Gjest gjesta Skrevet 12. juli 2003 #1 Del Skrevet 12. juli 2003 Skal male smijernsporten med Hammerite ( er det det heter?) Hva må jeg gjøre av grunnarbeid, noen som vet? Det er ikke noe løs maling på porten, men det er litt grønske på den. Holder det å vaske den godt, og hva skal jeg evt. vaske med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. juli 2003 #2 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg har hørt at man skal gå over med en stålbørste for å få bort ting og tang (smuss, rust og maling som flaker av). Tipper at det blir bedre feste om du får ripet den opp litt også. *korrekturleser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juli 2003 #3 Del Skrevet 12. juli 2003 Holder ikke ut dette presset lenger Lea: Værsegod: Tsusen tak, sklal du ha for svar Svela! Og ellers: ja det var det jeg fryktet, det er aldri så enkelt at det bare er å tørke lett over, for så å male. Stålbørste - høres smart ut. Kanskje dette er en jobb for Dremelen til Miemannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå