Gå til innhold

Honning igang med ivf

honning

Anbefalte innlegg

Skjønner ingenting jeg!!

Skrev et innlegg isted her... men det er jo borte!!!

Var bare innom med en klem før jeg skulle dra og for å si:

:pls: fiiiine egg til uttak

:pls: for at du ikke får for vondt på mandag under uttak

:pls: for vellykket befruktning av egget

:pls: for vellykket deling av de befruktede eggene

:pls: for vellykket og smertefri innsetting!

Masse lykke til Honning!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i morgen honning :klemmer:

Jeg krysser alt jeg har for at det går fort, smertefritt og gir strålende resultater :pls:

Sender mange gode tanker din vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønskninger jenter! Dere er søte :rødme:

Nå er det en time til vi skal være der, og jeg sitter bare og tripper, mens mannen ikke har stått opp enda. Han skal ta sædprøven her hjemme siden vi har så kort vei, så han må vel få farten opp snart! *Utålmodig* Jeg tenker hva om sædprøven ikke klarer å holde seg varm i denne kulden? Nei, det er vel ikke vits i å bekymre seg egentlig, men vanskelig å ikke tenke...

Jeg tror mannen gruer seg mer til selve uttaket enn det jeg gjør akkurat nå. Jeg er mest bekymra for egga og sæden, og det som gjør vondt er på en måte bare en del av greia (for all del, jeg gleder meg ikke).

Nå har han visst stått opp her.. Får snart få i meg de smertestillende tablettene jeg fikk.

Herreguuuud så spent jeg er!!!!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler ikke på at de 14 dagene er myyye verre enn uttak. Men jeg måtte flire når du forklarer om ei halvmeters nål som skal stikkes oppi der. Høres ikke veldig fristende ut det heller :fnise:

:ler: Det høres ikke bra ut med en halvmeters sprøyte nei. :fnise: Heldigvis var jeg så neddopa at nålen like godt kunne ha vært en meter som en halvmeter uten at jeg hadde brydd meg. :sjenert: Håper du er like neddopa nå. :ler:

Gleder meg til å høre hvordan det gikk! :hoppe:

PS! Jeg fikk sykemelding i 3 dager jeg, selv om jeg bare hadde trengt i to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det overstått!! Jeg har ikke fått noen sykemelding jeg...? Glemte å spørre om det også...

Uansett:

De tok ut 12 egg!! :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Åh, jeg er så glad for at det gikk så bra :nigo:

Følte meg ganske neddopa jeg også, og har tatt det hele med mer ro enn jeg hadde regna med. Og jeg syns absolutt ikke at det var noe forferdelig. Når de tok ut noen av egga så stakk det en del, mens andre ganger var det ikke vondt i det hele tatt. Men mannen, han sleit stakkar. Han hater sykehus og syns det var fælt å se at jeg hadde vondt. Så han begynte å bli litt hvit i ansiktet, så han gikk ut halvveis i uttaket :fnise: Han unnskyldte seg etterpå for å ha vært så pysete, men det gjorde ingenting syns jeg. Det blir derimot verre med en eventuell fødsel å ligge der aleine i timesvis om han ikke takler det...

Formen føles veldig fin nå, og jeg føler nesten at jeg burde jobba, men jeg får heller jobbe hjemmefra i morgen og onsdag tenker jeg. Jeg er vel neddopa enda, så kanskje lurt å ta resten av dagen fri uansett. Får litt dårlig samvittighet av å si at jeg har omgangssyke når formen er fin :ler:

I morgen skal jeg ringe til fertilitetsklinikken etter kl 13 for å høre hvordan det går med egga og sæden, og om de vil parre seg. *Spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, 12 egg! :rødme: Så utrolig deilig! Håper at du får mange fine egg å sette inn. :hoppe: Regner med at innsetting er på onsdag? *sukk* Nå ble jeg glad! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 12 egg!!! :kaklehone::bolledeig:

Nå ble jeg veldig glad på dine vegne! :nigo: For en spennende tid dere har i vente! Legger igjen masse babystøv og krysser alt jeg har for dere! :hjerte:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det gikk fint og at de fikk tatt ut 12 egg :tommelsmil::smilyblomst:

Det blir en spennende tid framover, krysser alt jeg kan for at det går deres vei nå :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, 12 egg! Så utrolig deilig! Håper at du får mange fine egg å sette inn. :hoppe: Regner med at innsetting er på onsdag? *sukk* Nå ble jeg glad!

Innsetting blir på onsdag ja :hoppe:

:klemmer:

Hurra for 12 egg!!!

Nå ble jeg veldig glad på dine vegne! For en spennende tid dere har i vente! Legger igjen masse babystøv og krysser alt jeg har for dere!

Tusen takk for babystøv, Happy Feet :strix: Jeg sluker det til meg så godt jeg kan :nigo:

Den neste tida blir nervepirrende ja ;)

Så godt å høre at det gikk fint og at de fikk tatt ut 12 egg

Det blir en spennende tid framover, krysser alt jeg kan for at det går deres vei nå

Takk for kryssing, Rosa76 :klemmer:

Jeg fikk sovet ut "rusen" midt på dagen i dag, og sov et par timer. Det gjorde nok godt.

Under uttaket så fikk jeg beskjed om at de første egga hvertfall såg fine ut så langt. Det var ikke så mange på den ene sida, men der var de finest. På andre sida var det masse eggposer, men en del av de var tomme også. Jeg er uansett godt fornøyd, har ikke hatt noe vondt etterpå, men blør bare litt etter stikkinga.

Snart skal kjære lage quesedillas til middag til oss :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk med 12 egg da :strix: Krysser alt jeg har for at de nå jobber med saken å parre seg og at det går helt supert!

Godt formen din er så fin da, deilig :) Spent på å høre i morgen hvordan det har gått med parringen ;)

Kos deg i kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Owwwweheeeeeeeeeeee :hoppe: 12 flotte egg

Da er det på tide med en befruktningsdans ;)

:skya:

:skya: :skya:

:skya::strix::skya:

:skya::strix::skya:

:skya: :skya:

:skya:

Så koselig med befruktningsdans :nigo:

Håper de gjør jobben sin i natt *Krysser fingre*

Så fantastisk med 12 egg da :strix: Krysser alt jeg har for at de nå jobber med saken å parre seg og at det går helt supert!

Godt formen din er så fin da, deilig :) Spent på å høre i morgen hvordan det har gått med parringen ;)

Kos deg i kveld :klemmer:

Blir spennende å høre hvordan parringen går ja!

Kos deg i kveld du også vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å gud så fabelaktig. 12 egg - det er jo en hel økonomi-pakning det! :fnise: Er det vanlig at de får ut så mange?

Parringen og sammensmeltningen går nok bra - blir spennende fremover nå - store ting som skjer :) :) :)

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud så fabelaktig. 12 egg - det er jo en hel økonomi-pakning det! :fnise: Er det vanlig at de får ut så mange?

Parringen og sammensmeltningen går nok bra - blir spennende fremover nå - store ting som skjer :) :) :)

:popcorn:

En hel økonomi-pakning ja :fnise:

Jeg tror det er vanlig å få ut så mange ja, men nå er det ikke sikkert at alle er fine, så her krysser jeg det jeg kan ;)

:hoppe: :hoppe: 12 egg! :hoppe: :hoppe:

:pls: for super befruktning og flott deling. :pls:

*drysse* :duskedame:

Ja her er det bare å :pls: og :duskedame: framover ;)

Takk for dryssing :klem:

I kveld begynte jeg med vaginalkrem også som skal tas de neste par ukene, morgen og kveld. Jeg må visst holde meg i aktivitet i 15-20 minutter etter hver gang jeg tar den, så jeg lurer på hvordan jeg skal gjøre det om morgenene. Må jeg ut og gå tur hver morgen? :vetikke: Ikke så veldig fristende i denne kulda så tidlig på morgenen før jobb akkurat... Hm, gjerne kom med tips for dere som vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så satt jeg her og venta på å kunne ringe til fertilitetsklinikken... Utålmodig! :)

Litt rart å tenke på at egga mine og sæden til kjære er et helt annet sted :fnise: Håper jeg har et flott egg som kan brukes, og noen fine som kan fryses også, og at de har drevet med seriøs parring i natt :ler:

Uff, jeg sitter og chatter med folk på jobb på msn, og sier til de at jeg jobber hjemmefra fordi at magen ikke er helt stabil og omgangssyka som jeg har fått. Føler meg som den løgnhalsen :sjenert: Jaja, jeg har hvertfall ikke lyst å si fra om hva som skjer, og jeg tror at de to som vet at jeg skal igang med ivf heller ikke har noen mistanke nå som omgangssyka herjer uansett.

Tipper dette blir nok en lite produktiv dag med hjemmekontor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Håper svømmerne har jobbet på spreng i natt. :fnise:

Ja :fnise:

Jeg kunne tenkt meg å overvåka de i et mikroskop mens de jobba :ler:

3 timer og noen minutter til jeg kan ringe.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, nå ringte de...

11 av 12 bra egg sa de!!! Jeg blei litt i tvil etterpå om det betyr at 11 av 12 er befrukta, eller om de bare er fine. Men de må vel være befrukta da vel? :vetikke: Noen eksperter som vet hvordan jeg skal tolke det?

Mannen sier at vi kan spørre i morgen når vi skal dit på innsetting uansett, så jeg får vel holde meg og ikke ringe tilbake. Veldig positivt så langt hvertfall. Over all forventning :strix: :strix: :strix:

Jeg hadde håpa på kanskje 6-8 egg som var bra, men hadde aldri trodd at det skulle være mer enn det. Jeg er så glad, så glad! Nå håper jeg bare at slimhinna mi er fin, det er vel det største hinderet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...