Gjest Kristin Skrevet 18. april 2002 #1 Del Skrevet 18. april 2002 Hei.. Hvilken farge har fostervannet? er det gjennomsiktig? Hvordan ser det isåfall ut hvis det er misfarget? KV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 18. april 2002 #2 Del Skrevet 18. april 2002 Fargen er som vann etter mine erfaringer,men har også opplevd farget fostervann ved fødsel,da er jeg over terminen når jeg føder. Siste sv.skap gikk vannet 2 dager før fødsel,og det var som vann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 18. april 2002 #3 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg hadde misfarget fostervann da jeg fødte min eldste sønn - tror fargen var "grønnlig" iflg. legen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 18. april 2002 #4 Del Skrevet 18. april 2002 Hvis det er farge på fostervannet (grønnlig), betyr det at babyen er stresset eller at den har det ukomfortabelt (visst nok). Fostervannet skal være som vanlig vann. Maggie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå