Gå til innhold

Honning igang med ivf

honning

Anbefalte innlegg

Så bra du er i gang :hoppe:

Deilig med noen dager alene innimellom også da :) Hadde ikke orket at sambo var mye borte, men noen dager i ny og ne er bare deilig :ler:

Kos deg med baking og koselige ting i dag :kose:

Nå er kongelige nøttekaker og sarah bernard så og si klare :nigo: De kongelige nøttekakene har vi allerede spist en del av, mens de andre må jeg vente med å lage siste laget med sjokolade pga at de ikke hadde delfiafett igjen på noen av de to butikkene nedfor oss her. De ligger hvertfall klare i frysa så jeg kan gjøre ferdig siste laget i morgen eller lignende. Er veldig spente på hvordan de smaker :)

:strix: Spraystart idag!! :strix:

Dette blir bra vettu!! Håper du får lite bivirkninger!

Jeg var heldig og hadde lite, det værste var kanskje søvnen som sa HAAADEEET og smaken av fysjsaken. :)

:hug:

:strix: Jaaaaaaaaa :strix:

Merker ikke så mye til det (regner med at det tar noen dager før jeg eventuelt får symptomer), og brydde meg ganske lite om smaken på sprayen faktisk, så det er vel søvnen som er mest irriterende at det går ut over i helgene. Jeg jobber bare dagtid i ukedager, så det blir spraying like før jobb da.

Nå skal jeg straks kjøre min kjære til bussen, så skal jeg sløve alene i kveld. Da er det store spørsmålet om jeg skal lage julekort, strikke eller lese bok ;) Jeg skal prøve å ikke bli sittende foran pcen hele kvelden som er alt for fort gjort. Når jeg først setter meg ned med den så går plutselig timene, og så er hele kvelden over. Får nyte siste timene av helga, og så er neste uke siste hele uka på jobb dette året faktisk :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: Er innom stadig og leser, er bare ikke så flink med å legge igjen spor jeg. :fnise:

Spraystart!!! :hoppe: Deilig å være i gang da! :tommelopp:

Det er travelt om man skal legge igjen spor overalt hele tida ;)

Deilig å være igang nå ja. Nesten 2 års venting er forhåpentligvis snart over. *Håper håper..*

Kommer på besøk når du har fått ferdig sarah-bernardkakene jeg :nigo: Jeg simpelthen elsker dem :sikle:

Tipper de er ferdige i morgen kveld (har fått tak i delfiafett, men orker ikke gjøre resten i kveld), så det er bare å komme da :nigo: Jeg er alene hjemme da uansett, så det hadde vært koselig ;)

Nå har jeg fått skifta på senga og pakka inn julegaver. Gleder meg allerede til å legge meg i reint sengetøy :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er travelt om man skal legge igjen spor overalt hele tida ;)

Deilig å være igang nå ja. Nesten 2 års venting er forhåpentligvis snart over. *Håper håper..*

Tipper de er ferdige i morgen kveld (har fått tak i delfiafett, men orker ikke gjøre resten i kveld), så det er bare å komme da :nigo: Jeg er alene hjemme da uansett, så det hadde vært koselig ;)

Nå har jeg fått skifta på senga og pakka inn julegaver. Gleder meg allerede til å legge meg i reint sengetøy :strix:

Det er bare og komme med veibeskrivelsen ;) *håper det ikke er for langt borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet sengetøy og kjørt mannen bort... Vi er forskjellige skjønner jeg! hehe! Jeg er sånn som sparer sengetøy skiften til han kommer hjem igjen sånn at jeg kan ligge og snuse på den brukte puten jeg :sjenert: Hehe... jeg er rar... I know!

Vi skal også skifte sengetøy idag! Helt nytt, helt nyvasket og nystrøket bomullsateng sengetøy. mmmm... deilig!!

Jeg merket ikke søvnforstyrrelser før det var gått et par tre dager.

Krysser fingrene for at det ikke blir sånn for deg!

Smaken av fysjsaken var heller ikke noe jeg brydde meg om før jeg hadde tatt den en stund.. men så tok jeg den jo 4 ganger om dagen også da... Blir litt ekstra lei da tror jeg!

