Gå til innhold

Komplisert gutt!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg skjønner ingenting. Trenger litt innspill fra utenfra-verden når jeg ikke klarer å finne ut av han selv:)

Dette er en fyr jeg har holdt på med i to mnd.

Han snakker om meg til andre, og er stolt av å ha meg med rundt, det sier han og viser han også.

Men vi krangler alltid om andre gutter/jenter på byen. I går flørtet ei jente med han så sinnsykt (bokstavelig talt klistret seg oppå han!)og han lot det skje mens jeg så ut som en idiot i 20 min før jeg sprakk å dro hjem.

Det var etter at jeg hadde stått å sett på dem, og han ikke hadde sagt ett ord til meg. Kun pratet med hun.

Han spurte hva som var galt, løp etter meg til gata og gikk inn og festet videre. Ringte meg 2 timer etterpå, sannsynligvis når han var hjemme.

Han bryr seg ikke? Han kunne ringt meg å beklagd at han oppførte seg som en idiot! Jeg har flørtet ett par ganger med ett par gutter mens vi har vært ute, når begge har vært fulle og har andre å henge med. men ikke rett foran, når han ikke kjente noen å ble "tvingt" til å stå der å se dust ut.

Det var ikke det at jeg ble sjalu på hun, for hun ser ikke bra ut, men at han lot meg stå der i 20 min mens han var opptatt med henne. Følte meg utrolig dum, ettersom folk vet vi har noe på gang!

Hva nå? Ei jeg snakket med sa han så på meg hele tiden, og hun trodde han prøvde å få meg sjalu, men da hadde han gjjort opp for seg dagen etter og!

Han vet jeg er drit forbanna og har ikke engang ringt meg. Beryr han seg i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ikke si om han bryr seg eller ei. Men han oppfører seg totalt rrespektløst mot deg.

Du bør ikke finne deg i en sånn oppførsel. Det er ikke et godt tegn når han er sånn mot deg.

(Selv om han plutselig angrer, og ber om tilgivelse.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt opp å prøve å forstå meg på gutter. men kan med 99% sikkerhet si at dere ikke kommer til å bli sammen hvertfall..

sier ikke dette for å være slem, men bare vet dette så altfor godt selv.. har selv hatt forhåpninger sånn bortimot 10millioner ganger, og blitt ditchet hver gang når det gjelder "treffer på byen gutter"

det er bare å gi opp, bli bitter og få seg et hjerte av stein, så går alt så fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg skjønner ingenting. Trenger litt innspill fra utenfra-verden når jeg ikke klarer å finne ut av han selv:)

Dette er en fyr jeg har holdt på med i to mnd.

Han snakker om meg til andre, og er stolt av å ha meg med rundt, det sier han og viser han også.

Men vi krangler alltid om andre gutter/jenter på byen. I går flørtet ei jente med han så sinnsykt (bokstavelig talt klistret seg oppå han!)og han lot det skje mens jeg så ut som en idiot i 20 min før jeg sprakk å dro hjem.

Det var etter at jeg hadde stått å sett på dem, og han ikke hadde sagt ett ord til meg. Kun pratet med hun.

Han spurte hva som var galt, løp etter meg til gata og gikk inn og festet videre. Ringte meg 2 timer etterpå, sannsynligvis når han var hjemme.

Han bryr seg ikke? Han kunne ringt meg å beklagd at han oppførte seg som en idiot! Jeg har flørtet ett par ganger med ett par gutter mens vi har vært ute, når begge har vært fulle og har andre å henge med. men ikke rett foran, når han ikke kjente noen å ble "tvingt" til å stå der å se dust ut.

Det var ikke det at jeg ble sjalu på hun, for hun ser ikke bra ut, men at han lot meg stå der i 20 min mens han var opptatt med henne. Følte meg utrolig dum, ettersom folk vet vi har noe på gang!

Hva nå? Ei jeg snakket med sa han så på meg hele tiden, og hun trodde han prøvde å få meg sjalu, men da hadde han gjjort opp for seg dagen etter og!

Han vet jeg er drit forbanna og har ikke engang ringt meg. Beryr han seg i det hele tatt?

Jeg tenker at det er litt rart at du ikke brøt inn mens han snakket med denne dama i 20 minutter. Spesielt ettersom du har noe på gang med han. Hvis han hadde snakket med en kamerat i 20 minutter, ville du ikke da gått bort og prøvd å ta del i samtalen? Det er vel ikke noe annerledes om det er en jente. Det er DEG han har noe på gang med, ikke andre jenter han prater med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

He`s just not that in to you.....

Gutter som virkelig bryr seg om dama si, oppfører seg ikke slik. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vel, du sier jo at du har flørtet med et par gutter, du også. Selv om det ikke var rett foran han, så har han vel fått greie på det. Kanskje dette var hans form for å "hevne" seg overfor deg? Virker nesten som dere driver et slags spill. Dere er kanskje begge veldig glad i å flørte med andre samtidig som dere er ganske sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Dere har ikke blitt enige om å være eksklusive, og du flørter med andre gutter. Virker iallfall for meg som det er tydlig at han bør sette deg på plass om han ønsker deg for seg selv. Kanskje du tenker deg om flere ganger før du flørter med en annen gutt hvis du ønsker han for deg selv?

Det er alltid to sider av en sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt må jeg bare si at det er utrolig mange paranoide damer i verden, tror alltid det verste med en gang. Det er ikke rart mannfolk er vanskelige når det er sånn.

Å si at dere ikke kan bli sammen pga dette er veldig søkt. Ikke alle tenker likt uansett hva det måtte gjelde. Hva som helst kan skje om folk spiller korta sine riktig.

Jeg holdt på med en jeg var kjempeforelska i, i et halvt år, og han sa at han aldri kom til å ønske et seriøst forhold med meg fordi han ikke ville ha et forhold og ikke var forelska i meg. Men vi ble sammen og jeg bare visste det kom til å skje.

Jeg lurte ofte på om han ikke brydde seg jeg og, men måtte jo bare holde roen likevel og ikke hele tiden snakke til han som om han var i retten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sara_*

Først av alt må jeg bare si at det er utrolig mange paranoide damer i verden, tror alltid det verste med en gang. Det er ikke rart mannfolk er vanskelige når det er sånn.

Å si at dere ikke kan bli sammen pga dette er veldig søkt. Ikke alle tenker likt uansett hva det måtte gjelde. Hva som helst kan skje om folk spiller korta sine riktig.

Jeg holdt på med en jeg var kjempeforelska i, i et halvt år, og han sa at han aldri kom til å ønske et seriøst forhold med meg fordi han ikke ville ha et forhold og ikke var forelska i meg. Men vi ble sammen og jeg bare visste det kom til å skje.

Jeg lurte ofte på om han ikke brydde seg jeg og, men måtte jo bare holde roen likevel og ikke hele tiden snakke til han som om han var i retten.

Veldig godt å høre noen med denne erfaringen også. Det er viktig å beholde roen. Jeg er kjempeforelska i en som har behandlet meg litt som luft etter at vi har rotet sammen. Ble veldig såret av det, men har lyst å gi det en sjans likevel. Har du noen råd å gi oss som ikke vil være masete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt å høre noen med denne erfaringen også. Det er viktig å beholde roen. Jeg er kjempeforelska i en som har behandlet meg litt som luft etter at vi har rotet sammen. Ble veldig såret av det, men har lyst å gi det en sjans likevel. Har du noen råd å gi oss som ikke vil være masete?

Hehe, jeg kan selvsagt bli masete selv. Men jeg tror det er viktig å holde seg opptatt om man venter på svar på en melding for ikke å sende flere meldinger eller ringe eller noe. Altså, nå høres det ut som et spill, men det er jo ikke sånn det skal være heller. Oppmerksomheten og interessen må bare være jevnere fordelt, om du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har noen viktige poeng der PopTart, men jeg tror oxo det faktisk er viktig at vi kvinner husker på "he's just not that into you" for mange har en tendens til å få en liten smule høye forventninger etter 2 kvelder sammen på byen.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har noen viktige poeng der PopTart, men jeg tror oxo det faktisk er viktig at vi kvinner husker på "he's just not that into you" for mange har en tendens til å få en liten smule høye forventninger etter 2 kvelder sammen på byen.. :filer:

Joda, enig i at mange har det. Men "he's just not that into you" er noe jeg har gått fra å le av til å mislike sterkt.

Det er veldig oppbrukt og jeg føler folk kaster det rundt seg enten de vet noe om hverken fyren eller dama...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Joda, enig i at mange har det. Men "he's just not that into you" er noe jeg har gått fra å le av til å mislike sterkt.

Det er veldig oppbrukt og jeg føler folk kaster det rundt seg enten de vet noe om hverken fyren eller dama...

Poenget er jo at det er veldig lett å lese om en gutt er interessert eller ikke, så da trenger man i grunnen ikke vite så mye om vedkommende for å bruke den frasen.

Og veldig mange jenter bare lukker øynene, og fortsetter å lete etter og konstruere opp grunner til hvorfor gutten oppfører seg sånn eller slik. Når det egentlig er så enkelt som at han faktisk ikke er så veldig into you....

Lik det eller ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget er jo at det er veldig lett å lese om en gutt er interessert eller ikke, så da trenger man i grunnen ikke vite så mye om vedkommende for å bruke den frasen.

Og veldig mange jenter bare lukker øynene, og fortsetter å lete etter og konstruere opp grunner til hvorfor gutten oppfører seg sånn eller slik. Når det egentlig er så enkelt som at han faktisk ikke er så veldig into you....

Lik det eller ei...

Man skulle nesten tro folk var forskjellige.

Dere snakker om gutter som om det er EN person. Det er bare tåpelig.

