Gjest Lancelotte Skrevet 3. april 2009 #1 Del Skrevet 3. april 2009 På tide med en gladtråd! Jeg har hatt vanskelig for å gi slipp på eksen tross alle svikene, men nå har jeg fått nok! Jeg skrur på gladmusikk, drikker litt, og har invitert noen venninner. Nå skal jeg ut å kose meg, flørte, og leve livet! så det så Noen andre som vil bli med? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattpatruljen Skrevet 3. april 2009 #2 Del Skrevet 3. april 2009 Heisann! Skulle så gjerne vært med deg ut for å danse og svinge med glasset i kveld! Høtider og familiedager er en sår periode for meg, så jeg skulle så gjerne kastet meg ut blant likesinnede som forstår uten at ting må forklares så nøye.. Ønsker deg ei riktig god påske - det er godt å være sammen med venner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 3. april 2009 #3 Del Skrevet 3. april 2009 På tide med en gladtråd! Jeg har hatt vanskelig for å gi slipp på eksen tross alle svikene, men nå har jeg fått nok! Jeg skrur på gladmusikk, drikker litt, og har invitert noen venninner. Nå skal jeg ut å kose meg, flørte, og leve livet! så det så Noen andre som vil bli med? :D Så bra! Kos deg masse ute sammen med venninnene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #4 Del Skrevet 4. april 2009 Æsj, denne her skulle jeg ha sett i går. Jeg satt alene og drakk meg småfull og så på sex og singelliv. Har det utrolig kjipt nå, men gleder meg til jeg bare er glad for at jeg er kvitt dritten. Vet den tiden kommer, må bare gi meg tid til å sørge over den tapte familien først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattpatruljen Skrevet 4. april 2009 #5 Del Skrevet 4. april 2009 Æsj, denne her skulle jeg ha sett i går. Jeg satt alene og drakk meg småfull og så på sex og singelliv. Har det utrolig kjipt nå, men gleder meg til jeg bare er glad for at jeg er kvitt dritten. Vet den tiden kommer, må bare gi meg tid til å sørge over den tapte familien først... Skjønner den biten med sorg over tapt familie, for min del kjennes det nesten ut som om halve familien min bare døde i og med at jeg omtrent ikke har sett noen fra hans familie etter bruddet.. Det tok meg litt tid før jeg klarte å kjenne på sorgen over alle de andre også, og det overrasket meg hvor dypt det satt i. Er fortsatt trist når jeg tenker på at de var så glade i meg den ene dagen, for så å rett og slett bare gi faen dagen etter.. Føler meg lurt, og det av flere enn min Eksmann, men klarer ikke å bli sint på dem - det er bare trist.. Ingen "closure" liksom.. Dagene blir lettere etter hvert, det bare går litt sakte fremover i perioder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucky08 Skrevet 4. april 2009 #6 Del Skrevet 4. april 2009 På tide med en gladtråd! Jeg har hatt vanskelig for å gi slipp på eksen tross alle svikene, men nå har jeg fått nok! Jeg skrur på gladmusikk, drikker litt, og har invitert noen venninner. Nå skal jeg ut å kose meg, flørte, og leve livet! så det så Noen andre som vil bli med? :D Ja dette høres virkelig ut som en fantastisk god idè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chevychace Skrevet 5. april 2009 #7 Del Skrevet 5. april 2009 På tide med en gladtråd! Jeg har hatt vanskelig for å gi slipp på eksen tross alle svikene, men nå har jeg fått nok! Jeg skrur på gladmusikk, drikker litt, og har invitert noen venninner. Nå skal jeg ut å kose meg, flørte, og leve livet! så det så Noen andre som vil bli med? :D skulle gjerne tatt en påske dans med deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel og glad for det! Skrevet 6. april 2009 #8 Del Skrevet 6. april 2009 Hurra for singellivet! Det har tatt meg nesten tre måneder før jeg kunne si det, men nå er jeg endelig kommet til det punktet hvor jeg er GLAD for at det ble slutt Det er en kjempedeilig følelse at sorgen er borte og at jeg er singel og fri og uten bekymringer igjen. Det var han som dumpet meg, men jeg ser jo nå at han ikke var rett for meg og føler bare lettelse for at det ble slutt relativt fort. Tenk om jeg hadde vært sammen med han der fremdeles! Får nesten frysninger av tanken, haha. Nå er alt som det skal være i livet! Og jeg har fått min dose av kjærlighetsforhold for en stund, så nå skal jeg bare nyte singeltilværelsen LENGE (forhåpentligvis)! Life is good Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kissin Skrevet 6. april 2009 #9 Del Skrevet 6. april 2009 Gladtråd er en god idé! Jeg ble singel for ca 2 måneder siden, og har ikke hatt det bedre enn på lenge! Har vært i et forhold i 2 år, hvor han bodde hos meg i ca 8 md før det ble slutt. Har i den siste måneden vært mye ute å flydd på byen! Har vært kjempe gøy! Drikke, danse og flørte for alt det er verdt! Var på min første date i forrige uke - var ALT for tidlig kjente jeg! Ble jo bare tull... hehe Heldigvis har jeg flere single venninner å henge sammen med, det har virkelig vært redningen! Ikke lett å ta fatt på den veien der alene altså, så all ære til dere som gjør det! Jeg koser meg med å bare være litt ego for en gang skyld. Og ikke minst å slippe å lure på og tenke på hva den jævla mannen holder på med når man selv ikke er der! Weee! Singellivet er digg! Men innimellom savner jeg jo å ha en mann å ligge på armen til - men han finnes vel der ute et sted! Håper jeg bare klarer å vente litt før jeg finner han!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #10 Del Skrevet 6. april 2009 Samme her! Etter tre måneder er jeg nå GLAD for å være kvitt ham. Det er herlig, herlig. Mye sammen med venninner. Og har oppdaget at det er MANGE fisker i havet! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-jente Skrevet 6. april 2009 #11 Del Skrevet 6. april 2009 Hi hi, mange fisker i havet ja, spes nå som det er vår!! Utrolig mye pent å titte på nå for tiden altså Så noe godt kommer det ut av å være singel ! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #12 Del Skrevet 6. april 2009 Ja, nå er det jo vår i lufta og snart sommer - den perfekte tiden å være singel på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 6. april 2009 #13 Del Skrevet 6. april 2009 Hiver meg på jeg også. Har nettopp begynt å date litt igjen etter bruddet og det er kjempegøy! Spesielt siden jeg ikke tar det alvorlig i det hele tatt. Håper dere andre også får en kjempefin vår med masse herlige singelopplevelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå