappa, så hun kommer forhåpentligvis bytter med oss i helga om den blir ferdig. :filer: Nå er jeg og veldig spent på å høre hvordan møte med megler gr i dag. Skriver mer senere :) De skal møte megler i 16 tida i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gnager den dårlige samvittigheten her, har ikke orket å dra på skolen for å sitte der å forberede meg til medikamentregning i morgen.. jaja! Får prøve å gjøre noe fornuftig her hjemme i dag. Sambo slutter tidlig så det spørs vel hvor mye fornuft jeg får ut av dagen.

Har to sjanser til å få 100% rett, enten i morgen eller på fredag. Hvis jeg ikke klarer det rykker jeg ned 1/2 år (til kullet etter oss) Liker ikke tanken på at to dager avgjør så mye!

Masse lykke te med medikamenten! Husker selv hvor mye jeg stresset med den.. Alt er egentlig logisk. Og regn gjennom flere ganger enn 2... Det er mitt tips.. Jeg gikk gjennom det 4 ganger, asså regnet oppgavene 4 ganger før jeg bestemte meg for å levere inn eksamnen. Og jepp, det gjorde susen d! :) Åsset år er du på? :) Kjedelig å falle tilbake 1/2 år hvis du feiler.... Men du klarer det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke te med medikamenten! Husker selv hvor mye jeg stresset med den.. Alt er egentlig logisk. Og regn gjennom flere ganger enn 2... Det er mitt tips.. Jeg gikk gjennom det 4 ganger, asså regnet oppgavene 4 ganger før jeg bestemte meg for å levere inn eksamnen. Og jepp, det gjorde susen d! :) Åsset år er du på? :) Kjedelig å falle tilbake 1/2 år hvis du feiler.... Men du klarer det :nigo:

Jeg er på 2.året og :) Psykiatri-praksis høres spennende ut! Vi skal ikke ha det før 3.året..

Hadde medikamenttest 1.året og, men skolen jeg går på kjører medikamenttest 2.året også. Men håper på at dette går like bra som 1.året :) Er som du sier viktig å være nøye :) Har nettopp vært i praksis nå, medisinsk og nå skal jeg ut i kirurgisk. Ikke noe hvilehjem å gå på sykepleien nei ;)

Men fra studier og til noe annet! Jeg har fått telefon fra mamma og pappa som traff megler i dag. Nå har jeg og sambo bestemt oss for å skrive kontrakt (med forbehold om at finansieringen går i boks selvsagt.) Håper dette går i boks! Vi skal kjøpe leilighet sammen!!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fra studier og til noe annet! Jeg har fått telefon fra mamma og pappa som traff megler i dag. Nå har jeg og sambo bestemt oss for å skrive kontrakt (med forbehold om at finansieringen går i boks selvsagt.) Håper dette går i boks! Vi skal kjøpe leilighet sammen!!! :danser:

Gratulerer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dere har det 2. året au?? det har ikke vi.. Noe vi kanskje burde hatt...? :hoho: Psykiatri er veldig spennende.. Neste periode er hjemmesykepleie... Oxo har jeg sykehuspraksis over sommer.. Gleder meg te det jah! :nigo:

Oi, så spennende å kjøpe sammen!! :duskedame: Et stort og ikke minst spennende skritt å ta! Gratulerer iallefall!!

Og du, masse lykke te i morra!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dere har det 2. året au?? det har ikke vi.. Noe vi kanskje burde hatt...? :hoho: Psykiatri er veldig spennende.. Neste periode er hjemmesykepleie... Oxo har jeg sykehuspraksis over sommer.. Gleder meg te det jah! :nigo:

Oi, så spennende å kjøpe sammen!! :duskedame: Et stort og ikke minst spennende skritt å ta! Gratulerer iallefall!!

Og du, masse lykke te i morra!!!! :klemmer:

Sikkert nyttig å repetere medikament regninga, men akkurat nå kjenner jeg at jeg kan styre min begeistring! Så jeg ligger i sofaen og gruer meg til i morgen samtidig som jeg er kjempeglad for gladnyheter om leilighetsprosjektet! Tusen takk for melding Pleiepike :klemmer: Oppdatering på eksamen kommer i morgen :) *krysse fingrene* God natt! :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestod i dag!! :danser:

Utrolig merkelig opplegg det vi hadde i dag. De to første oppgavene var individuelle og deretter regnet vi de neste sammen med en annen, vi fikk derimot ikke lov til å snakke sammen så det endte med en haug med lappeskriving for å være enige etc.. Dette var kanskje ikke til alles fordel.. Overraskende mange som strøyk i dag, men men. De har jo et par sjanser til.

Endret av Skogstrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nei det har ikke jeg lyst til heller.

Nå har jeg bakt eplekake! Nam! :wow:

Endret av Skogstrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var superdeilig! Misunner ikke de som måtte på skolen i dag og ta opp igjen testen. Jeg har helg!

Var på møte om utveksling 6.semester i går. Det er drøyt 1 år til. Vurderer sterkt å reise til Zambia i 3 måneder :) Skal levere søknad nå snart. Dette virker utrolig spennende! Håper jeg får plass :):sol::buss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom kontrakten og søknaden om lånet i posten! Vi har begynt å fylle ut og skal levere så fort som mulig! Dette er utrolig spennende og litt skummelt!

Jeg ser så utrolig frem til å flytte til hjemtraktene igjen. Vi leier leilighet av mine besteforeldre og kjenner det tærer utrolig på kreftene til tross for billig leie. Senest i dag fikk vi oss en skyllebøtte fordi vi ikke måkte snø ute.. Vi måkte sist for to dager siden forutenom i dag etter hans skyllebøtte og da. Jeg prøvde å forsvare meg og sa vi kunne da for all del måke nå med en gang. Da ble han kjempeforbanna og sa han var så lei av at jeg kjeftet...!!! :skratte: Hvem er det som kjefter her...! jaja. Han er jo uhyre tunghørt så han hører det han vil høre... De er pensjonister, står opp uhyre tidlig og måker alt. Eneten er vi på skole og jobb og det er ferdig måkt når vi kommer hjem! Vi har tilbudt oss å måke en rekke ganger (og vi har måkt flere ganger), men han har ikke tid til å vente til vi kommer hjem kl 16 som regel.. Vi hjelper de utrolig mye og de hadde overhode ikke klart å bo her de bor uten oss ved siden av. Jeg tar masse offentlige telefoner for dem og samboer ordner alt av elektronikk. Vi tilbyr oss å handle for de, har vært inne flere ganger og hjulpet de fordi de har vært syke. Kunne utbrodert dette i det lange og breie, men men.. Veldig urettferdig. Deilig å få ut litt sinne her!

Men over til noe mer stas!! I morgen håper jeg å få litt besøk av mine søskenbarn og kjæresten til han ene. Jeg har bakt rullekake og skal lage pizza for i morgen fyller jeg 23 år :) Spent på om sambo har funnet på med tanke på gave, han er så hemmelighetsfull i dag :rødme: (jeg kommer aldri til å vokse fra gleden ved å rive papir av gaver!)

Endret av Skogstrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! :hoppe:

Gratulerer med dagen nå, allerede, for jeg kommer sikkert til å glemme det!

:gave: :gave: :gave: :gave: :gave: :gave: :gave: :gave: :gave::blomst::bursdag:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...