Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #1 Del Skrevet 12. juli 2003 Hei. Jeg sitter her og prøver å få til et slags program til middagen.... Her er forslaget: Vertskapet ønker velkommen etterfulgt av Velkommensang Toastmaster overtar Forrett blir servert Brudens fars tale Hovedrett blir servert 1. gang Brudgoms tale (hvis han skal holde tale) Brudens Tale Tale fra brudens forlover Hovedrett blir servert 2. gang Tale fra Brudgoms forlover Tale fra Brudens farfar Tale fra Brudgoms farmor Dessert serveres Tale fra brudgoms venn Toastmaster tale Takk for maten tale etterfulgt av Takk for maten sang Hva mener dere??? Jeg er helt i ørska når det gjelder program under middagen... :oops: Taler fra tanter og onkler vil bli holdt under evn. kaffe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 12. juli 2003 #2 Del Skrevet 12. juli 2003 http://www.bryllupsweb.no/taler.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 12. juli 2003 #3 Del Skrevet 12. juli 2003 http://www.dittbryllup.no/taler/talenes_rekkefolge.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #4 Del Skrevet 12. juli 2003 Takk for det Mother of Bride. Men det var ikke helt det jeg mente... Jeg lurte på om vi kunne ha programmet på denne måten? Min kjæres far er ikke invitert og hans mor kommer nok ikke til å holde tale... Så på en måte så faller liksom det tradisjonelle bort pga dette.... Så kan dette programmet brukes... Eller er det for tett med taler? Nå skal det sies at det kan hende min kjære ikke kommer til å holde tale på nerver og hvis han ikke holder tale så holder ikke jeg heller tale... Det er en avtale jeg og han har oss i mellom. Mulig noen synes det er dumt, men slik blir det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 12. juli 2003 #5 Del Skrevet 12. juli 2003 Vertskapet ønker velkommen (toastmaster blir introdusert og vil "lede" selskapet heretter) Velkomstsang (Forrett blir servert) Hovedtale, brudens far (Hovedrett blir servert 1. gang) Brudgoms tale Brudens forlover, tale (Hovedrett blir servert 2. gang) Brudgoms forlover, tale Brudens tale (Eller sang eller dikt?) Brudens farfar, tale Her burde egentlig kanskje en annen en din svigerfar, fra din kjæres familie holdt en tale? Ordet er fritt (Dessert serveres) Takk for maten tale, NN takker for maten Takk for maten sang Andre talere enn de obligatoriske bør ikke stå i programmet. Se min tale og sang liste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå