Gå til innhold

Høstferie-anbefalinger

RoadQueen

Anbefalte innlegg

Det prioriteres en uke høstferie i oktober-november, noen som har noen stalltips til en god ferie? Ikke for dyrt - mannen sliter litt med de likvide midler etter skattefutens innkrevinger. Vi ønsker en ferie der vi kan både slappe av og oppleve land & kultur. Solferie er ikke aktuelt, ei heller lange gåavstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

ITALIA.... Både kultur, mat og vin... Roma er jo topp, Napoli anbefales og Amalfikysten er nyyydelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italia er topp - vårt favorittreisemål, men der har vi vært såpass mye nå at jeg tror vi skal prøve noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italia er topp - vårt favorittreisemål, men der har vi vært såpass mye nå at jeg tror vi skal prøve noe annet.

Hvor ville du anbefalt å reise i Italia?

Jeg har aldri vært der, men av en aller annen grunn så har jeg lyst. Jeg liker å være med sjøen, liker ikke innland....ikke noen steder.....får nesten klausen da...

*hehe*

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Malta!

Vet du skrev at du ikke ville ha solferie, men så sent på året tror jeg ikke det er så varmt, og på Malta er det mye å se på. Middelalderbyen Mdina er flott!

Ellers er det jo mange storbyer å velge mellom. Og med Ryanair, Sterling eller Norwegian trenger det ikke å bli så dyrt. Mener Ryanair feks flyr billig til Edinburg eller Glasgow. Eller hva med å rett og slett legge ferien til Stockholm eller Københav. Koselige byer begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...