Men for all del - overanalyser og kos dere, jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skulle nesten tro folk var forskjellige.

Dere snakker om gutter som om det er EN person. Det er bare tåpelig.

Men for all del - overanalyser og kos dere, jenter ;)

He's just not that into you-frasen er jo nettopp ikke overanalysering, det er et veldig enkelt svar, istede for å gidde å sitte å overanalysere.. i dette tilfellet er det jo logisk at gutten fremdeles "ser etter noe bedre", i stede for å begynne å bortforklare med at den ene er sjalu den ene veien og den andre er sjalu den andre veien, eller kanksje han er usikker eller bla bla bla..

Jeg har selv "holdt på" med en fyr i nærmere 2 mnd nå som sagt. men i stede for å begynne å lure på hvorfor han ikke kontakter meg den ene dagen, eller hvorfor han ikke tar tlf, eller unnlater å si hvor han er når han er på fylla tenker jeg bare enkelt og greit at han er ikke SÅ into me, men man kan ha det hyggelig mens det varer.. man merker jo gjerne selv oxo om en fyr er intressert på ordentlig eller ikke, vi kvinner bare leter desperat etter små tegn som kan hinte til at han kanskje er ørlittebittegranne intressert likevel.. TULL! ha det gøy med fyren som ikke er intressert, men ha øynene åpne etter andre sier nå bare jeg.. begynner å bli ganske vant til, og ganske lei av hele denne intressert eller ikke intressert leken.. i 99% av tilfellene blir det ikke noe mer enn flørt og rot uans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har selv "holdt på" med en fyr i nærmere 2 mnd nå som sagt. men i stede for å begynne å lure på hvorfor han ikke kontakter meg den ene dagen, eller hvorfor han ikke tar tlf, eller unnlater å si hvor han er når han er på fylla tenker jeg bare enkelt og greit at han er ikke SÅ into me, men man kan ha det hyggelig mens det varer.. man merker jo gjerne selv oxo om en fyr er intressert på ordentlig eller ikke, vi kvinner bare leter desperat etter små tegn som kan hinte til at han kanskje er ørlittebittegranne intressert likevel.. TULL! ha det gøy med fyren som ikke er intressert, men ha øynene åpne etter andre sier nå bare jeg.. begynner å bli ganske vant til, og ganske lei av hele denne intressert eller ikke intressert leken.. i 99% av tilfellene blir det ikke noe mer enn flørt og rot uans..

Det kan jo være at det er fordi du bare aksepterer oppførselen hans, at han fortsetter med den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
He's just not that into you-frasen er jo nettopp ikke overanalysering, det er et veldig enkelt svar, istede for å gidde å sitte å overanalysere.. i dette tilfellet er det jo logisk at gutten fremdeles "ser etter noe bedre", i stede for å begynne å bortforklare med at den ene er sjalu den ene veien og den andre er sjalu den andre veien, eller kanksje han er usikker eller bla bla bla..

Dere overanalyserer alt til at det er negativt og uansett hva han gjør eller ikke gjør så er han bare ikke interessert. Jeg vet ikke hvem det er/blir mest slitsomt for, guttene eller jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Dere overanalyserer alt til at det er negativt og uansett hva han gjør eller ikke gjør så er han bare ikke interessert. Jeg vet ikke hvem det er/blir mest slitsomt for, guttene eller jentene.

Enig med deg. Tror denne frasen slår så godt an i Norge fordi den minner så mye om Janteloven... :ler:

:nei: Bare ikke innbill deg at han kan være interessert i deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Tror denne frasen slår så godt an i Norge fordi den minner så mye om Janteloven... :ler:

:nei: Bare ikke innbill deg at han kan være interessert i deg

Ikke sant...hehe :) Fy, det er så grusomt med positive tanker assa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sendte meg en unnskyld mld dagen etter (var forresten en grunn til han ikke ringte) og jeg orket ikke lage mye drama ut av det siden jeg har driti på draget selv i fylla.

Han spør om jeg vil komme, og drar til han å vi prater.. jeg sier kort og brutalt at dette er siste gangen og det er kun krangling når vi er ute sammen.

Vi kjører dette vennskapet i grøfta, ettersom det bare har gått nedover etter vi har begynt å drikke/krangle. Han sier at han har vansklig for å stole på meg og vi bestemmer oss for å ikke se hverandre mer!(!!)

Selvom det var mitt forslag, var han helt enig! Han sa liksom ikke noe imot det..

Jeg latet som jeg syns dette var en god ide selvom dette er det siste jeg vil, nettopp gi oss opp så fort!

Og nå er jeg bare enda mer forvirret etter han sa "jeg kunne blitt sammen med deg hvis jeg bare kunne stolt på deg"

Veldig merkelig at han vil gi oss opp så lett, hvis han har følelser...

:(

Kommer garantert til å se han ute på byen imorgen og må virkelig ta meg i skinnet.. håper han ser at jeg kan være "snill jente" på byen, og heller fokusere på å flørte med han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...