Gå til innhold

Trimmis dagbok


trimmi

Anbefalte innlegg

Jepp, kom meg på aerobic idag, og timen varte en halvtime lengre enn jeg trodde, selv om den ikke var veldig hard. Foretrekker den som er om mandagen egentlig. Har fått gjort styrketreningen min morgen og kveld også, og spist massse grønnsaker og frukt. Satser på å fortsette sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det? Er vanlig at det går litt opp og ned med motivasjonen. At man ikke er like flink hele tiden. Men det viktigste er å ikke gi opp selv om treningslysten ikke er på topp hele tiden. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skya, bra at du er innom! Nei, det er ikke helt enkelt alltid... En stund siden sist jeg trente nå ja. Men i dag var jeg på aerobic, bare synd jeg var litt lite motivert så innsatsen ble så som så. Men nå har jeg akkurat gått en halvtimes tur med sambo, det syns jeg er en bra rutine om kvelden, han har dessverre jobbet så mye i det siste at det har blitt lite av (litt kjedelig og skummelt å gå tur alene i mørket). Heldigvis fikk vi gått en del tur i helgen, det gjorde godt! Kjente at beina ikke var helt vandt til det. Styrketreningen min har det dabbet litt av med, men satser på å komme igang igjen. Og matrutinene har vært litt opp og ned i det siste, men idag har jeg vært veldig flink. Så jeg skal ikke gi opp nei! Har fremdeles tenkt å komme i form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå er jeg her igjen. Motivasjonen forsvant litt etter litt og i tillegg jeg har vært på ferie og hatt mange andre ting å tenke på. Men nå er jeg klar for å spise sunnere og trene igjen! :) Jeg sitter enormt mye stille om dagen, så jeg burde få blodsirkulasjonen litt mer i gang, og jeg trenger også mer energi. Om fire uker skal jeg i et bryllup, og jeg har nettopp kjøpt en nydelig kjole som hadde vært ekstra fin om magen var litt flatere, så det får bli et foreløpig mål å jobbe mot. Jeg trenger litt sånne konkrete mål! I helgen skal jeg jogge og gjøre styrkeøvelser hjemme, og fra neste uke av skal jeg trene litt aerobic (kondisjon- el styrkefokus) hver dag! Jippi så bra det skal bli! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...