Kos deg med strikking/julekort eller pc!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reint sengetøy er :strix: , men jeg må nok innrøme at jeg er litt som SøsterLiten. Bytter på sengen når det ikke er lenge til kjære kommer hjem ;) Bruker hans pute når han ikke er hjemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det beste som finnes er å legge seg i reint sengetøy ja :strix:

Ha en super mandag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så gøy med spraystart. Tenk, nå er du virkelig i gang! :hjerte:

Jeg hadde én spray i ett nesehull 3 ganger til dagen jeg. Jeg fortsatte med samme dosen da jeg begynte på sprøyten også (1 stikk til dagen). Så det er tydeligvis ulik praksis rundt omkring. Ikke rart vi blir forvirret. :fnise:

Jeg heller syntes ikke smaken var så veldig fæl helt til jeg bøyde hodet mitt litt for langt bakover en morgen og fikk nesten hele dosen i munnen. :overrasket: Da var bare lukten nok til å ville :spy: . Håper ikke det blir sånn med deg. :ler:

Det høres ut som om du har hatt en veldig produktiv helg. :5: Det er så herlig å faktisk få gjort det man har planlagt. :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har begynt på spray - endelig :strix: Kjempeglad på dine vegne, håper du slipper unna alt for mye bivirkninger. Gleder meg innmari til å komme i gang selv, og da er det ingen dårlig erstatning å få følge deg fremover. Eksamen i morgen, så har brukt opp KG-tiden min for i dag, men gleder meg VELDIG til å følge deg fremover nå altså. Jeg kommer sikkert til å overøse deg med spørsmål :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj så masse koselige hilsener :nigo:

Hei pusilus, SøsterLiten, Lucky, Belle, Blåmor og Invicta :klemmer:

Jeg hadde ikke kommet på at jeg skulle ha brukt puta til mannen når han er borte, men jeg har to puter og syns at mine er best :fnise: Gidder du å stryke sengetøyet, SøsterLiten? Det hadde jeg aldri kommet på å gjøre. Hihi. Er litt lat jeg da, og hater å stryke, så det unngår jeg helst om jeg kan.

Det er tydelig at det er forskjellige praksiser når det gjelder spraying ja. Jeg trodde at det var en standard-greie jeg :gjeiper: Merker at det er litt varierende hvor greit det går med sprayen fra gang til gang allerede, men det går veldig bra egentlig. Smaker jo ikke godt, men det gjør ikke vanlig nesespray heller syns jeg.

Masse lykke til med eksamen i morgen, Blåmor! Gleder meg til du kommer etter meg med spraying og sprøyting og styr :hoppe: Og det er bare å overøse meg med spørsmål, det er bare koselig :nigo:

Denne dagen har gått i ett, og nå var det godt å sette seg på sofaen og se på finalen av 71grader nord. Har fått trena i dag, var og handla resten av medisinene (7300kr!!), og fått på siste laget med sjokolade på sarah bernard, så nå gleder jeg meg veldig til å smake de. Tror ikke den smørkremen ble helt som den skulle, og de ble veldig stygge, men de ser gode ut - og det er det viktigste! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, honning :klemmer: Gleder meg veldig til å bli ferdig i alle fall! Da er det bare fem arbeidsdager igjen før juleferien begynner for fullt :strix:

Sarah Bernard har heldigvis den gode egenskapen at de er svingode uansett hvordan de ser ut. Det er bare å stappe en i munnen, så smelter det på tunga. Spent på om jeg rekker å bake det i år, har utsatt det meste som heter juleforberedelser til etter morgendagen.

Medisiner er dyrt ja, tror aldri jeg kommer til å svimerke kortet mitt på et apotek verken før eller etter jeg kjøper medisiner til ivf!

Nå blir det spennende, hvem håper du vinner? Selv holder jeg en knapp på Tarjei, og håper den grininga var fordi han vant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, honning :klemmer: Gleder meg veldig til å bli ferdig i alle fall! Da er det bare fem arbeidsdager igjen før juleferien begynner for fullt :strix:

Sarah Bernard har heldigvis den gode egenskapen at de er svingode uansett hvordan de ser ut. Det er bare å stappe en i munnen, så smelter det på tunga. Spent på om jeg rekker å bake det i år, har utsatt det meste som heter juleforberedelser til etter morgendagen.

Medisiner er dyrt ja, tror aldri jeg kommer til å svimerke kortet mitt på et apotek verken før eller etter jeg kjøper medisiner til ivf!

Nå blir det spennende, hvem håper du vinner? Selv holder jeg en knapp på Tarjei, og håper den grininga var fordi han vant...

Haha, med en gang så trodde jeg du spurte om hvem jeg håper vinner av meg og deg :ler: Til det så håper jeg at vi begge vinner :nigo:

Tror også jeg håper at Tarjei vinner 71grader nord, men gjør liksom ikke noe om Lene heller vinner. Er ikke ufortjent for noen av de, men jeg lurer også fælt på hva den grininga er. Ser fælt ut å klartre i det der nettet hvertfall!

Håper jeg heller aldri kommer til å bruke så mye penger på medisiner igjen noen gang. Det er absolutt verdt det så lenge vi får det til nå :)

Forstår godt du utsetter juleforberedelser til etter eksamen. Nå kan du snart begynne med kosen du også. Er slitsomt med eksamener. Har du hatt flere, eller er det denne ene?

Nei nå må jeg følge med siste slutten på tv her. Spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen har gått i ett, og nå var det godt å sette seg på sofaen og se på finalen av 71grader nord. Har fått trena i dag, var og handla resten av medisinene (7300kr!!), og fått på siste laget med sjokolade på sarah bernard, så nå gleder jeg meg veldig til å smake de. Tror ikke den smørkremen ble helt som den skulle, og de ble veldig stygge, men de ser gode ut - og det er det viktigste! :Nikke:

Noen dager går i ett ja, men veldig deilig å sette seg ned når man endelig kan da :)

7300 i medisiner :sjokk: Litt av en regning! Tror jeg må begynne å spare litt jeg nå.... ;)

Håper sarah bernard kakene smakte godt :sikle:

Ha en fin kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Noen dager går i ett ja, men veldig deilig å sette seg ned når man endelig kan da :)

7300 i medisiner :sjokk: Litt av en regning! Tror jeg må begynne å spare litt jeg nå.... ;)

Håper sarah bernard kakene smakte godt :sikle:

Sykt dyre medisiner ja. Jeg hadde ei flaske til med nesespray til nesten 1000kr tror jeg det var, så ca 8300kr i medisiner totalt. Håper jeg slipper unna for mange omganger ;)

Sarah bernard kakene var veldig deilige ja :nigo:

Medisinene er D-Y-R-E :dåne:

Er glad vi har litt sparepenger..

Jeg også var veldig glad for at vi har sparepenger nå. Hvis ikke så hadde vi slitt med tida (ikke bare pga medisinene) :)

Nå har jeg akkurat kommet hjem for kvelden. Dro rett på juleverksted etter jobb, og det var veldig koselig da. Sist jeg var med på juleverksted var når jeg gikk på barneskolen tror jeg, men bør absolutt gjentas igjen neste år syns jeg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager igjen til helg :hoppe:

Det roer seg litt ned på jobb før jul nå virker det som, og det er veldig deilig. Kommer til å bli travelt nok igjen i januar tror jeg.

I kveld har jeg ingen planer. Min kjære kommer hjem igjen i morgen, så jeg tenkte å slappe av på sofaen med strikketøy og te. Og så kom Kamille-bladet i posten i dag, så da kan jeg kose meg med det også.

4 julegaver igjen å kjøpe nå tror jeg + kanskje litt mer til mannen. Vet hva vi skal kjøpe til resten tror jeg, hvertfall sånn cirka, så jeg stresser ikke med resten. Får prøve å ha resten klart senest på lørdag.

Ellers så er jeg på 4.dagen med spray i dag, og kjenner fremdeles ingen bivirkninger enda. Håper bare at det fortsetter sånn :Nikke:

Kom på at jeg lovet å oppdatere bloggen min på hvilket show jeg var på i helga, og så glemte jeg det helt av igjen etterpå. Går inn der med en gang for å oppdatere litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så er jeg på 4.dagen med spray i dag, og kjenner fremdeles ingen bivirkninger enda. Håper bare at det fortsetter sånn :Nikke:

Så bra at ingen bivirkninger har vist seg da :strix: Håper det fortsetter sånn :tommesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...