Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #1 Del Skrevet 12. juli 2003 :o :o :o Når jeg ser på mange brukere her inne er det så mange superaktive brukere og Avhengige som ble medlemmer for kort tid siden. Hvordan klarer dere det?? Blir helt målløs jeg.... :o Her har jeg vært i over 1 år og har enda ikke kommet over 2000 innlegg jeg. Synes jo jeg sitter her mere enn jeg skal, og likevell glir jeg saaaaakte framover... :-? IMPONERENDE AT DERE ER SÅ FLINKE!!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. juli 2003 #2 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg har vært her i halvannet år,og du ser selv hvor langt jeg har kommet... Føler nok at jeg er på KG litt vel mye,men man blir hekta.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 12. juli 2003 #3 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg ble medlem i Norvember i fjor men skrev ikke noe særlig før Januar. Syntes jeg har skrevet kjempe masse jeg, men jeg ser flere som omtrent nettopp har registrert seg som har passert meg i antall innlegg.. Å jeg trodde JEG skrev og satt her mye... Imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 12. juli 2003 #4 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg har vel heller ikke klart å oppnå så veldig høy status og er glad for det. Jeg sitter likevel såpass mye her inne at jeg tenker det kan umulig være helt sunt. Men der er noen diskusjoner som er ganske engasjerende syns jeg Personlig syns jeg også at mange av diskusjonene her på KG er sånn "hva?? hva slags diskusjon er det?" liksom diskusjoner som hva farger har du på trusene dine eller hvor mange blyanter ligger fremfor deg på pulten! Jeg tror vi bruker KG på litt forskjellige måter og at derfor vil noen få masse mer innlegg. De skriver masse mer innlegg, men innlegg de antageligvis ikke legger samme tid og energi i som andre legger i sine. Det er jo klart at med morotråder som ordtråder og sånne ting så blir det masse mer innlegg - og de bruker sikkert ikke så mye mer tid, men de bruker det på en annen måte. Kjekt at KG kan ha flere funksjoner. Atmi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #5 Del Skrevet 12. juli 2003 Selvfølgelig blir det jo mange innlegg av morrotrådene på Snikk-Snakk og å bruke et innlegg på bare Smil og "enig/uenig". Sikkert fordi jeg ikke er med så mye på disse så blir jeg vel hengende igjen jeg da..........Trææææge Merete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 12. juli 2003 #6 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg holder meg til innlegg på max 15 ord, jeg, og skriver bare haogtja-innlegg - og vips så ble jeg superaktiv. Vibeke (just do it) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 12. juli 2003 #7 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg holder meg til innlegg på max 15 ord, jeg, og skriver bare haogtja-innlegg - og vips så ble jeg superaktiv. Vibeke (just do it) Hallllå :o Du juger - ta fram kuleramma di nå - og så begynner du og telle antall ord i dette innlegget fra deg som jeg har sitert............... Hvis du får dette til å bli max 15 ord - da er det noe feil med kuleramma di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 12. juli 2003 #8 Del Skrevet 12. juli 2003 i denne sammenhengen må jeg også bare si at selv syns jeg det er litt pinlig å være superaktiv. Har aldri forstått hva det skal være så kult å sitte å ha masse mer eller mindre konstruktive innlegg på internett, til mennesker som ikke en gang har gitt sitt riktige navn? Hva er så kult med det? For meg virker det mer som litt a sosial holdning enn kult. Litt innlegg på et forum som tidsfordriv innimellom syns jeg er koselig da, men timesvis hver dag (som jeg selv klarte gjøre under eksamen) er jo nesten på grensen til å være sykt. Der er jo noe alvorlig galt dersom man ikke har viktigere ting å gjøre enn å sitte her inne tenker jeg. Men - så er jeg her selv da Så dette er ikke ment som kritikk, men bare tanker jeg har om hva vi egentlig driver på med. Data!!!!??? jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 12. juli 2003 #9 Del Skrevet 12. juli 2003 Atte, ja. :oops: Snikk-Snakken hjelper _mye_. Og ja - vil vel si jeg er avhengig til KG. Hvordan skal jeg klare meg to uker uten.? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sister Blue Skrevet 12. juli 2003 #10 Del Skrevet 12. juli 2003 Min personlige interesse for KG dabbet av nesten med en gang Tror nok jeg er en av de som måtte bruke 2 år, minst, for å komme i nærheten av statusen "superaktiv bruker". Det finnes for mye svada-prat her inne, i mine øyne, til at jeg skal orke å engasjere meg nevneverdig. Opplever dessuten, i de mer interessante trådene, at "mine" svar allerede er blitt gitt, så hvorfor bry seg med å svare dersom man ikke har noe nytt og tilføye.. "Avhengig" er jo nettopp bokstavelig talt hva mange av disse brukerne med status "avhengig" sikkert er, hvilket jo er synd, for det kan jo indikere litt av hvert. Å skape seg en identitet på nettet kan nok være fristende for mange, men personlig finner jeg ingen interesse av å ha en masse liksom-bekjentskaper på KG, som enten kritsierer meg eller roser meg. Foretrekker helt klart å bruke tiden min på menneskene jeg har i min omgangskrets RL. Likevel, jeg kommer fremdeles til å stikke innom KG, da helst for å forsøke og finne frem til noe jeg finner interessant å lese om, eller dersom jeg har spørsmål om stort og smått.. Livet er rett og slett for kort til å gjøre noe annet - men, hver sin lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. juli 2003 #11 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg skrev ganske i starten. Nå leser jeg mer enn jeg skriver. Jeg henger dessuten ikke på alle "forumene" her inne. (F.eks. bryllup, karriere, og seksualitet osv..) Det er faktisk mange ganger jeg har lyst til å svare, men ikke gidder.. ..jaja.. KG er en fin hobby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #12 Del Skrevet 12. juli 2003 Hvordan klarer dere det?? Blir helt målløs jeg.... :o Det er bare å dra i gang en morsom JA/Nei-tråd på snikksnakk det. Pærebrus og amerikaturer hjelper også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #13 Del Skrevet 12. juli 2003 Pærebrus og amerikaturer hjelper også Men jeg blir jo aldri invitert med jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 12. juli 2003 #14 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg har vært her i over ett år, og syntes også det gikk rimelig sakte å komme seg oppover i antall innlegg, men du og du, du ser selv hvor jeg er nå.... Kanskje jeg en dag blir avhengig også, offisielt mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2003 #15 Del Skrevet 13. juli 2003 Men jeg blir jo aldri invitert med jeg...... Jeg inviterer meg som regel sjøl.... Du får stikke innom en festtråd da vel :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå