Gå til innhold

Hvordan ville du reagert?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er en fyr som jeg har sett en del til, han virker så utrolig skjønn :rødme:

Han bor i en annen by enn meg og vet ikke at jeg finnes selv om jeg vet om han.

Det høres nok fjortis aktig ut, men saken er det at jeg er 23 og faller svært sjeldent for noen, så har denne fyren dukket opp da, og jeg tenker det er verdt å gi det en sjangse, men hvordan?

Har tenkt på å sende melding på facebook, har sett han der.

Men hva skal jeg skrive? Kan jo søke opp tlf nr. også, men den er nok litt drøy. Noen som har andre forslag og forslag til hvordan jeg skal innlede kontakt over face?

Er det ok å skrive meld sånn til "fremmede" hva ville deres reaksjon ha vært dersom dere fikk en slik melding?

Setter stor pris på alle svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg har som motto at man kan umulig utvidde nettverket sitt uten at man faktisk møter nye folk, så jeg ville foreslått at vi møttes ved en eller anledning.

Du har ingenting å tape...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har som motto at man kan umulig utvidde nettverket sitt uten at man faktisk møter nye folk, så jeg ville foreslått at vi møttes ved en eller anledning.

Du har ingenting å tape...

Så du mener at jeg bare skal invitere han med på noe da? Han vet jo ikke hvem jeg er da...Er han litt tøff så gjør han det nok, men han bor forresten i en annen by...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke aner hvem du er, så er det vel en god start å fortelle hvem du er, hvorfor du vet hvem han er og hvorfor du tar kontakt (fortrinnsvis ikke bare fordi du er avstandsbetatt...)

For egen del må jeg si at om en vilt fremmed fyr tok kontakt på Facebook, burde han hatt en rimelig god forklaring på hvorfor for å ungå at jeg bare tenkte "Weirdo!" og slettet meldingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres nok fjortis aktig ut, men saken er det at jeg er 23 og faller svært sjeldent for noen, så har denne fyren dukket opp da, og jeg tenker det er verdt å gi det en sjangse, men hvordan?

Men hva skal jeg skrive? Kan jo søke opp tlf nr. også, men den er nok litt drøy. Noen som har andre forslag og forslag til hvordan jeg skal innlede kontakt over face?

Er det ok å skrive meld sånn til "fremmede" hva ville deres reaksjon ha vært dersom dere fikk en slik melding?

Det var det en gutt som gjorde med meg engang! Hadde riktignok sett han på bussen et par gangen, også fikk jeg brev på facebook :) Utrolig hyggelig kar, og vi er venner den dag i dag :) Selv om det ikke ble noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Det var det en gutt som gjorde med meg engang! Hadde riktignok sett han på bussen et par gangen, også fikk jeg brev på facebook :) Utrolig hyggelig kar, og vi er venner den dag i dag :) Selv om det ikke ble noe mer enn det.

ååååå, er det sant? Hva skrev han i meldingen til deg da, som gjorde at du ikke bare overså den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå, er det sant? Hva skrev han i meldingen til deg da, som gjorde at du ikke bare overså den? :)

Først så jeg bilde av han, og tenkte, hmmm han var det noe kjent med :P

Så åpnet jeg meldingen, og han skrev noe a lá "Hei, jeg har sett deg på bussen noen ganger :) Kanskje vi kan prate litt om du har lyst til å bli bedre kjent?

Hilsen xxxxx"

Jeg var singel, og tenkte, dette kan jo ikke skade :) Kjemien var ikke helt til stede, men har fått en god venn ut av dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristian82

Kjenner ikke en eneste gutt som ikke syns det er stas om en jente tar litt initiativ overfor dem..en melding på facebook, at sett deg, ville bare si du er kjekk eller noe...en sms å funker jo da...er jo ikke noe værre enn å gi et kompliment til han, høre om han er singel eller noe.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo jeg jente da, men dette hadde jeg overhodet ikke likt. Hvor i all verden har vedkommende fått navnet mitt fra, for å kunne søke opp denne informasjonen om meg?

Har fått sjekke-opp meldinger på facebook, og jeg liker det ikke. Telefon ville vært enda verre.

Foretrekker å velge selv hvem som får denne informasjonen.

Er det ingen måte du kan treffe ham på irl i steden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville syntes dette var en koselig oppmerksomhet. Litt merkelig, men det hadde nok gitt litt smil i hverdagen om ikke annet. Jeg ville nok også blitt litt nysgjerrig. Mye ville nok kommet an på hva du skrev og hvordan det ble skrevet. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Nå er jo jeg jente da, men dette hadde jeg overhodet ikke likt. Hvor i all verden har vedkommende fått navnet mitt fra, for å kunne søke opp denne informasjonen om meg?

Har fått sjekke-opp meldinger på facebook, og jeg liker det ikke. Telefon ville vært enda verre.

Foretrekker å velge selv hvem som får denne informasjonen.

Er det ingen måte du kan treffe ham på irl i steden?

Sånn er ikke de fleste gutter. De blir bare smigret. Jenter er ufattelig mye reddere for så mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluksi

Jeg synes du skal skrive til han på Facebook, si noe enkelt som at du synes han virker kjent og kanskje nevne plassen du har sett han på (om det er ute i den virkelige verden?).

Jeg har blitt kjent med mange over nett og min samboer begynte jeg å snakke med på Nettby.

Da tok det bare en uke før vi spurte samtidig på msn om vi skulle gå tur og vips, en time etterpå møttes vi ute, gikk en to timers lang tur, avsluttet med et lite kyss før vi gikk hver til vårt. Det kribla bra lurt i magen min da jeg fikk nattamld fra han senere på kvelden ;)

Ta sjangsen, hvis du er voksen og vet hva du gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send ham en melding på Facebook, og skriv noe sånt som "hei, har jeg sett deg før? syns det var noe kjent med deg.." eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er ikke de fleste gutter. De blir bare smigret. Jenter er ufattelig mye reddere for så mye rart.

Du kan ikke snakke på vegne av noen andre enn deg selv. Det har lite med redsel å gjøre, mer med manglende interesse. Jeg har allerede fått sånne meldinger på facebook selv, og jeg liker det ikke. Sletter de, ferdig med det. Er ikke interessert i tilnærminger av det slaget.

Men folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissBella

Jeg ville også sendt han en mld på facebook. Bare si hvem du er, at du har sett han der og der og spørre om han kunne tenke seg å bli kjent med deg. Du har ikke noe å tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...