Gå til innhold

Freia melkesjokolade med jordbær


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Bygdedyret

Sjokolade med frukt eller bær i er ikke noe for meg, så denne kommer jeg ikke til å prøve meg på. Enten ren sjokolade eller med nøtter i, så langt kan jeg strekke meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes den var ganske kjedelig. Og jodbæra var liksom mest i veien... Neste gang blir det ren melkesjokolade.

Jordbæra smakte ikke kunstig, men det blir jo uansett ikke "jordbær-smak og konsistens" når de er frysetørket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes generelt at sjokolade og jordbær (eller annen frukt/bær) er en veldig rar og lite god kombinasjon, så denne styrer jeg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke konsistensen på de tørkede jordbærene, syntes de var ubehagelige å tygge på. Litt snål smak også, uvant med tørket jordbær i sjokolade. Er enig med de andre her i at det ikke kan sammenlignet med skikkelige jordbær dyppet i sjokolade. Nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørket jordbær hørtes ekkelt ut. Trodde det var noe ala de bringebærsjokoladene med bringebærgele inni, som er i "plukkesnopen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest

Den smakte veldig som jordbær-jogurtsjokoladen fra Lidl, så likte man den type smak (mangler jo så klart friskheten fra jogurten, og det er mer klissete sjokoladesmak i Freia sin), så liker man nok denne.

Men 200 grams plater? Jeg ville vurdert denne oftere om den var liten. Det blri for mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Den smakte veldig som jordbær-jogurtsjokoladen fra Lidl, så likte man den type smak (mangler jo så klart friskheten fra jogurten, og det er mer klissete sjokoladesmak i Freia sin), så liker man nok denne.

Men 200 grams plater? Jeg ville vurdert denne oftere om den var liten. Det blri for mye!

mener jeg har sett den i liten versjon også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes at den smakte godt, men ikke så godt at det blir en ny favoritt. Jeg tok bare fire ruter, også tar jeg kanskje fire til i dag. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmm, denne hørtes god ut! Har ikke sett noe til den, men den skal klart smakes på.

Smakte en annen ny fra Freia her også, den het et eller annet med kjeks. Kjempegod! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også sjokoladen var veldig god! Jeg liker ikke ren melkesjokolade, og er ikke for glad i jordbær dyppet i sjokolade heller, så jeg er nok litt sær. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frysetørkede bær smaker litt pussig til å begynne med, men jeg synes den var god :) Ble litt småskuffet først, smakte en fantastisk god sjokolade i Polen med jordbærgele inni og trodde den skulle være mer som den, men den var god likevel. Kommer helt sikkert til å kjøpe den igjen :)

Btw - finnes kjekskuler fortsatt?? Den var jo fantastisk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det Freia Kjekskuler? Jeg trodde at den var tatt ut av produksjon. :jepp:

Det er ikke mer enn et par uker siden jeg smakte den tror jeg. Kanskje det var noe gammelt de hadde på lager, eller at ting kommer litt sent ut hit på landet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke konsistensen på de tørkede jordbærene, syntes de var ubehagelige å tygge på. Litt snål smak også, uvant med tørket jordbær i sjokolade. Er enig med de andre her i at det ikke kan sammenlignet med skikkelige jordbær dyppet i sjokolade. Nam :)

Ganske så enig i dette svaret her ja.. Absolutt ikke en favoritt.... Jeg syntes jordbærsmaken var veldig kunstig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JulieB

Har ikke smakt den enda, og har egentlig ikke fristet heller. Holder meg til vanlig fruktnøtt=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...